זיו אריה, שחקני הפועל (צילומים: אורן בן חקון)
זיו אריה, שחקני הפועל (צילומים: אורן בן חקון)

לא מקרי | טור דעה

לאחר סיבוב שלם אפשר להגיד בפה מלא - העונה המוצלחת של הפועל ירושלים לא מקרית

פורסם בתאריך: 24.11.22 16:45

חלום. אין מילה אחרת לסכם את הסיבוב הראשון של הפועל ירושלים העונה. קשה להאמין, אבל הפועל סיימה סיבוב ראשון בליגת העל במקום הרביעי וזה לא פחות ממדהים, כשבדרך גם הצלחנו לנצח את בית"ר בדרבי אחרי 30 שנה, ולהביס 0:3 את האלופה, מכבי חיפה, בתצוגת כדוגל משובחת.
יותר מכל הראתה קבוצתנו, בניצוחם של זיו אריה ושי אהרון, אופי עקשנות והתמדה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בניגוד לעבר, הרי שהעונה אחרי כל הפסד או אפילו שני הפסדים, ידענו להתעשת, לחזור לנצח ולהישאר במומנטום חיובי. כמו רוב אוהדי הפועל, גם אני חשבתי והאמנתי בתחילה, שכל נקודה וניצחון הם די מקריים ויהיו חשובים ויקרים למאבק ההישרדות שלנו. אבל סיבוב שלם הוא לא מקרי.
אני מאמין שהסיבה להצלחה היא התבגרות המערכת יחד עם למידת לקחים, וכמובן שגם הצלחה בבחירת השחקנים הזרים, מה שמאוד חסר לנו עונה שעברה. ג'ורדן בוטאקה ו-וויליאם טוגי הם שדרוג גדול והצלחה ענקית של שי אהרון, כי קבוצה כמו הפועל חייבת להסתמך על זרים חזקים ושוברי שוויון.
מילה טובה חייבת להיאמר גם לזכות הספונסרים החשובים שלנו ובראשם ג׳ואל גרינברג, לארי טננבאום ואורי אלון – קשה להפריז בחשיבות הימצאם של אנשי הון שתורמים מכספם תוך הבנת הבעלות המורכבת של קבוצת אוהדים. הם אלו שנותנים לנו יכולת כלכלית וגב חזק, שבזכותו אנחנו יכולים להתנהל ללא לחץ, והדוגמה בה יכולנו להשאיר את גוני נאור למרות רצונה של מכבי חיפה לעשות עליו מחטף, מדגימה זאת יותר טוב טוב מכל.
מילה טובה מגיעה בהזדמנות זאת גם לוועד המנהל ולמנכ"ל אורי שרצקי. ניהול קבוצת כדורגל בליגת העל הוא לא דבר קל, ולמרות זאת, בתוך זמן קצר למדי, תוקנו טעויות שנבעו בעיקר מחוסר ניסיון, ונראה שיש על מי לסמוך.
חייבים לזכור שסיבוב אחד, מוצלח ומרגש ככל שיהיה, אינו מבטיח הצלחה של עונה שלמה. הסיבוב הבא יהיה מקצועית קשה עוד יותר. קבוצות למדו לכבד אותנו ולא נראה אף קבוצה שתבוא למשחק מולנו זחוחה ובביטחון עצמי גדול מידי. יחד עם זאת, נראה שגם השחקנים שלנו מתחילים להפנים ולהבין שאנחנו שייכים למקום בו אנחנו נמצאים וביטחון עצמי הוא חלק גדול בהמשך ההצלחה. כיף גדול להיות אוהד הפועל ירושלים אחרי הסיבוב הראשון של ליגת העל העונה. בואו נמשיך להנות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר