אוהדי הפועל ירושלים (צילום: אורן בן חקון)
אוהדי הפועל ירושלים (צילום: אורן בן חקון)

דעה | גורלנו בידינו

שלושה משחקי בית נותרו להפועל עד סוף העונה, ואם הקבוצה תדע לשמור על הביתיות היא תצליח לשמור גם על המקום בפלייאוף העליון. אז מה נשאר? לקבל תמיכה גורפת מהאוהדים ביציעים | טור דעה

פורסם בתאריך: 16.2.23 09:54

חודש אוגוסט 2022, תחילת עונה מס' 2 בליגת העל מאז ששבנו למקומנו הטבעי, לאחר עונה למודת קשיים, כמו ילד שהגיע למקום חדש ולא מוכר, קצת נבהל קצת מפחד מהלא נודע, הצלחנו לאחר סיום עונה כמו ש"הפועל ירושלים" יודעת, לסחוט את העצבים ולגרום למתח עד שהבטחנו את ההישארות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בקרית היובל? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


ושוב התחלה לא כמו שקיוונו, ביקור בקרית שמונה ואחד נוסף נגד חדרה, שבו שוב תפסנו את הראש בפחד ששוב מתחיל עונה כקודמתה. אבל הנה, במחזור שלישי ניצחון ועוד אחד (בדרבי לאחר יותר מדי זמן) ועוד ועוד, עד שמקבעים את עצמנו במקום הרביעי לאחר שעושים סיבוב ראשון שבחלומות הטובים ביותר לא דמיינו.

יוצאים לפגרת המונדיאל ושוב מתחיל הניגון: תיקו ועוד תיקו ועוד אחד וכך הלאה כשמדי פעם מפסידים עד שמגיעים למצב שכל יריבותינו לפלייאוף העליון מצמצמות את ההפרש ואף עוברות אותנו במחזור האחרון.

והנה ארבעה מחזורים לסיום העונה הרגילה אנחנו במקום השישי עם לוח משחקים די נוח – משחקי בית נגד נס ציונה והפועל חיפה, שנלחמת איתנו על מקום בשישיה הראשונה, ואז משחק חוץ כנגד הצהובים מתל אביב ומסיימים נגד בני-ריינה בבית.

 

 

כדי להיות בפלייאוף העליון צריכים וחייבים קודם לחזור קצת אחורה בזמן מבחינת היכולת כדי לנצח. במוצ"ש כאשר נתמודד נגד נס ציונה, אין מה להיכנס לחישובים של שאר הקבוצות, אלא אך ורק לעשות הכל כדי לנצח את הכתומים. לאחר שננצח בעזרת השם נגיע למפגש מול הפועל חיפה, שלהם לוח המשחקים הקשה ביותר, ולהערכתי במידה ולא נפסיד לאדומים מהכרמל, נבטיח את מקומנו בפלייאוף העליון.

וכדי ששחקננו יחזרו לעצמם ולמעגל הניצחונות תלוי הדבר גם בנו האוהדים. כפי ששנה שעברה נגד מכבי פתח תקוה הגיעו מעל ל-5,000 אוהדים אדומים לעודד ולגרום לשחקנים "להתאבד" על המגרש, כך גם כעת בשלושת משחקי הבית שנותרו לנו עד סיום העונה. כאשר אנחנו כגוש אחד ומאוחד ללא מחלוקות, שהסמל של הפועל ירושלים בלבד מול עיננו, יודע בוודאות שהאנרגיה החיובית תועבר לשחקנים, ובמיוחד לאלו שמתחילת הסיבוב השני לא מראים את יכולתם כמו בסיבוב הראשון. לכם אחיי ואחיותיי האהובים, כולם ביציע עם החולצה והצעיף האדום.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר