זיו אריה, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)
זיו אריה, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)

פירצה קוראת לגנב | טור דעה

לבית"ר של אבוקסיס יש התקפה קטלנית אך עם פריצות הגנתית. מנגד, זיו אריה הוא מומחה בסירוס היריב שעשוי לעקוץ בשער בודד. מה שבטוח: הולך להיות קרוב צמוד

פורסם בתאריך: 5.1.23 00:55

בית"ר מגיעה לדרבי במומנטום טוב יותר מזה של הפועל. בזמן שהאדומים מלקטים נקודה אחרי נקודה עם הרבה זיעה, היכולת המשופרת של הצהובים, פלוס הניצחונות האחרונים ובתוספת הווייב החיובי שמגיע מהיציעים כולל השיח במהלך השבוע על ההפתעה הנעימה מול נס ציונה, נותנים להם תחושה טובה והרבה ביטחון לפני המשחק החשוב.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


עם זאת, ולמרות הפריחה של החלק הקדמי הקטלני של בית"ר, המפגש מול הפועל צפוי להיות מאוד מאוד קשה לאבוקסיס וחניכיו, בעיקר בגלל שני דברים שמתחברים: הבעיה שיש לקבוצה בחלק האחורי וסגנון המשחק של האדומים.
מספרים על בעל סופר שחיפש בנרות שומרים לעסק שלו. "תפרסם אצלנו", אמר לו סוכן המכירות של המקומון, "יש לנו אחלה רייטינג". ואכן, אחרי התלבטות קצרה החליט הבחור לפרסם מודעה בזו הלשון: דרושים שומרים לסופרמרקט המקומי.
שבוע לאחר מכן התקשר אליו סוכן המכירות של העיתון. "נו, היו תוצאות?", הוא שאל. "כן, בטח", ענה הבעלים של הסופר, "אין ספק שהפרסום אצלכם עובד". "איזה יופי", התלהב הסוכן. "כן", המשיך בעל העסק, "עובדים לא מצאתי, אבל כבר למחרת בלילה הגיעו כמה גנבים ופרצו לסופרמרקט".
זה הסיפור של בית"ר השנה, וזה עלול להיות גם הסיפור שלה במוצאי שבת: ההתקפה אמנם קטלנית, אבל מצד שני הכל פרוץ. ופירצה, כמו שאתם בטח יודעים, קוראת לגנב. ואין מתאים יותר מזיו אריה לנסות לגנוב 0:1 ענק.
להבדיל מנס ציונה, או נתניה, משחק ההגנה של האדומים מאוד מסודר וחזק. העמידה הטקטית של שחקני הפועל, מסרסת את היריבות שמגיעות כעדיפות ולא מאפשרת להן לפתח את משחקן הרגיל. ההפך, אריה את זאדה מתמחים בלגרור את הפייבוריטיות למגרש שלהם, תרתי משמע, ואז לנצל את הכלים שלהם בחלק הקדמי לעקיצה. זה גם מה שהם ינסו לעשות מחר: לעקוץ.
איך זה יסתיים? כבר שנים שאני והג'ינס שלי בקרב צמוד, בינתיים הוא צמוד. גם הדרבי הזה הולך להיות צמוד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בית"ר טובה יותר

    יניב אחי. צפיתי במשחקים של הפועל מול ק"ש ואשדוד שעלה ביום שלישי ליוטיוב והנה הפרשנות שלי . מרכז השדה שלנו טוב יותר וניצן בסדר במצבים מול מתפרצות ופחות במצבים נייחים או במשחק מאגפים לתוך הרחבה. החלק השמאלי של הפועל בהגנה חלש יותר ואספרייה הרבה יותר מהיר מהראל שלום שבכלל גדל אצלנו . בלי באצ'ו ביום טוב של ירדן הם יחטפו בלי הפסקה .
    המאמנים באיכות דומה עם עדיפות קלה לזיו אריה בקריאת משחק. שני דברי מטרידים אותי . אם הפועל יעלו עם אוואקה על ירדן יהיה קשה כי יש לו כושר גופני לצד נטייה לקבל צהבת. אם זיו אריה יעלה במחצית מוקדם עם אחד המהירים הצעירים כמו האחיין של ליאור זאדה או הקטנציק בן ה 17 הזר לקראת סוף המשחק במצב של שוויון הם יכולים להכריע משחק . את השוויון באשדוד וההבדל במשחק עשה הילד הזר בן ה17 . אצלנו ההרכב של שבת שעברה מתאים לגמרי . הרבה מאוד על ירדן ואספרייה. וסגירה טובה של בדש והזר שלהם ג'ורדן. בהצלחה שמתי על 3:1 לנו ולא מרגיש רע עם ההימור שלי.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר