זיו אריה, אוהדי הפועל (צילום: אורן בן חקון)
זיו אריה, אוהדי הפועל (צילום: אורן בן חקון)

דעה | מספיק בקושי

סוף-סוף: הניצחון מול נס ציונה נתן אוויר לנשימה, אבל כדי להבטיח המקום בפלייאוף זיו אריה חייב להתחיל להשתמש בכלים שיש לו בצורה טובה ומועילה יותר | טור דעה

פורסם בתאריך: 19.2.23 16:26

1. במצב בו היתה נתונה הפועל ירושלים, עם רצף בלתי נגמר של משחקים ללא ניצחון (טוב נו, תשעה משחקי ליגה ו-11 בכל המסגרות – נתונים מזעזעים בכל קנה מידה), שסיכנו ועדיין מסכנים את מקומה בפלייאוף העליון, ברור לכל שהדרך כבר מזמן לא חשובה ואת שלוש הנקודות היקרות מול סקציה נס ציונה, חייבים היו השחקנים להביא בשיניים, בציפורניים, או בכל קלישאה אחרת שנתנה את האות לנגן החצוצרה המוכשר ביציע לנצח על קרנבל שהורכב משירה, ריקודים ופוגו דקות ארוכות לאחר שריקת הסיום. אנחת רווחה גדולה לצד המשכיות אדומה יומיים אחרי חגיגות הגביע בכדורסל, רוצות לומר: החלום על מקום בין שש הראשונות עדיין כאן.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 3 חדרים בבית הכרם? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


2. לצד השמחה הגדולה על ניצחון ראשון מאז ה-13 בנובמבר אשתקד, חייבים בכל זאת להתעכב על הדרך הקלוקלת. מי שמכיר מעט את הנפשות הפועלות יודע שלהפועל יש דוקטורט בלעשות לעצמה את החיים קשים, אבל מישהו חייב מתישהו לשים גבול גם לזה.

 

 

נחמד מאוד שזיו אריה למד משהו חיובי מעוזרו ליאור זדה בעקבות תצוגת התכלית בטרנר, ופתח עם דון סדריק במרכז ההתקפה כסוג של חלוץ מטרה, אבל דין נס ציונה לעולם לא יהיה כדין באר שבע. הפועל שלטה לחלוטין במשחק, כשהיריבה בכלל לא ניסתה, או לא יכלה, להגיע לשער. במקום להסתער על השער ולסגור עניין בשלב מוקדם, ממש כמו בסיבוב הקודם, המאמן של הפועל הוכיח שוב, בפעם המי יודע כמה, שתורת הבונקר היא נר לרגליו וממש לא משנה נגד מי משחקים.

משחק בלתי נסבל לאחור עיקר מראש את ההתקפה של הפועל, ואף לא היה רחוק מלהוביל לספיגה בעקבות השגיאה התורנית של אדבאיו אדליי. ולמרות כל זאת, הפועל רשמה 19 איומים לעבר שערה של נס ציונה – הזדמנות פז לאפשר לדור ג'אן וויליאם טוגי לשפר ביצועים לקראת המאני טיים של העונה. היתה רק בעיה קטנה – שניהם לא זכו אתמול אפילו להריח את הדשא, וצפו מרחוק בהחמצות ענק של אשטה אווקה ואופק ביטון ממצבים שחלוץ טבעי כובש מהם מתוך שינה.

3. חשוב לפרגן לשחקנים באדום שממשיכים במגמת התקדמות נהדרת וכיף לראות אותם על המגרש – אונדז'יי באצ'ו (מעבר ליציבות, כיף גדול לשמוע את הקפטן הטרי שר בעברית 'מי שקופץ שונא בית"ר') ונועם מלמוד ממשיכים לגלות בגרות ואחריות בחלק האחורי. רוי רביבו שחקן חכם ומגוון ולא רחוק היום שישחק ברמות הגבוהות, ובפעם השנייה ברציפות נעים היה לראות את הביצועים המלוטשים של נואף בזיע, כולל צ'יפ גאוני שיכול היה להירשם כשער בכורה לפנתיאון אלמלא נפסל בגלל נבדל.

כשנותרו בקופה 9 נקודות לתום העונה הסדירה, אין ספק שלהפועל יש את הכלים הדרושים להשלים את המשימה ולתפוס מקום בשישייה הראשונה, חרף המרדף העיקש מצדן של הפועל חיפה ומ.ס אשדוד. כעת נותר רק לקוות שהאיש על הקווים יואיל בטובו להשתמש בהם.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הפועל של האוהדים

    קודם כל יש פה כמות בלתי נסבלת של פרסומות ואי אפשר להגיע לתגובות.
    ולגבי הניתוח- ראית את טוגי וג'אן משחקים? הם חלוצים טבעיים? איתם זה היה עוד יותר נורא כי הם פשוט לא מוצאים את המסגרת. הפרשנות הזו תלושה מכל מה שהיה מתחילת העונה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר