זיו אריה, אוהדי הפועל (צילום: אורן בן חקון)
זיו אריה, אוהדי הפועל (צילום: אורן בן חקון)

דעה | מנותק מהמציאות: הפועל בסכנת ירידה, אבל לזיו אריה יש עולם מושגים אחר

הפועל שוב איכזבה את הקהל הנפלא שלה עם כדורגל משמים ונטול שערים, מה שעלול להוריד את הקבוצה ליגה. לצערם הגדול של האוהדים, על הקווים נמצא מאמן מנותק, שבטוח שהכל בסדר ושעם עוד שער אחד במשחק הוא היה עכשיו בים. אם רק לסבתא היו גלגלים

פורסם בתאריך: 7.4.22 17:09

1. הריטואל הקבוע במשחקים של הפועל יכול להוציא מהדעת אוהדים שפויים בהרבה מכותב שורות אלה. אתה מגיע בשיא האנרגיות, מחויך, הילדים זורחים מאושר, פאן זון מושקע, כניסה חינם לילדים עד גיל 8 (וכאן מגיע שאפו גדול להנהלת הפועל), מאות אדומים ביציעים ועידוד סוחף. עונג של שבת בצהריים.
ואז מגיעה שריקת הפתיחה ואתה שוב מגלה איך נראית הקבוצה שלך, איך נראה המאמן שלך, ומבין שחשיבות המשחק כלל לא משנה אם אף אחד על כר הדשא לא מבין אותה, ובקיצור – להפועל ירושלים מודל 21/22 פשוט אין מה למכור. ככל שנוקפות הדקות מתחוור לך (שוב) שתיקו מאופס הוא המקסימום האפשרי, בואכה לעזוב את האצטדיון במבט מושפל ולבדוק בחרדה מדי כמה דקות באפליקציה מה התוצאה של מכבי פתח תקוה.

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


2. עכשיו בואו נדבר על המשחק מול נוף הגליל. אם לא די בכך שההרכב החזק שלה לא שווה הרבה, היא הגיעה בהרכב חסר, חמושה ב-35 אוהדים. בצד השני, 2,000 אדומים הראו שהם שווים ליגת העל ואפילו פלייאוף עליון, אבל נחרדו לגלות בפעם המי יודע כמה שהקבוצה שלהם פשוט לא באותה הרמה.
וילי אגאדה יכול להיות בנוי לתלפיות, לרוץ ולהשתדל, אבל כל זה לא שווה כלום מסיבה פשוטה שחייבת להיאמר בקול רם – הוא פשוט לא יודע מה לעשות עם הכדור ומתקשה מאוד עם הפעולה הכי בסיסית לחלוץ – להפגיש את הכדור עם הרשת.
הפועל, יש לציין, החזיקה בממוצע 60 אחוז מהזמן בכדור ושלטה במרכז השדה – אבל, כאמור, לא הצליחה באמת לדגדג את השוער במשחק על החיים מול יריבה עם רגל וחצי בקבר. ומה עושה האיש על הקווים? חילוף ראשון בדקה ה-76, ושניים נוספים בדקה ה-87. מסקנה: הכל בסדר, אחלה משחק. אם לזיו אריה אין תלונות לשחקנים שלו, מי אנחנו בכלל? ככה זה כשאתה המאמן עם המעמד היציב בישראל – ממילא לא תידרש לתת דין וחשבון, אז למה לטרוח לתקוף?
3. והנה לקט בדי-חידות קצר לקראת המסע הארוך בשבת לקרית שמונה: “אין פה עניין של להיות מאוכזב, אנחנו מגיעים למצבים"; “עשינו 4 רכישות, נוף הגליל עשו 19 לדעתי"; “אני באידיאל שלי לא להביא רכש בינואר, אם מביאים בינואר, כנראה שמשהו לא עבד בקיץ" וכמובן שיא השיאים: “בכל המשחקים חסר לנו גול אחד ששווה 12-10 נקודות. אם היינו עושים את זה, אולי היינו בים עכשיו".
את האיש שחתום על הציטוטים המביכים כמובן שאין צורך להציג, רק לציין שממופע למופע מעגל המודעות להזיותיו הולך ומתרחב. כמה מסקנות מתבקשות מההגיגים: גם את הרכש הכושל בחלון ההעברות לא צריך היה להביא, כי הכל כנראה דפק כמו שעון בקיץ; אם אתה מגיע למצבים, אל לך להתאכזב; את מאמן הפועל מעניינים הרבה יותר שחקני הרכש של היריבות, וגולת הכותרת: בסך הכל חסר לנו גול אחד (בכל משחק) כדי להיות בים. מזכיר קצת את הבדיחה העתיקה בנוסח ‘אם לסבתא היו גלגלים'.

לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר