שי אהרון, זיו אריה (צילומים: אורן בן חקון)
שי אהרון, זיו אריה (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | תודה לאלילת המזל – אחרת הפועל כבר היתה יורדת ליגה

זה אולי יפתיע את אוהדי הפועל, אבל המזל מאיר להם פנים עד עכשיו להפועל, אך גם לכך יש גבול. הגיע הזמן לנצח, וזה חייב להיות בדרבי. המשימה אפשרית, אך הבעיה שעם זיו אריה על הקווים, הסיכויים לכך פוחתים. טוב יעשה שי אהרון אם יחתים מאמן אחר שינסה להציל את הקבוצה

פורסם בתאריך: 14.4.22 00:00

מההפסד המיותר של הפועל ירושלים בקרית שמונה אקח בעיקר את התמונה של זיו אריה בודד על הספסל בתום המשחק, אחרי עוד הפסד מאכזב שהוא חתום עליו. התמונה הזו, ששווה כמו אלף מילים, היא תמצית העונה כולה ומספרת את סיפורה של הקבוצה האדומה בעיר. אריה, שקיבל את המפתחות לאימון הקבוצה מהמנהל המקצועי שי אהרון, ואי אפשר היה לפספס את פניו בתום המשחק. פנים שאולי הסגירו שהוא הרים ידיים. לי, בכל אופן, אין ספק – המשימה הזו פשוט גדולה עליו בעשר מידות. לא כל אחד בנוי לעמוד בלחץ, ואריה פשוט לא עומד בלחצים של מאבקי תחתית גורליים. ייתכן והוא מאמן שיודע ללמד שחקנים ובעל הבנת כדורגל (אני לא בטוח בכלל) כפי שמעיד עליו לא אחת המנהל המקצועי, אבל מאמן כדורגל זה הרבה מעבר לידע תאורטי, ובקרית שמונה היה אפשר לראות פעם נוספת שהתפקיד פשוט גדול עליו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


זעקתי מתחילת העונה שהפועל חייבת לעשות שינוי על הקווים, ולו רק לשם השינוי כדי שהשחקנים יבינו והמערכת כולה שצריך כאן זעזוע, שאי אפשר להמשיך עם מה שלא עבד כל השנה. היו לא מעט מאמנים זמינים וטובים במהלך השנה, כמו למשל סלובו דראפיץ’ וחיים סילבס שבינתיים מצאו קבוצות אחרות, אבל העקשנות של אהרון לבסוף הכריעה את הכף בכל צומת דרכים והוא זה שקבע שאריה ישאר בעמדת המאמן, מהלך שעשוי להוביל את הפועל לליגה השניה מלווה בכאבי לב לאוהדים. אם לאהרון ולאריה יש אחריות אישית ואומץ, עדיף לתת למאמן אחר לסיים את העונה ולנסות להינצל.
אם אכנס מבחינה מקצועית קצת פנימה, נבין שאריה וגם אהרון דוגלים בהנעת כדור בכל מחיר גם במחיר החזרת כדור לשוער כדי לנסות ולהניע התקפה מחדש. זה עלה לא פעם אחת בגולים או בהרחקות, וגם הפעם עם הטעות של נועם מלמוד הבלם הצעיר ביחד עם השוער יהונתן שאבי. חבל שאף אחד מהם לא השכיל פשוט להרחיק את הכדור לאאוט במקום להסתבך. לפעמים הפעולות הפשוטות והלא מתחכמות הן החכמות ביותר.
המזל הגדול מבחינתם של האדומים זו החולשה של יריבותיה לתחתית, אחרת כבר הייתה יורדת ליגה. נוף הגליל כבר נראית כמי שהרימה ידיים והיא ככל הנראה ירדה ליגה, אבל גם מכבי פ”ת, זו שהפועל נאבקת איתה, מסרבת לנצח לשמחתם של האדומים מה המשאיר אותם די במזל מעל לקו האדום. אי אפשר יהיה להסתמך על אלילת המזל לאורך זמן, שכן גם התוקף שלה יסתיים מתישהו. בשביל שהפועל תפסיק להסתמך על אותה אלילת מזל היא צריכה לנצח – ומכל המשחקים שהיא צריכה וחייבת זה את משחק הדרבי הקרוב שיערך בעוד שבוע – משחק שהוא עד כה הכי חשוב שלה העונה. בית”ר נמצאת על גג העולם וככל הנראה תישאר ליגה ותהיה הרבה פחות לחוצה, וזו ההזדמנות גם של הפועל לקחת את הדרבי שאותו היא צריכה יותר מהיריבה העירונית. כדי שזה יקרה אריה צריך תפוקה משחקני החלק קדמי כמו גררו, בדש ואגאדה מה שלא קרה יותר מדי עד עכשיו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר