רמי מנדל עם גביע המדינה, אלכסנדר דז'יקיץ' (צילומים: פרטי, אורן בן חקון)
רמי מנדל עם גביע המדינה, אלכסנדר דז'יקיץ' (צילומים: פרטי, אורן בן חקון)

דעה | נוקאאוט סרבי

הגביע הזה רשום כל כולו על מאמן העל של האדומים אלכסנדר דז'יקיץ' שהכניע את עודד קטש בכל פרמטר

פורסם בתאריך: 23.2.23 00:29

כותרות העיתונים ואתרי האינטרנט בסרביה קבעו לאחר הזכיה של הפועל בגביע ש״אלכסנדר דז'יקיץ' הוא הסיוט של מכבי ת"א״, "דז'יקיץ' השמיד את מכבי״, וזה לגמרי מדבר בעד עצמו. לשמחתי, זכיתי לחיבוק חם ואוהב ממנו בסיום המשחק, וראיתי בעיניו שהאיש פשוט מאושר, לא רק בשביל עצמו, אלא בשביל האוהדים האדומים הנפלאים, השחקנים הנהדרים וכמובן בשביל בעלי הקבוצה אייל חומסקי. זו הצלחה אדירה בשבילו שתוסיף לו לרזומה הישג מכובד.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

זה היה התואר הראשון של הפועל לאחר שלוש שנים לא פשוטות, ועוד לעיני הקהל הביתי. הפועל היא קבוצה גדולה בכדורסל הישראלי והאוהדים התרגלו לתארים והישגים ודז'יקיץ' החזיר את הקבוצה לקדמת הבמה אחרי תקופה של יובש. מרגש עוד יותר היה כשזה נעשה מול מכבי ת"א, קבוצת יורוליג כזכור. מאמנים אירופאיים בוודאי יסתכלו וינתחו את המשחק ויגלו את הנוק אאוט שחטף עודד קטש מהמאמן הסרבי הנפלא של הפועל. הוא פשוט עשה לו "בית ספר" בכל פרמטר והכניע את קטש בלי שהאחרון היה מסוגל להגיב. אומרים שאי אפשר או קשה לנצח את מכבי ת"א פעמיים ברצף, אז גם השנה זה נשבר כהפועל ניצחה את מכבי פעמיים ברצף ואחד מהם במאני טיים. רק להיזכר שהפועל ניצחה בדרך את הפועל ת"א המצויינת שנמצאת בראש הטבלה בשלב רבע הגמר בדרייב אין במשחק של להיות או לחדול כדי להבין את גודל ההישג. מבחינת הפרשנים, הם יכולים להתרווח על הכיסא או הכורסא, מה שיבחרו, ויכולים לנתח עד דק איך אלכסנדר דז'יקיץ' השאיר את מכבי ת"א על 61 נקודות במשחק הגמר שיהדהד עוד זמן רב אצל אנשי ושחקני מכבי.
היה פשוט תענוג לראות את אור קורנליוס שעשה התקדמות אדירה, משתק את לורנזו בראון ולא פחות לראות את השליטה בצבע של הסנטר הטוב בליגה ואחד הטובים של הפועל אי פעם, זאק הנקינס, כשעוד יותר שמחתי לשמוע שהוא כנראה יישאר איתנו עוד שנתיים, כי שחקן כזה בקלות יכול לשחק ביורוליג. מילה טובה מגיעה לספידי סמית', שניהל את המשחק בצורה טובה וביחד עם שאר השחקנים הצליחו להביא את הגביע השביעי לארון הגביעים הגדל של הפועל.
חומסקי היקר, אתה חייב לעשות כל מאמץ להשאיר את המאמן המצויין שהבאת. מציע גם לראשי האיגוד לקחת אותו לנבחרת.
לסיום: ראיתי ביציע את כל אוהדי הפועל מכל גווני הקשת, מכל המגזרים, חוגגים ושמחים ומאושרים. אין כמו הפועל כדי לחבר בין אנשים ולעשות למען הקהילה. בעניין הזה, היה מרגש לראות את הקפטן איתי שגב לוקח איתו יד ביד את 'דן-דן', עובד המועדון, מתמודד נפש עם תסמונת דאון שמרים יחד איתו את הגביע. זה מראה כמה הקהילה של הפועל מגובשת ומחוברת. הפועל שלנו חזרה לעצמה ובגדול.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר