משה ביטון, אוהדי הפועל (צילומים: פרטי, אורן בן חקון)
משה ביטון, אוהדי הפועל (צילומים: פרטי, אורן בן חקון)

דין אחיד? כנראה שלא | טור דעה

משה ביטון, אוהד הפועל ירושלים ואחד ממנהיגי ארגון "הפועלים מהבירה", אשר הורחק לאחרונה על ידי הוועד המנהל בטענה לאלימות, מכחיש את הטענות בטור ל"כל העיר" וטוען ליחס מפלה של הוועד המנהל כנגד אוהדי הפועל ירושלים שהגיעו מ"המקורית". הוא מסביר גם מדוע הפועל במתכונתה הנוכחית היא לא התחליף לדבר האמיתי. טור כואב.

פורסם בתאריך: 21.12.22 23:02

שמי משה ביטון, בן 33, אוהד הפועל ירושלים מאז שנולדתי. הפועל בשבילי היא הכל. במשחק הגביע נגד מכבי פ"ת הייתי נוכח וקיבלתי השבוע הודעה במפתיע מהוועד המנהל שאני מורחק בשל אלימות עד תום עונת המשחקים הנוכחית. בזמן המחצית, עוד כשאני שותה באיזור המזנון החלו אוהדים המזוהים עם ארגון הברגידה לתקוף את חבריי מארגון 'הפועלים מהבירה', זאת לאחר שעוד קודם לכן הם תלשו את דגל ישראל שתלינו ביציע והחל ויכוח בין חברי הארגונים השונים. יש לציין כי לא היכיתי אף אחד, להיפך, הייתי בין הבודדים שניסה להפריד בין הצדדים ולהרגיע את הרוחות, ואם לא כך, זה היה נגמר גרוע יותר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


הורחקתי רק כי אני דמות מוכרת, וידוע כאחד מראשי האוהדים של 'הפועלים מהבירה'. כשפניתי לאחד מראשי הוועד המנהל וטענתי שלא נהגתי באלימות כלפי אף אחד, הוא טען בפניי שהם חושבים שזיהו אותי בסרטון. פשוט הזוי. יתרה מכך, אוהד אחר מהארגון הורחק כשבכלל לא נכח במשחק. לאחר שהעלינו את טענותינו, בוועד המנהל טענו שהוא קילל בקבוצת הווטסאפ אוהד אחר. מי שמע על דבר כזה?
האם הם הרחיקו אי פעם אוהד המזוהה עם קטמון בגלל שיח לא מכבד כלפי אוהד של המקורית? במשחק נגד הפועל באר שבע התכתשו ביניהם אוהדי הבריגדה באלימות קשה ואף אחד מהצדדים לא הורחק. יש כאן איפה ואיפה מצד הוועד ומגמה ברורה מצידם. הם מרחיקים אוהדים כמו במשטרים האפלים, בלי הצגת ראיות בלי אופציה להציג את עמדתך, זאת במקום לתת לגורמי האכיפה להחליט.
הם פשוט מנסים לדכא ולגרום לאוהדי המקורית לעזוב את היציעים. היחס הזה נמשך מאז שהאיחוד, סליחה, הסיפוח בכפייה וגניבת השם, החל לפני כשלוש שנים עם פוסטים מגמתיים המכוונים נגדנו רק כיוון שאנחנו לא מיישרים קו עם דעת ההנהלה.
אני דמות מוכרת ועשיתי רבות למען האיחוד כדי שיגיעו כמה שיותר אוהדים מכלל המגזרים, לצערי נוכחתי לדעת כי מדובר בלא יותר מחיקוי של הפועל ירושלים וזו עדיין הפועל קטמון. הוועד המנהל עושה הכל על מנת לשמור על הזהות הקטמונית, כלומר, סניף של ארגון פוליטי שמאל רדיקאלי, ולא עושים מאמץ כדי לשלב אוהדים אחרים של הפועל מכלל המגזרים עם דעות אחרות. אם יש מקום לכרוז בערבית הכורז "הפועל אל קודס", סמלי אנטיפה שזה ארגון רדיקאלי קיצוני השונא את מדינת ישראל, דגלי להט"ב ודגלי מדינות זרות, יש מקום גם לדגל מדינת ישראל שמאז ומעולם היה ביציע הפועל.
הוועד המנהל בעצמו מחסל את האיחוד בגישתו המתנשאת והם האשמים העיקריים שהאיחוד לא צלח אלא נכשל. לראייה כמות האוהדים הקטנה, גם כשהקבוצה מצליחה מקצועית. מלבד קבוצה קטנה של 200-300 נאמנים שאר הקהל מבין שזו לא הפועל האמיתית. על הרקע הזה אני מניח שתשמעו בקרוב על התפתחויות מעניינות שיחזירו את הפועל ירושלים האמיתית למגרשים.
תגובת הפועל ירושלים: "ביציעי הפועל ירושלים מותר להניף כל דגל, מאז ומעולם, וכל אוהדי הקבוצה מזועזעים מהשימוש הציני ומחילול דגל מדינת ישראל על ידי חבורה קטנה ואלימה, המנסה להצדיק את האלימות בה היא נוקטת על ידי שימוש בדגל שכולנו אוהבים וגאים בו. הפועל ירושלים תעשה כל שביכולתה על מנת לשמור על יציע בטוח ונקי מאלימות, ותפעל בכל דרך אפשרית על מנת למנוע מאותם אנשים אלימים את הכניסה למשחקיה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. דוד

    ממש שה תמים אתה. למרות הסיפורים שאתה מספר לעצמך, לא עשית, לא עושה ולא תעשה כלום לטובת הפועל ירושלים.

  2. מישל דיין

    כמה שקרים ועיוותים בטור אחד, מתאים לך כתב מקומונים- תמשיך!

  3. אלי בן רימוז׳

    הפועל ירושלים הקבוצה הכי מרגשת בהיסטוריה!

    אנשים כמו כותב הטור עושים לה רק רע עם השקרים שלהם…

  4. חבל יש לנו קבוצה חיה ובועטת שיש בה מקום לכולם ובחיים לא הייתה ולא תיהיה נגד דגל ישראל! עוד חודש דרבי נגד המחלה ובזה מתעסקים עצוב.

    דור

  5. מישל דיין הפועל ירושלים אימפריה

    משה ביטון שקרן. הוא משקר כי הוא ממורמר. היה לו כיף שנה שעברה שהקבוצה פחות הצליחה יכל לצעוק כל היום על המאמן ועל שי ועל קטמון.

  6. לא אוהד הפועל אלא שונא קטמון

    ברוח התקופה הכותב אינו אוהד הפועל אלא שונא קטמון . במשחקים כל 28 האוהדים הקולניים מהמקורית (שליש מהם בלבד מגיעים למשחקי חוץ) לא מסתכלים על המשחק. כל הזמן עם הראש אחורה לכיוון הקהל לחפש לריב. בשנה שעברה באותו אזור קיללו שחקנים, נהמו כלפי יאו במשחק ההפסד בחדרה, רדפו את זיו אריה למכונית ובנו סיפור לפיו שחקן בעל זכויות אבל עם כושר מוגבל בסוף דרכו נרדף על ידי המאמן .
    קטמון בשביל הכותב וחבריו הם כל מה שהם שונאים וזה שייך לפוליטיקה מחוץ למגרש ממש כמו לה פאמיליה שבינם לבין אהדת כדרוגל הקשר מקרי. המשחקים והקבוצה הם הזדמנות להוציא תסכולים על חיים בלתי מספקים . במשחק נגד סכנין בבית אחד מהם קילל אוהדים ערבים ומישהו העיר לו מיד קפץ אני אקרא "מוות לערבים" מתי שבא לי. יאללה תחצו את הכביש לבית וגן . לכם יהיה נעים שם וגם ביציע של הפועל ייחסך לסבול את הקומץ בגרסא אדומה שחורה.אם לחפש דבר זכות אחד זה שהם פסקו לקלל שחקנים שלנו לאחר משחקים אבל גם זה יחזור ודאי בהמשך ולו כדי לעצבן את אוהדי הפועל ובריגדה.

  7. הפועל בדם

    היום איזה נהג חתך טותי בכביש .נשבר לי מזה כבר!אני מקים מדינה חדשה .מחפש כרגע מקום ושם .תצטרפו אלי.הפועל יש רק אחת והיא כבר קיימת.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר