זיו אריה, אדליי אדאביו (צילומים: אורן בן חקון)
זיו אריה, אדליי אדאביו (צילומים: אורן בן חקון)

לבחור נכון | דעה

ההחלטה של אריה לספסל את אדליי הייתה נכונה ויש לה היבטים נוספים

פורסם בתאריך: 4.11.22 01:02

כנראה שזה כבר לא מקרי שקבוצתו של זיו אריה מנצחת משחק חוץ לאחר הפסד ביתי. זה מראה שהשנה יש לאדומים קבוצה איכותית ולא רק מבחינת חומר השחקנים שבסגל, אלא בפן המנטאלי, כשלכך אפשר גם לזקוף לזכות הקבוצה את הנצחון בבלומפילד על הפועל ת"א לאחר פיגור.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בשנה שעברה זכה זיו אריה ללא מעט ביקורות, לטעמי היא היתה מוצדקת לחלוטין. השנה, הוא כנראה שם דגש בבניית הסגל בהבאת שחקנים שהם פחות מושכי אש מבחינת האישיות (כדוגמת שמש וברסקי), יש שיגדירו אותם "ילדים טובים", אני חושב שמדובר בחומר אנושי די טוב.
למרות זאת, לא אחת בשיחות עם חברים, מכרים ואוהדי הקבוצה אני מביע ביקורת על אופן ניהול המשחק של אריה, שלמרות התוצאות המצויינות, נראה שהחילופים ה"אוטומטיים" סביב הדקה ה-60 לפעמים מנותקים מהמתרחש במגרש. ג'ורדן בוטקה וגיא בדש הם שניים שסובלים בהחלט מכך, ובמשחק האחרון גם אופק ביטון שהיה נהדר נגד נס ציונה הוחלף בדקה ה-58, כי כנראה בחישובי האנליסט, מישהו יצירתי צריך לשלם את מחיר.
ועדיין – אני חייב לפרגן לאריה על ההחלטה לספסל את אדליי. מעבר לכך שהשוער חושב שהוא שחקן שדה מן המניין, תוך כדי אחזקת כדור מיותרת המסכנת את השער, הוא גם לוקה מאוד בכדורי גובה, כפי שהיה אפשר לראות במשחק נגד הפועל באר שבע ובאופן כללי לא מביא שום ערך מוסף. הוא תופס משבצת של זר, מה שמגביל מאוד את יכולת ניהול המשחק של אריה כשזה האחרון רוצה להכניס את דון סדריק המוכשר למגרש מה שמחייב (בהינתן שבאצ'ו או ו/או ויאו לא ניתנים להחלפה) הוצאה של בוטקה הנהדר. יונתן שאבי השוער המחליף מוכיח פעם אחר פעם שיש על מי לסמוך, והוא עושה זאת בצורה שקטה ונטולת גינוני כוכבות כמו שיש לאדליי, מה גם שזה ממש עוזר לניהול המשחק של אריה שיכול פתאום להרשות לעצמו לספסל את בדש (בצדק) המצויין בדרך כלל, שזקוק קצת לאתגר כדי להחזיר את החדות ולשלב את סדריק היעיל בהרכב במקומו. מלחמה על מקום בהרכב יכולה לעשות טוב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר