שי אהרון, ווילי אגדה (צילומים: אורן בן חקון, גיא יצחקי - באדיבות הפועל ירושלים)
שי אהרון, ווילי אגדה (צילומים: אורן בן חקון, גיא יצחקי - באדיבות הפועל ירושלים)

דעה | זמן לתקן: אחרי הפארסה נגד חדרה, הפועל חייבת לנצח את נוף הגליל

שי אהרון ממשיך להתעקש על זיו אריה למרות שהאחרון לא צריך להיות על הקווים, כך שהמפתח להישארות תלוי בשחקנים או ליתר דיוק אצל ווילי אגדה שחייב לקבוצה שערים. להערכתי 32 נקודות יספיק לקבוצה כדי להישאר

פורסם בתאריך: 30.3.22 22:19

הפועל מגיעה לחוצה מאוד למשחק החשוב נגד נוף הגליל בצהרי שבת הקרובה. השמש תהיה חמימה, אבל כר הדשא יהיה חם לא פחות כשמדובר במשחק סופר קריטי במאבק הירידה עבור שתי הקבוצות והאדומים יהיו חייבים לצאת עם שלוש נקודות, במיוחד אחרי האכזבה הקשה נגד הפועל חדרה שבו הציגה יכולת מבישה. זה הזמן לתקן.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


אם יש נושא אחד שנשגב מבינתי ואני עוסק בו רבות הוא ההישארות של זיו אריה על הקווים. אני עדיין חושב שהוא לא האיש הנכון שצריך להשאיר את הקבוצה ליגה ועל שי אהרון, המנהל המקצועי להיפרד ממנו וכמה שיותר מהר, כן גם עכשיו. גם אם איכשהו הקבוצה תישאר בליגה וכולם יניפו מולי את השלט “אכלת אותה" אענה שאולי הם עמדו במטרה, אך היא בוודאי לא עמדה בדרך – והדרך כאמור רצופה כשלונות מביכים שהעידו על שנה מפוספסת שנכשלה לחלוטין. כדורגל יפה? לא היה לנו. קהל שמח? ממש לא, בעיקר היה עסוק בלריב בינו לבין עצמו כשהפלגים השונים מחפשים את עצמם מאיחוד.
בשורה התחתונה עם או בלי הישארות, הפועל היא קבוצה חלשה עם מאמן חלש שלא ראוי להיות שם. שי אהרון לא ביצע את מלאכתו כנדרש ולמרות האמונה הגדולה והלא מובנת באריה, הוא עדיין לא הבין היכן הוא נמצא ונדמה לו שהוא עוד בליגה הלאומית לפי ההתנהלות. גם במקרה של הישארות הוא צריך להגיד תודה לאלילת המזל או ליריבות החלשות מסביב, אבל עליו לכל הפחות להסיק מסקנות על העונה המביכה שעברה עלינו עם שלל פאשלות, טעויות וכדורגל נוראי.
למרות זאת, המצב בתחתית ומטרת ההישארות בהישג יד ותלויה בכדורגלנים שעל כר הדשא ובמו רגליהם יכולים להשאיר את הקבוצה ליגה, כאשר המטרה העליונה היא הסיפרה 32. למה, אתם שואלים? להערכתי, זה מספר הנקודות שיאפשר לקבוצה להישאר בליגה עונה נוספת בליגת העל. הפועל צריכה 9 נקודות מתוך 18 שיש בקופה והמשימה צריכה להתחיל כבר במשחק הקרוב מול נוף הגליל. נצחון על הקבוצה החביבה מהצפון יכול לסיים את דרכה באופן מעשי, כך שהקרב על המקום הנוסף המוביל ללאומית יהיה בין האדומים לבין מכבי פ"ת והיריבה העירונית המרה בית"ר. הפועל תארח גם את שתי האחרונות ונצחון בדרבי, יהיה גם מתוק וגם חשוב מאוד מקצועית בדרך לעמידה במטרה.
כדי שהפועל תעשה את זה היא צריכה שחקן מפתח שיהווה את השובר שיוויון במאבק ולדעתי מי שיכול לעשות זאת עבורה הוא החלוץ המושמץ ווילי אגדה. האחרון מגיע להזדמנויות רבות, אך הוא לא מרוכז ומרבה להחמיץ. עכשיו זה המאני טיים והגיע הזמן שיחפה על עונה חלשה בפלייאוף טוב שיציל להפועל ולעצמו את העונה. תמיד האמנתי בו וחשבתי שיש בו משהו ושהוא יכול לעשות את ההבדל, אך זה לא קרה לצערי. עכשיו זה הזמן שלו “להחזיר" לאדומים על האמונה הרבה בו גם אחרי שהעסקה שלו שבו היה אמור לעבור לאמירויות בינואר התפוצצה והוא חזר כדי להושיע את הפועל. קדימה ווילי, תוכיח שאתה מסוגל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כדורגל שמח ?

    כל מי ששיחק כדורגל "שמח" עם שחקנים ברמה של ליגה לאומית חטף רביעיות ושישיות. אבוקסיס לדוגמא משאיר את ביתר עם קבוצה הרבה יותר טובה בבונקר כי אין דרך אחרת לחפות על הבדלי רמה, כושר גופני ואיכות זרים אלא להלחם בשיניים ולגנוב נקודות. הטבלה חופפת לחלוטין את תקציב השכר מלבד ביתר שזו תקלה מיוחדת. חדרה , נתניה, קרית שמונה, סכנין כולן עם תקציב גדול בעשרות אחוזים משל הפועל ירושלים ונוף הגליל . הטבלה לא משקרת והכותב מצייג פרשנות באיכות של משחקי הסטנגה ברחוב השיירות של 1970 שמכונית סוסיתא חולפת עצרה לנו את המשחק.
    אפילו בחדשות הספורט, שהייתי קונה במפגש בפלמ"ח של שמש, ליד דובשנית, שרק נפתחה, היתה פרשנות יותר רצינית מאשר האובססיה של הכותב עם זיו אריה . בתקציב כזה עם שחקנים כמו אוואקה, ג'רסי, הראל שלום, אגבדיש אפשר להיות חלק עליון בלאומית . זה לא מספיק אפילו מול חדרה . בעצם זה שלא שהפועל לא ירדה כמו רעננה עוד לפני הפלייאוף זה בגלל כושר גופני ותפוקה יחסית גבוהה לבאצ'ו שקנינו במחירי רמי לוי . הפועל ירושלים זה כמו מכולת ויש גבול לרווחים. מכבי חיפה זה מינימרקט שיכול להרויח קצת יותר. זה כל הסיפור של הכדורגל הישראלי הירוד במונחים שאולי יעזרו לך להשתחרר מכתיבה אובססביבית על מנהלים ומאמנים במקום על שחקנים וטקטיקה .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר