שי אהרון, זיו אריה ( צילומים: אורן בן חקון)
שי אהרון, זיו אריה ( צילומים: אורן בן חקון)

דעה | ואיזה מסכנים האוהדים: זיו אריה ממשיך במופע הבלהות שלו בגיבוי שי אהרון

עוד דרבי ועוד השפלה שסופגים האוהדים הנאמנים של הפועל, שרואים פעם אחר פעם את זיו אריה לא מצליח להוציא שום דבר משחקניו, ועל הדרך מבזה את המועדון עם ראיונות הזויים

פורסם בתאריך: 28.4.22 11:07

שוב אוכלים לאוהדים המסורים את הלב. עוד דרבי שהלך לפח נגד היריבה העירונית בצהוב, אחת החלשות שהיו פה בשנים האחרונות והצוות המקצועי שלא השכיל להוציא אפילו נקודה אחת בודדה. סליחה, הם כן הצליחו לסיים את הדרבי הקודם בתיקו, אבל המאמן הכושל טעה בספירת מספר הזרים על המגרש. “ואיזה מסכנים האוהדים שאוכלים להם ת’לב", שר פעם אריק איינשטיין, וזה נכון לא רק לגבי אוהדי הפועל ת"א, אלא ממש על אוהדי הפועל ירושלים שצריכים לסבול את המאמן שעל הקווים. רחמים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


ביום ראשון האחרון, ישבתי לי בארומה וראיתי את אוהדי הפועל מגיעים למשחק של קבוצת הכדורסל. זיהיתי את אלה שאוהדים גם את קבוצת הכדורגל, ואי אפשר היה שלא לראות את המבטים העצובים והריקנות שבתוכם אחרי עוד השפלה בדרבי, ובעיקר אחרי ומה שעוללו להם זיו אריה ויותר מכך שי אהרון, שמסרב לפטר את האיש המוזר שעל הקווים. המחדלים, השגיאות, ניהול המשחק המחפיר ובחירת ההרכבים המוזרה כבר הפכו להיות דבר שבשגרה אצל אריה ואהרון, כשהאחרון, בהתעקשות יהירה נותן לו גב ויהי מה. אהרון, שלא תטעה, גם אם יקרה נס והקבוצה איכשהו תישאר ליגה והדבר אפשרי – נכשלת לחלוטין השנה מכל בחינה. הצלחת לגרום למיאוס אצל האוהדים. בדרבי הראשון בליגה שהפועל אירחה הגיעו 5,000 אדומים ועכשיו, המספרים הרשמיים עמדו על 2,500. שי, זה הכשלון הגדול שלך וכל זה בגלל שאתה ממשיך להתעקש על מאמן שלא קשור לענף וממשיך לבייש את עצמו ואת המועדון עם שלל אמירות מביכות. מספיק היה לראות את הראיון ההזוי עימו בתום הדרבי, שבו הוא טען שקבוצתו שיחקה “אדיר" כדי להבין עד כמה הוא מנסה לשתול לאוהדים בכוח שהוא מאמן ענק ורק חוסר המזל שלא לצידו פוגע בהצלחתו. קוראים לזה גניבת דעת וזיו אריה הוא גנב דעת. ואיזה מסכנים האוהדים.
שי, הדמות בבובה של לילה שעשו לאריה רק העמיקה את הזלזול בו. אף אחד לא רוחש לו כבוד, לא השחקנים, לא אוהדים וגם לא השופטים, שמרשים לעצמם כנראה קצת יותר נגד הפועל ירושלים. במקום שתקבל את ההחלטה הנכונה ותפטר את המאמן ההזוי כדי לגרום לשינוי, אתה ממשיך לפגוע במועדון ברגל גסה רק משיקולי אגו. אם זה לא מאגו, אז שיקולים מקצועיים הנוגעים בחובבנות. כן שי, אתה חובבן. אתה לא באמת מנהל מקצועי. אתה כאן כדי לדאוג אולי לפרנסתך, להעביר עוד קצת את הזמן, אבל אתה מזמן פוגע במועדון ובעיקר באוהדים המסכנים שכואב לי הלב עליהם.
זיו אריה, אין לי מושג מהיכן יש לך את האומץ לחשוב שאחרי שלקחת נקודה אחת מ-12 אפשריות בפלייאוף התחתון פתאום תשיג שלוש נצחונות ברצף לקבוצה שכבשה הכי מעט שערים השנה. אם השמועות נכונות ואתה חתום לעוד עונה היא נכונה, זה פשוט בזיון למקצוע. אין מילים.
לשי אהרון יש הרבה חומר למחשבה על הניסוי שעשה בהפועל השנה ועל העלבון הגדול שגרם לאוהדים המסורים והמסכנים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. צרכן כדורגל

    אחת הכתבות הנכונות ומדוייקות שקראתי.לגבי המנהל המקצועי וגם גבי המאמן.שום דבר כמובן לא ישתנה בקרוב.תכף תהיה אעזו תגובה שאנחנו מועדון הכי טוב על םני האדמות הינה הנשים עלו ליגה.מסכים עם כל מילה רמי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר