אוהדי הפועל (צילום: אורן בן חקון)
אוהדי הפועל (צילום: אורן בן חקון)

דעה | ניחוח רעננה

ראשון, 20:00, בטדי: האם הפועל תצליח להתגבר על המסורת “הווינרית” מהעבר?

פורסם בתאריך: 4.5.22 01:12

לאוהדי הפועל לא קל לישון בלילות בתקופות שבשגרה, אבל זה היה שבוע שבו רבים התקשו בוודאי לתפקד גם בשעות היום. מרגע שריקת הסיום שהכריזה על הניצחון הנאה על הפועל חיפה, יש באוויר ריח מוכר של אירוע הכרעה. כידוע, לא מדובר בריח נעים במיוחד עבור אוהדי הפועל, יש בו משהו מאיים. אפשר אולי לכנות זאת, ניחוח רעננה.
ואמנם הפועל ניצחה בסמי עופר בשבת שעברה והגדילה את ההפרש, אך עדיין הכל מתנקז למשחק נגד מכבי פתח תקווה ביום ראשון הקרוב. הפועל בעמדה שבה גם תיקו יהיה לא רע עבורה, אבל, כמובן, מאוד לא מומלץ לפתח את כיוון המחשבה הזה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


זיו אריה בטח כבר מכיר את מורשת הקרב של המועדון – בואו נאמר בעדינות שאין להפועל היסטוריה כל כך מוצלחת עם רגעי אמת. אריה אמנם אימן במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, אבל כדאי להזהיר אותו שביום ראשון הקרוב לא ממש רצוי לבנות על איזושהי ווינריות טבעית.
מנגד, דווקא ביישורת הסופית של העונה ניתן לזהות בהפועל כמה עמודי תווך שעליהם אפשר אולי להישען בדרך להישרדות: גיא בדש, גוני נאור, עומר אגבדיש, אונדזיי באצ’ו – איכשהו נראה שהפועל מצאה עם מי לצאת למלחמה. צריך כעת רק לחזור בשלום.
אפשר לחשוב על כמה רעיונות טקטיים שיתקילו את מכבי פתח תקווה, למשל ללחוץ גבוה את הבלמים חסרי הביטחון שלה, אבל נדמה שבזירה הזו אריה מתמצא מצוין ואיננו זקוק לעצות. מה שכן, באנרגיות ובהשראה הוא קצת פחות חזק. פה הסכנה: משחק כזה מנצחים עם מעט טקטיקה ויותר הקרבה. המזל הוא שעד כה לפתח תקווה אין את שתיהן.
הפועל אמנם בעונה גרועה, שחלקים ממנה אף היו מביכים, אבל היא ראויה לשרוד. יש בליגת-העל שתי קבוצות פחות טובות ממנה. עמוד התווך העיקרי היה ונשאר הקהל: זו לא שאלה בכלל שהאוהדים יעשו את העבודה נגד פתח תקווה. העניין הוא רק שבהפועל יחס ההשפעה של שחקנים-קהל עובד הפוך: כרגיל, האוהדים בטוח יתנו הכל במשחק העונה הזה, ורק יקוו הפעם גם לתמיכה קטנה מצד השחקנים.


 

לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לא כל האוהדים

    לא כל האוהדים הם נכס אלו שמקללים והולכים מכות ביציע הם בדיוק אוהדים כמו של לה פמיליה שמורידים קבוצה . מספיק להזכר בקולות ובנהמות שהשמיע אותו "אוהד" עם חולצה של הוותיקה מול חדרה באיצטדיון בנתניה כלפי יאו (אין טעם להכחיש כי עמדתי לידו) . אם הפועל תפסיד חלילה הם יחגגו בקללות כלפי השחקנים, המאמן ושי אהרון . קומץ של 30 שיכול להרוס קבוצה . אם הפועל תרד והם יחדלו לבוא אז שווה את המחיר .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר