שי אהרון, גיא בדש (צילומים: אורן בן חקון)
שי אהרון, גיא בדש (צילומים: אורן בן חקון)

פעם בחצי יובל? | דעה

בשנת 1973 הפועל זכתה בגביע המדינה, 25 לאחר מכן היא הפסידה בגמר למכבי חיפה. האם השנה הקצב הזה ימשך ונראה את הפועל מגיעה לגמר הגביע?

פורסם בתאריך: 8.12.22 14:37

אז מה שלום הפועל ירושלים באווירה של היסטריית המונדיאל? טוב מאוד, תודה ששאלתם. לצד העדכון המבורך על שיתוף פעולה רציף עם האחות האדומה מהכדורסל, תוך אמונה שהאחדות הנה אבן יסוד בהוויה של המועדון, בהפועל מספרים על מחנה אימון מוצלח מאוד בלרנקה, קפריסין.
שני משחקי האימון מול שתי נציגות הליגה השנייה לא ממש מהווים מדד, אבל בכל מצב נעים לדעת שהאדומים חיממו מנועים והשחיזו ציפורניים לקראת המשך הדרך עם ניצחונות קלילים בשיעור 0:5 ו-0:6. בין הבולטים במחנה היו יואב תומר, עם שלושה שערים במשחקי האימון, לצד מחמאות שגרפו הצעירים גולן בני ואיינהאו פרדה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בדשיניו הפצוע שב אט-אט לאיתנו וחוזר בהדרגה, אך עדיין לא כשיר במאת האחוזים. אשר לשפיצים הצעירים שבעיקר חיממו עד כה את הספסל – הסילון איתי זדה וסגן אלוף אירופה לנוער, אחמד סלמן, ישנה אופטימיות באשר להזדמנויות להן יזכו השניים בסיבוב השני. בשלב הזה עדיין לא נעשו שיחות קונקרטיות לגבי פתיחת חלון ההעברות בחודש הבא, ומי שאמון על כך וכהרגלו שומר את הקלפים קרוב לחזה הוא שי אהרון.
עכשיו בואו נעשה אתנחתא קלה ונדבר על גביע המדינה. אם יש עכבר כדורגל אוהד שעדיין לא יודע – ולדעתנו אין חיה כזו – פעם בחצי יובל הפועל שלנו יוצאת בקמפיין חוצות מרשים שמסתיים בגמר גביע. כך היה עם הזכייה ב-1973, כשאבא הבריז עם החברים מהצבא כדי לראות במו עיניו ניצחון 0:2 על הכח רמת גן פלוס הנפה והיסטוריה בהתהוות, ובהמשך לא אשכח את הדמעות ב-1998 – שלומי דנינו מחמיץ ממטר, לאסלו צה מזעזע את המשקוף ומכבי חיפה שודדת צמד שערים בהארכה מרגלי סרגיי בלאנצ'וק ז"ל והאווירן יבדל"א, שמניף את הגביע ושולח רבבת אדומים עצובה הביתה.
הדרך לנקודת ציון נוספת ב-2023 מתחילה מול משפחת לוזון הלוחמת מצמרת הלאומית. המשימה לא תהיה קלה, אך בהחלט אפשרית. מעבר לכך, כולם מדברים על הקושי לחזור לעניינים אחרי פגרה ארוכה כל כך. בואו נקווה שהפועל שלנו, שסימנה השנה את הגביע כמטרה חשובה, תצלח את חבלי הקליטה המחודשת ותזכיר לנו עד מהרה כמה נהנינו בסיבוב הראשון – הפתיחה הטובה של המועדון אי פעם. האדומים בנשמה כבר לא יכולים לחכות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר