שי אהרון, גוני נאור (צילומים: אורן בן חקון)
שי אהרון, גוני נאור (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | אחריות פיננסית

לאחר מכירת גוני נאור ואחמד סלמן נכנסו לקופת המועדון סכומי כסף נאים, כשההנהלה והצוות המקצועי החליטו לא להתחזק. זו גישה פיננסית אחראית לקבוצה דלת אמצעים, אך תהיו בטוחים שאם יחשבו בקבוצה שזו הייתה טעות, הם יפיקו את הלקחים מכך

פורסם בתאריך: 9.2.23 10:18

לאחר עוד משחק של מפח נפש ואכזבה לאוהדים האמיצים, שהגיעו בגשם שוטף בקור ירושלמי למשחק ההפסד נגד מכבי נתניה, הגיעה הפועל למצב המסכן את אפשרות הכניסה לפלייאוף עליון. חייבים להתייחס לחלון ההעברות של ינואר והשלכותיו לגבי המשך העונה. בעוד שסעיף השחרור של סלמן הופעל ולא הותיר להפועל ברירה אחרת, הרי את גוני נאור יכולנו להשאיר עד סוף העונה, אך הוחלט להעדיף את הכסף הגדול בתמורה לארבעה חודשים שנותרו בחוזה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בשבועות האחרונים עלתה השאלה האם שחרורו של גוני היה מקח טעות, כלומר האם הסתנוורנו מהכסף הגדול שבו ויתרנו על שחקן משמעותי שיכול היה לעזור לנו מאוד להגיע לפלייאוף עליון, בו הכנסות הכרטיסים ממשחקי הבית, עשויות להשתלם על פני ההכנסה מהמכירה?
ואם כבר מכרנו, עד כמה היינו צריכים להשקיע בחיזוק? קבוצות אחרות נקטו גישה אגרסיבית של חיזוק בכל מחיר, הימרו על שחקנים זרים שיובילו אותן לארץ המובטחת. לקבוצות אלו יש בעלים שאחראי להצלחה או הכישלון הכלכלי בגישה אגרסיבית שכזאת.
גם אצלנו לקח הצוות המקצועי הימור מחושב, והניח שהסגל הקיים עם החיזוק הצנוע שהגיע, יספיקו לנו להגיע לפלייאוף העליון.
הגישה שלנו מראה הרבה יותר על אחריות פיננסית ויש יאמרו שזאת הדרך היחידה לקבוצה דלה במשאבים כקבוצתנו. החשוב מכל הוא להסתכל למציאות בעיניים: הגעה לפלייאוף היא הישג ענק ובל ישוער לקבוצה צנועה כשלנו. אם לא נהיה בפלייאוף נחוש תחושת כשלון והוא יהיה צורב, כואב ופספוס הזדמנות משמעותית, אך עם האוכל בא התאבון וככה גם צריך להיות.

מה שהיה נראה בתחילת העונה כהישג והצלחה, עלול להיחרט כאכזבה וכישלון כיוון שאפשר היה להגיע ליותר.
יש לקוות ששחקנים צעירים כמו אווקה, איינאו פרדה ואפילו תומר אלטמן ונדב נידם ינצלו את ההזדמנות שיקבלו ברוטציה שהתקצרה ויראו לנו שיש על מי לסמוך בקישור. הוועד נותן לצוות המקצועי את התקציב לחיזוק, אבל אף פעם לא יתערב בעצם ההחלטה להחתים או לא, וכן לעניין את מי להחתים ואת מי לשחרר. נקווה שההחלטה הנכונה התקבלה, ובמידה ולא? שנדע ללמוד מכך לעתיד. עד היום זה עבד לנו יפה. כמובן, שאם בדש היה מבקיע בפנדל, אין אף אחד שהיה מערער על ההחלטות שהתקבלו בחלון ההעברות, ועכשיו היו כותבים על יציאה מהמשבר לקראת הבטחת המקום בין שש הראשונות. וזה בסוף היופי בכדורגל וכנראה גם בהפועל ירושלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר