איתי זדה, אלעד עמדי (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים, פרטי)
איתי זדה, אלעד עמדי (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים, פרטי)

דעה | פרשת השבוע

פרשיית השיפוט במשחק בסכנין מכעיסה וגרמה לאיבוד נקודות קריטי במאבק על הכניסה לפלייאוף. לצד זה, פרשה אחרת, זו של השדרן אלעד עמדי עדיין מהדהדת ואם היה מתנצל התנצלות כנה ואמתית ותורם בצורה מוסכמת לטובת חיילים אוהדי המועדון היה די בכך

פורסם בתאריך: 2.2.23 17:32

ביזיון. אין מילה אחרת לתאר את השיפוט העלוב שראינו במשחק ההפסד לבני סכנין. כרטיס אדום על עבירה שלא היתה ולא נבראה, שקבע למעשה את תוצאת המשחק וזאת לאחר 20 דקות של שליטה מלאה של האדומים, כולל שער יתרון מוקדם חוקי, שגם אותו ניסו השופטים לפסול, אך שופטי ה-VAR תיקנו. בנוסף נשרק כנגד הקבוצה פנדל מפוקפק שתי דקות לאחר ההרחקה, ואם זה לא מספיק – היו גם שני פנדלים שלא נשרקו לטובת הפועל על נגיעות יד ברחבה, וקיבלנו בושה וחרפה של שיפוט.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


חבל שבמקום לאמץ רק את תוספת הדקות מהמונדיאל, לא אימצו גם את שיקול הדעת שגרם לכך שבכל המונדיאל היו רק ארבע הרחקות ושם שיחקו לא פחות קשוח מהמשחק בסכנין. זה חבל ומכעיס, ואני בספק גדול שאותן שריקות היו נשרקות נגד הקבוצות הגדולות. להפסיד בכדורגל זה קורה, להפסיד בגלל שופט זה כואב ומרתיח. נקודת אור יחידה מהמשחק הוא איתי זדה הצעיר שלטעמי הוכיח שמגיעות לו יותר דקות משחק משמעותיות.

נושא נוסף שחזר לכותרות הוא פרשת אלעד עמדי, בנושא זה אזכיר כי אני כותב את דעתי האישית ולא מייצג בהכרח את עמדת המועדון. בשבוע שעבר הוגש מכתב התראה לפני תביעה נגד השדרן הפופולרי שהפיץ שקרים והטיף לאלימות מול אוהדי הפועל, בימים שלפני הדרבי הנפיץ גם כך. למיטב ידיעתי ודעתי האישית – אין למועדון כוונה להרוס את הקריירה ואת חייו האישיים של עמדי. יחד עם זאת, המועדון חייב לשמור על תדמיתו ועל ביטחון אוהדיו, ובשניהם פגע עמדי פגיעה חמורה כשפרסם שקרים והגזמות מופרכות והגיע למסקנות שקוראות לאלימות נגד אוהדי הפועל.

כשחזר לאחר השעיה קצרצרה, לא השכיל להבהיר ולהתנצל על עצם השקרים אלא הסתפק בהתנצלות כללית למאזיניו ובהתנערות מאלימות אליה הוא עצמו כיוון בשידור לפני.

אם היה מתנצל התנצלות אמיתית וכנה ומבהיר שהוטעה לחלוטין והתלהם ללא שום סיבה, ובתור מחווה לאות הוכרה בטעותו, היה תורם בשם מועדון הפועל ירושלים סכום מוסכם לעמותה נגד אלימות או לטובת רכישת כרטיסים לחיילים למשחקי הפועל (שהרי יש לנו חיילים רבים בן אוהדינו) אז מבחינתי האישית היה בכך די. מכיוון שבחר שלא לעשות כן, הרי לא הותיר למועדון ברירה, אלא לחפש סעד במחוזות המשפטיים וחובת המועדון לעשות כך עד שנזכה לצדק המגיע לנו. אין שום סיבה שהורים יפחדו להביא את ילדיהם למשחק דרבי או לכל משחק אחר, כמו שבהחלט קרה בעקבות דבריו של השדר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מעריץ של ביבי

    עמדי פה גדול סבבה שישלם בענק על הפה שלו ומקווה שהמשטרה תחקור ומקווה שינס לפנם ניפטר מהפה שלו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר