אוהדי הפועל, שחקני הפועל חוגגים את ההישארות (צילומים: אורן בן חקון)
אוהדי הפועל, שחקני הפועל חוגגים את ההישארות (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | הדרך לא היתה מהנה – אך הפועל נשארה בזכות ולא בחסד

הפועל היתה עדיפה על שתי הקבוצות שנאבקו איתה נגד הירידה, מכבי פ"ת ונוף הגליל, ולכן נשארנו בליגה בזכות. זו היתה עונה לא פשוטה עם המון טעויות - אבל עכשיו הזמן לומר תודה

פורסם בתאריך: 12.5.22 16:18

אוףףףף – איזו עונה. נשארנו בליגה. נכון שהשגנו את המטרה – היחידה, החשובה והפשוטה – להישאר בליגה בעונה הראשונה אחרי עלייה היסטורית לליגת העל, אבל אי אפשר להגיד שנהנינו מהדרך. אם יש משהו טוב לקחת מ-33 המשחקים הראשונים שלנו בליגה – זה שלמדנו המון. בטוח שהנהלת המועדון תחבק חיבוק ענק את כל הטעויות שנעשו לאורך העונה, וכמו שאני מכיר את המערכת נוכל לראות כבר בעונה הקרובה את התוצאות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


לא נשארנו בחסד, נשארנו בזכות. בזכות תוצאות הליגה הפנימית של הפועל, נוף הגליל ומכבי פתח תקוה. מול פתח תקוה – שני ניצחונות והפסד אחד. מול נוף הגליל – ניצחון ושתי תוצאות תיקו. התוצאות מול היריבות הישירות מלמדות שאנחנו פשוט קבוצה טובה יותר, מאומנת יותר ובריאה יותר – וזו הסיבה שנשארנו. בזכות.
מבחינתי, ההישג הגדול ביותר של הצוות המקצועי העונה, על כל חלקיו – מנהלים, מאמן, עוזרים, פיזיו, אנליסטים – הוא העובדה שהמסגרת הקבוצתית נשארה מקצועית, עניינית וחיובית לאורך כל העונה. גם כשהיינו במערבולת, השחקנים הגיעו מלאי אמביציה וחדורי מטרה כאילו כלום לא קרה. האתגר הפסיכולוגי-קבוצתי היה עצום. זה לא פשוט לשמור מערכת באנרגיות כאלה עד הסוף ולאורך כל כך הרבה זמן. מי מאיתנו לא מכיר את המונח “חדר ההלבשה” וכמה קשה לשמור אותו מפוקס מטרה לאורך כל כך הרבה משחקים, בזמן שהדרך לא מביאה את התוצאות? ועל כך אני מוריד בפני הצוות המקצועי את הכובע.
זה לא מובן מאילו שאנחנו כאן, וזה אולי המקום להודות גם לאנשים שאולי לא אחראים על ההצלחה שלנו באופן ישיר, אבל בהחלט אחראים לעובדה שאנחנו קיימים: ג’ואל גרינברג, לארי טננבאום, אורי אלון ויוסי ליפקין. אמנם האחרון לא היה חבר בוועד המנהל השנה – אך בכל זאת תרם סכומי כסף משמעותיים, ואני בטוח שימשיך לתמוך כמו שאר החברים שמאמינים בנו – מאמינים בוועד ובעיקר מאמינים באנשים שבחרנו שיובילו אותנו. ועל כך רק אומר להם תודה בשם כולנו. לא נשכח גם אותנו, חברי העמותה והאוהדים, המנוע לכל זה. גם לנו מגיע כל הכבוד על ההישג המפוקפק והכל כך חשוב הזה.
ואיך לא נדבר על השחקנים, שנלחמו עד הדקה האחרונה בכל הכוח ובכל המחויבות, בכל משחק ובכל מקום. שחקן בית, מושאל או מסיים חוזה – לכל אחד מהם מגיע כל הכבוד. היה מספיק לראות את שפת הגוף של שחקני מכבי פתח תקוה מול שפת הגוף של השחקנים שלנו בכדי להבין שהתברכנו קודם כל באנשים מדהימים.
מחבק את כולכם, ובעיקר מעריך. אתם ווינרים אחד אחד, לוחמים אמיתיים. לא יודע מי מכם ימשיך איתנו בעתיד, אבל שמכם יהיה חרוט לעד כחלק מההיסטוריה המפוארת שנבנית פה. את הכתבה הקודמת שלי סיימתי במשפט: אנחנו הפועל ירושלים ואנחנו פה בכדי להישאר. הפעם אסיים רק בתודה – תודה לכל אחד שלקח חלק, מהגדול עד הקטן.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר