אלי בן רימוז' ומישל דיין, ג'ורדן בוטקה (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים - מועדון אוהדים, אורן בן חקון)
אלי בן רימוז' ומישל דיין, ג'ורדן בוטקה (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים - מועדון אוהדים, אורן בן חקון)

הדי. אן. איי השתנה | דעה

הפועל משחקת השנה כדורגל הרבה פחות מפוחד ויותר מלוכד וחזק מנטאלית. ההסבר לכך נעוץ כנראה בדי אין איי שהשתנה ללא היכר

פורסם בתאריך: 2.12.22 00:52

בתום סיבוב משחקים בליגת העל ותוך כדי פגרת גביע העולם בכדורגל, יש לאוהדי הפועל די זמן פנוי כדי להביט בהשתאות בטבלת ליגת העל ולשפשף את עיניהם. ובצדק. הפועל היא הפתעת הסיבוב.
אמנם, ישנם פערים בין סגל הקבוצה העונה לזה של העונה הקודמת, כשבראש ובראשונה מדובר בשחקן הכנף המוכשר ג'ורדן בוטאקה, שמראה לא רק מהלכי כדורגל שהם על סף הגאונות, אלא גם מסייע במשחק הגנה בלתי נדלה שמסייע רבות לקבוצה. מוכשר בוטקה ככל שיהיה, אין בכך כדי להסביר את הפער העצום בין הקבוצה של העונה לזו של העונה שעברה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ויליאם טוגי הוא חלוץ מוכשר שעוד יתרום רבות, אולם במידה רבה מזכיר בסגנון משחקו את ויליאם אגאדה, ואף כמות השערים עד כה באופן יחסי דומה ואף הוא אינו יכול להסביר את השינוי הדרמטי בהישגיה של הקבוצה.
ההבדל אם כן נעוץ ככל הנראה במקום אחר. נראה כי העונה השתנה הדי. אן. איי. של הקבוצה מקצה לקצה. מקבוצה מפוחדת ומסתגרת אשר ממעטת לכבוש, הפכה הפועל למלוכדת, חזקה ובריאה מקצועית ומנטלית, כזו שיודעת לחזור מפיגור לא פעם, ומחפשת לכבוש שערים ולנצח כמעט בכל משחק. זהו שינוי תפיסתי הרבה יותר מאשר שינוי בסגל הקבוצה, ודומה כי שם נמצא ההסבר להצלחתה של הקבוצה העונה.
עתה יש לקוות כי קברניטי המועדון ידעו לשמור על השחקנים המובילים מפני שאיפות של קבוצות אחרות לצרפם לשורותיהן בחלון ההעברות ואף בסיום העונה. מכבי חיפה לוטשת עיניים לגוני נאור ואולי אף לסדריק, הפועל באר שבע לבדש ויש לקוות כי שחקנים אלה יוסיפו לככב בהפועל.
מעבר להישגיה המקצועיים של הקבוצה, יש לציין אירוע אחד מיוחד ונדיר במקומותינו, והוא אירוע ההוקרה שנערך לעשרות רבות משחקני העבר של הפועל לפני המשחק מול מכבי ת"א. אין קבוצות רבות שיכולות להתגאות במהלך מרגש מסוג זה, והדבר מוסיף נקודות רבות להתנהלות המועדון שידע להביע הוקרה לכוכבי העבר שלו.
מעבר לעצם ההוקרה המבורכת, מדובר באחד מאותם אירועים שיש בהם כדי לחזק את החיבור בין המועדון לבין קהלו, ובמיוחד דברים אמורים באוהדים רדומים או כאלה שטענו עד היום כי "לא התחברו" לגלגולה הנוכחי של הקבוצה. בעצם האירוע מוכיחה הקבוצה כי היא קשורה בקשר עז ובל ינתק למסורת של כמעט מאה שנה ולדורות של שחקנים ואוהדים באדום-שחור.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נרגעתם עם עידן שמש ?

    שנה שעברה היה בקהל מי שהפריע לקבוצה להתגבש . עידן שמש חלוץ מוכשר בשלהי הקריירה שיש לנו הכרת הטוב על עונה נהדרת הפך מושא למסע מכוער ואלים בתוך הקהל ומחוץ למגרש. מסע ששיאו בקללות, ברדיפה של מאמן בדרך לרכבו. ובקטטה בה השתתף בן משפחה מוכרת במועדון אף שהיה בכלל צריך להיות במעצר בית באותה עת. השקט ביציע וההכרה בהחלטות שקיבלה ההנהלה תרמו משהו מעבר לניסיון והתגבשות הקבוצה לפי התרחיש אותו ביקש המאמן לקדם.
    אם נעשה גוגל ונראה מה כתבו על שי אהרון וזיו אריה אפילו במדור הזה לא נאמין כמה קצרי ראות היו הכותבים. לא הדי אן אי השתנה אלא שההתפתחות הצפוייה הגיעה אף שיהיו עדיין ימים מסובכים נוכח הבדלי תקציב ואופיה של הליגה. מה שנעשה בעונה שעברה לזיו אריה בלתי נסלח .

  2. לב אדום

    אכן מה שאתם התקשורת ואוהדים מהקבוצה עשיתם לזיו אריה הוא בלתי נסלח. בושו והכלמו ותשאלו את עצמכם מה התרומה שלכם לאלימות שהייתה ולתרבות הספורט הצהובה בתקשורת. בושה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר