שחקני הפועל חוגגים אחרי הגול בדרבי (צילום: אורן בן חקון)
שחקני הפועל ירושלים (צילום: אורן בן חקון)

דעה | ישנים בעמידה: הפועל עלולה למצוא את עצמה מחוץ לפלייאוף העליון בדיוק ברגע האמת

הפועל החלה את העונה כמו חלום מתוק, אך שרשרת תוצאות התיקו עלולות לסיים את הסיבוב השני במפח נפש. לאדומים אסור להיאחז בסיבוב הראשון המצויין ולפספס הזדמנות קורצת להיכנס לפלייאוף העליון

פורסם בתאריך: 24.1.23 20:39

1. ככל חולף הזמן, נדמה שהפועל ירושלים די בסדר עם שרשרת תוצאות התיקו הבלתי נגמרת בסיבוב השני. לפני תחילת העונה, תוצאות תיקו ביתיות בדרבי ומול הפועל תל אביב הרי נחשבו להישג מרשים במיוחד, אז למה לא לדבוק בתזה הזו ולנפנף בהן כהצלחה?

אדרבא, הפועל הייתה בסדר גמור במשחק האחרון. רוי רביבו (רכש מצוין) הדביק כדור לחיבור, אם כי מהצד הלא נכון, גיא בדש הגיע ליופי של מצב ומה אתם יודעים – איתי זדה פגש את חבריו על כר הדשא הרבה לפני הדקה ה-80. תיקו מאופס שבהחלט אפשר להחליק בגרון. דיינו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


2. הבעיה הגדולה של הפועל נוגעת לכך שהקבוצה פשוט ישנה בעמידה. יותר מדי זמן מפמפמים בתקשורת כמה טוב שהקבוצה צברה די נקודות בסיבוב הראשון והבטיחה מבעוד מועד את מקומה בפלייאוף העליון, לצד סטטיסטיקות נוצצות על כך שמדובר בסיבוב האדום הטוב בהיסטוריה.

בחלוף 19 מחזורים, מבט חטוף בטבלה מלמד שזה רחוק מלהספיק. 5 נקודות בלבד מתוך 18 אפשריות בסיבוב השני יצרו מצב בו בית"ר ומ.ס אשדוד כבר נושפות חזק מאוד בעורפה של הפועל, ויחד עם התנופה של מחזיקת גביע הטוטו הטרייה, מכבי נתניה, השחקנים של זיו אריה עלולים למצוא עצמם מחוץ לשש הראשונות בדיוק ברגע האמת.

אפשר כמובן תמיד לשחק על הקלף שיכול היה להיות הרבה יותר גרוע, להתגאות באופי ובחזרה מפיגור פעמיים עמוק בתוספת הזמן וכמובן להודות למזלנו הטוב על המרחק הניכר מהתחתית, אבל אם כבר נפלנו על עונה בה קבוצות רבות כל כך מציגות יכולת חלשה ומדשדשות בתחתית, למה לא למקסם אותה ולהכניס אותה לדפי ההיסטוריה בשלמותה, ולא רק סיבוב בודד?

3. כדי שזה יקרה, האיש על הקווים חייב בראש ובראשונה לחשוב התקפה. הפועל כבשה בסיבוב השני עד כה ארבעה שערי זכות בשישה משחקים, מהם אחד בפנדל ואחד עצמי – נתונים מביכים גם בליגות נמוכות הרבה יותר. התוצאה: הפעם האחרונה שהפועל ליקטה 3 נקודות ליגה הייתה ב-13 בנובמבר אשתקד, ובמונחי כדורגל – הרבה לפני שמסי זכה במונדיאל והיה על גג העולם.

דור ג'אן עדיין לא לגמרי נחת וחייב להתחיל לספק את הסחורה, נואף בזיע נשמע כמו פוטנציאל מצוין שיכול לעשות דברים יפים, דון סדריק תמיד מסוכן ומי ייתן ויקבל את הדקות המגיעות לו, ועם קצת יותר פרגון לחברים ופחות מבצעים אישיים באגפים מצדם של בדשיניו ובוטאקה, הפועל יכולה וצריכה לחזור לחורר רשתות ולצבור ניצחונות, לפני שעונה שהחלה כחלום מתוק תסתיים במפח נפש.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר