אוהדי הפועל, אורי אלון (צילומים: אורן בן חקון, תמונת פרופיל פייסבוק)
אוהדי הפועל, אורי אלון (צילומים: אורן בן חקון, תמונת פרופיל פייסבוק)

דעה | מעלה, מעלה – הנצחון הגדול על מכבי חיפה מראה שהפועל מוכנה לעבור לשלב

פתיחת העונה המסחררת עם נצחונות גדולים בדרבי ובמיוחד על מכבי חיפה רק מראים את הפוטנציאל הגדול של המועדון לגדול. הרצון של אורי אלון להעמיק את המעורבות שלו מבורך, אך צריכה להיות מחושבת

פורסם בתאריך: 22.9.22 13:13

ירושלים אדומה. מה עוד ניתן לומר אחרי אחד השבועות הכי מרגשים שעברו על הפועל ירושלים בהיסטוריה בת כמעט 100 השנים? וזו כנראה התשובה הטובה ביותר לשאלה האם האיחוד הצליח.
והאם הדרך הארוכה והקשה היתה שווה? קיבלנו תשובה חד משמעית בשני משחקים האחרונים, שהסתיימו בנצחונות מרגשים ומרשימים בדרבי נגד בית"ר ועוד יותר ונגד האלופה מכבי חיפה, כשמול האחרונה זה הסתיים בנצחון הירואי ואדיר על קבוצה שנמצאת בעצמה בתקופה מצוינת. איזה כיף להיות אוהד הפועל.
על זה אני אומר: יש הפועל ירושלים, יש עבר, יש הווה ובעיקר יש עתיד. כל הכבוד לכל המעורבים במועדון שהשנה, כך נראה, עשה קפיצת מדרגה. קרדיט מיוחד מגיע למנהל המקצועי שי אהרון ולמאמן זיו אריה, שספגו בעונה שעברה הרבה ביקורת, חלקה מוצדקת, אך מנגד, חייבים לקבל את מלוא הקרדיט על פתיחת העונה המסחררת של האדומים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחמאות גם לוועד המנהל שהשכיל לראות את הפוטנציאל לשיפור והחליט להמשיך עם הצוות המקצועי. כבוד גדול גם לקהל האוהדים, שאמנם לא מגיע בכמויות גדולות מספיק (וזו נקודה שטעונה שיפור), אבל מי שמגיע מעודד בטירוף והקהל בהחלט מקפיץ אותנו לליגה של הגדולות מבחינת תצוגות העידוד.
בשבועות האחרונים אנחנו שומעים יותר ויותר על הגדלת המעורבות של אחד הספונסרים שלנו – אורי אלון. האחרון ידוע כאוהד וותיק ובעל הבית לשעבר של קבוצת הכדורסל, אשר הוביל את הפועל ירושלים, זו של הכדור הכתום, לאליפויות היסטוריות ולהישגים מרשימים. הוא כבר הוכיח שיש לו את האמצעים הכלכליים להתמודד מול הגדולים ביותר.
אין לנו עדיין את הפרטים המלאים או אפילו החלקיים על ההצעה, ולכן אני אמנע מלהתייחס לשביבי המידע. כרגע אני מציע לכולם, גם לתומכים הנלהבים שמוכנים לתת לו הכל וגם למתנגדים המושבעים שלא מוכנים לשנות דבר בתקנון העמותה, לקחת נשימה עמוקה ולהישאר עם ראש פתוח.
נכוונו מספיק בעבר מבעל בית נורא שדירדר את הקבוצה עד לפירוק, ואין שום סיכוי שנישאר חשופים לאפשרות מסוג זה. יחד עם זאת, במידה ורוצים להתקדם ולהגיע לגבהים שאנחנו ראויים להם, חייבים ליצור שיתופי פעולה יצירתיים עם בעלי הון ואין מתאים מאורי אלון שהוא אוהד אמיתי ו"אחד משלנו". כוונתו טובה, וגם אם ברצונו לבלוט אישית, הרי שזאת זכותו, בבחינת בעל המאה בעל הדעה.
לוועד ולשאר המעורבים הייתי מציע להתמקד באסטרטגיית היציאה מההסכם איתו. אנחנו חייבים להבטיח שביום בו אורי אלון יחליט שהספיק לו, לא נעמוד לפני שוקת שבורה ונאלץ להתחיל הכל מחדש.
יש פתרונות רבים ויצירתיים לעניין, ואני בטוח שעם רצון טוב של כולם אפשר לגשר על הפערים לשביעות רצון המעורבים. נותר רק לאחל לכולנו שנדע לעבור לשלב הבא לקראת שנת ה-100 שמתקרבת במהירות, ונחזור לצמרת הכדורגל כמו שהיינו בעבר. רק כך נוכל להתמודד באמת על ההגמוניה בעיר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר