זיו אריה, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)
זיו אריה, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)

הישרדות: האם יוסי אבוקסיס וזיו אריה יצליחו להשאיר את בית"ר והפועל בליגה?

למרות הבעיות – לחץ בבית”ר ויהירות בהפועל – שתי הירושלמיות צריכות להישאר בליגה. בהצלחה

פורסם בתאריך: 17.3.22 11:21

בית”ר והפועל אמורות להישאר בליגה, שתיהן. יש להן את הכלים, יש כרגע גם את המומנטום הנכון ויש יריבות לא קשות מדי. הפועל נוף הגליל נראית כמו קלאסיקה של סיפור ירידה. מכבי פתח תקוה משתעלת חזק, ספק נחנקת, ובעיקר מבליטה ריקנות ביציעים. שתי מילות הקסם, עידו שחר, לא אמורות להספיק לבדן.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


הבעיה עם הפועל היא היהירות. הבעיה עם בית”ר היא הלחץ. בהפועל היהירה שי אהרון וזיו אריה משוכנעים שהם אנליסטים של כדורגל, וביום של ענווה, סתם מומחים. זה די מזכיר את המנכ”ל אורי שרצקי, שלעתים קשה לחשוד בו בצניעות יתרה. ייתכן וזה חלק מהקוד האתי בהפועל – אם אתה לא מאמין שהמצאת את הגלגל, אתה פחות מתאים.

בכל אופן, אהרון ואריה משוכנעים שהם אחראים על פס ייצור של הברקות מקצועיות. בואו נזכיר להם – תחת שרצקי, ויחד עם אהרון, קטמון ירדה מהליגה השנייה לשלישית. לכן, אין בעיה שהגאונים ימשיכו להעניק מחוכמתם, אבל בפלייאוף הקריטי הזה כדאי גם שיבדקו קצת פה ושם את עצמם.

בבית”ר דווקא יש צניעות, אבל הלחץ מכרסם – יוסי אבוקסיס מנסה לרכך אותו לשחקניו וגם עבור עצמו. על הקווים אבוקסיס נראה לא פעם עצבני, חסר שקט, הולך, חוזר, זז בחוסר מנוחה. יש שיקראו לזה דינמיות, נו, אולי, כן. ואולי זה פשוט לחץ שגואה. אבוקסיס הרי יודע בדיוק מה מוטל כאן על הכף: עתיד כפול – של בית”ר ושל הקריירה שלו.

כך או כך, בבית”ר כבר נחתו כולם לקרקע. נדמה כי אף אחד לא חושב יותר במונחים של מועדון גדול: בכל שבוע תארוב מעכשיו מלכודת של שש נקודות. יש דרבי במסגרת הפלייאוף התחתון – איך להגיד בעדינות, זו כמובן בשורה נהדרת עבור בית”ר – אבל שאר המשחקים כבר נראים פחות באנקרים מבחינתה.

בכל מצב, בית”ר צריכה להצליח לשרוד בזכות המסורת והקהל העצום. בסיס הכוח של הפועל הוא הסדר במועדון והרעב האינסופי של אוהדיה. לכן, שתי הקבוצות אמורות להישאר בליגה, אחרת זה יהיה כישלון שאין להפריז בתיאורו. קודם כל הישרדות, ואחר כך בית”ר תתפנה לטפל בחובות. בהפועל, מנגד, אהרון ואריה יוכלו להתפנות לאנליזות מתמטיות במעבדות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שכחת כדורגל

    כל שבוע סוגרים כאן חשבונות ועושים דיון סטייל סימיקו בשולחן טוטו במקומון קטן . מעבר למאמנים יש איכות כדורגל ועם כל הכבוד ביתר קבוצה טובה יותר ולכן תישאר. להפועל אין שחקנים באיכות של בית"ר . לא דומה. ביתר זו תקלה של נסיבות מיוחדות בדקות הטובות השבוע מול האלופה ראו קבוצה של פלייאוף עליון אפילו שהפסדנו. הפועל ירושלים ברגעים הכי טובים מגיעים שלוש פעמים במשחק עם בעיטות למסגרת. כמו רעננה ונס ציונה מסומנים לירידה מיום ראשון של עונה .
    לא חושב שאוואקה, הראל שלום, אגבדיש הם שחקני ליגת העל. שני השוערים שייכים למרכז טבלה בליגה לאומית והזרים זה מה שקונים בכסף הזה. זה בא לידי ביטוי במסירות לא מדוייקות, בחוסר ידיעה איך לוחצים, בקריאת משחק נכונה ועוד.
    תפסיקו עם העיסוק במאמנים אבוקסיס ואוחנה או זיו אריה ושי אהרון. זה שטויות . הסיפור הגדול זה מה יש לקבוצה. הכדורגל הישראלי שוק משוכלל יחסית ויש התאמה גבוהה בין המיקום לבין התקציב . תתחילו לכתוב על המשחק ועל הכדורגלנים כי זה יותר מעניין מהאופי והשכר של אוחנה (גבוה מדי לטעמי) או השנאות של המחבר עם זיו אריה. אם ביתר תרד אהיה מופתע ואם הפועל תישאר בליגת העל אופתע גם כן אבל אז היא תרד בעונה הבאה.

  2. חותם על כל מילה

    הכל במדור ספורט חרטא של כיבודים שקיבל או לא קיבל מישהו בבית וגן או המחנות בעמותת קטמון . חאלאס תביאו פרשנות כדורגל . משהו שנלמד ממנו , סטטיסטיקות מעניינות ולא את הריחות מחדר הלבשה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר