הפועל לב ירושלים (צילום: עדי גילמן)
הפועל לב ירושלים (צילום: עדי גילמן)

נעים להכיר: כדורסל נשים ירושלמי

אחרי שנים של נמנום בכדורסל הנשים המקומי והארצי, זוכה כדורסל הנשים הירושלמי לעדנה מחודשת | טור דעה

פורסם בתאריך: 15.1.23 12:34

אחרי שנים של נמנום (שלא לומר תרדמת) בכדורסל הנשים המקומי והארצי, זוכה כדורסל הנשים הירושלמי לעדנה מחודשת עם מועדון כדורסל הנשים העולה: הפועל לב ירושלים.

בשקט-בשקט תוך פחות משנתיים, צומחת כאן אצלנו בירושלים אימפריית כדורסל נשים. כבר עכשיו זהו המועדון הגדול ביותר בעיר ואחד הגדולים בארץ.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 4 חדרים בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


ב'הפועל לב ירושלים' שם המשחק הוא כמה שיותר – כמה שיותר שחקניות, בכמה שיותר גילאים, בכמה שיותר אזורים, כמה שיותר גבוה, וכמה שיותר רחוק.

המועדון כולל מאות שחקניות כדורסל: בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים, תיכונים, נשים – יהודיות, ערביות, חרדיות – כל הגילאים, כל המגזרים בכל העיר.

הקבוצות התחרותיות במועדון, בהובלתה המקצועית של רבקה רוס – שחקנית ומאמנת שגדלה אף היא בירושלים – משחקות בחוות הנוער הציוני, וכוללות שחקניות ירושלמיות מגיל 10 עד בוגרות, חלקן כבר לוקחות חלק בנבחרות ישראל. בחוות הנוער גם אקדמיה לכדורסל נערות, מה שמאפשר לראשונה בירושלים שילוב אופטימלי בין כדורסל (כולל אימוני בוקר), לימודים ברמה גבוהה וחיי חברה עשירים. שתי קבוצות הנערות של המועדון כבר הגיעו השנה לשלבים מתקדמים במסגרת משחקי הגביע: נערות ב' על עלו לחצי גמר, נערות א' על לרבע גמר.

כל העיניים נשואות לקבוצת הנשים הבוגרת המשחקת השנה בליגה לאומית, ומתחילת השנה הצהירה על כוונתה לקחת אליפות ולעלות לליגת העל. האפשרות לעלות לליגת העל היתה גם השנה, אך הנהלת המועדון ויתרה על הרעיון כדי לעלות באופן ספורטיבי דרך המגרש. הקבוצה כבר העפילה לחצי גמר גביע האיגוד ותשחק נגד בני יהודה.

 

 

לא צריך להיות ידען גדול כדי להבין כמה מאתגר להרים מועדון כדורסל נשים בסדר גודל כזה בירושלים. אבל הנה זה קרה, זה קורה כל יום מחדש, וגם המועדונים המתחרים התעוררו (תחרות זה מצוין). בראי הזמן יידעו כולם מי תרם להצלחה ומי ניסה להכשיל את הפועל לב ירושלים, מועדון שכל מטרתו היא קידום הילדות הנערות והנשים של כולנו.

אז מה עוד צריך? ספונסר רציני שמוכן להיות פורץ דרך בזירה המקומית, הארצית והעולמית, שמוכן ללכת אחרי הלב ויודע לזהות הזדמנות להשפיע. ובעיקר, ספונסר שאין לו פחד גבהים כי הפועל לב ירושלים בנסיקה. ואולי ספונסרית?

  • הכותבת הינה יו"ר הפועל לב ירושלים

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר