שי אהרון, זיו אריה (צילומים: אורן בן חקון)
שי אהרון, זיו אריה (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | ערכים? ההתנהגות של שי אהרון וזיו אריה מבהירה כי למועדון סטנדרט כפול

ההשתוללות של אהרון וההשתלחות של זיו אריה בשופטים ממחישה את הצביעות של האדומים - במועדון שמדבר על ערכים, יש נטייה לטאטא דברים מתחת לשולחן שפחות נוחים להם ולא בפעם הראשונה, במקום לקחת אחריות ולהודות בטעויות

פורסם בתאריך: 10.3.22 00:03

שנים שמפמפמים לנו מכל עבר בהפועל ירושלים הנוכחית (עוד מימיה כקטמון) על הגינות, ספורטיביות, קבלת האחר, הכלה ועוד כל מיני מושגים הבאים לייצג ערכים אחרים, לעומת מה שקורה בקבוצות אחרות, ולא פעם מתגאים בכך. על הנייר זה נשמע טוב, אך יש כאלה שפחות אוהבים את הסגנון, ורואים בו כמתנשא ויהיר. כדרכה של קארמה או של יהירות – זה חוזר אליך לפעמים כבומרנג, והשבוע זה חזר חזק לפנים של האדומים ולא בפעם הראשונה. כולנו ראינו את התמונות ממצלמות האבטחה ואת סצנת ההתנפלות של שי אהרון על השופט בר נתן ולהיפך, שלא הוסיפה כבוד לאף צד, אך בוודאי לא למנהל המקצועי של המועדון שמתיימר להיות הכי ערכי בארץ.

נדמה כי במועדון החליטו "להסיר את הכפפות" ולתת גיבוי מוחלט כדרך התגוננות והצדקה לתוקפנות של אהרון כלפי השופט בר נתן, אבל אין הצדקה לכך גם אם השופט טעה (והוא לא) וגם אם שופטים אחרים טעו במשחקים אחרים של הקבוצה. במועדון שמתגאה בערכים היה מצופה שינהגו בצורה אחרת והשמעת ביקורת בצורה סבירה והגיונית ופחות מתלהמת, כזו שלא אופיינית (כביכול, כן) למועדון. לא מפתיע לגלות שהוועד המנהל “מגבה” את התגובה החריפה של אהרון. איפה הייתם כל השנה?
כשזה מתאים למועדון האדום הם גם יודעים “לטאטא מתחת לשטיח” מקרים כמו זה של הראל שלום שירק וקילל אוהדים (ממחנה מסוים) באחד המשחקים ויצא עם עונש עמום ולא ברור (כביכול קנס משמעותי), אבל ניכר היה שראשי הקבוצה מנסים להוריד את גובה הלהבות ולהשתיק מהר את המקרה.
גם מקרה הזר החדש ברייט אנובאקרה שנתפס נוהג בשכרות ונעצר על ידי המשטרה “מושתק”, ולא מקבל התייחסות מצד גורמים מועדון שמה יקלקל את התדמית הנקיה (כביכול) שיש למועדון.
מנגד, בקבוצה עשו הרבה “רעש וצלצולים” מול אוהדים (ממחנה מסוים) בתקרית היריקה והקללות כלפי זיו אריה ודאגו להשעות את האוהדים ואף לאיים בתביעה. לא שזה לא היה מוצדק, אבל הסטנדרט הכפול במועדון פועל אחרת לפי האינטרס. צבועים.
מאחורי ההתנפלות חסרת הרסן של אהרון בבר נתן וההשתלחות הבוטה של זיו אריה כלפי השופטים בליגה באים למעשה לכסות על משהו אחר לגמרי – הכשלון המוחלט של הצמד. 17 שערים ב-25 משחקים וארבעה נצחונות בלבד הם הנתונים הסטטיסטיים של הפועל ואת האשמה אין להפיל על שופט כזה או אחר (גם אם יש טעויות). אם היו בונים קבוצה מספיק ראויה כנראה שהפועל לא הייתה במצב הזה והצוות המקצועי לא היה מחפש אליבי לכשלונות. סוגיית עידן שמש, הפאדיחה בדרבי, הראיונות ההזויים של המאמן, משחק הגנתי ללא כוונות התקפיות, הרכב ללא חלוץ במשחק ליגה וסגל שחקנים שלא מתאים לרמה – הם חלק מהכשלונות של המאמן הכושל שאהרון מזמן היה צריך לפטרו. מכיוון שהוא מסרב לכך זה כבר על הראש של המנהל המקצועי ויותר מכך של הוועד המנהל.
אני לא רוצה שהפועל תרד, אבל הוועד המנהל צריך לקרוא את המפה נכון ולהפסיק את הפארסה שנקראת זיו אריה ולהיפרד ממנו כדי להשאיר סיכוי להינצל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר