אוהדי הפועל, הראל שלום (צילומים: אורן בן חקון)
אוהדי הפועל, הראל שלום (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | מאמץ אחרון

אנחנו נמצאים בישורת האחרונה, רגע לפני הכניסה לפלייאוף ויש לעשות מאמץ אחרון כדי להיות שם עם כניסה היסטורית לשש הגדולות. וגם - הצבתו של הראל שלום בחלק ההתקפי באגף מעניינת ומזכירה את ימיו בנוער

פורסם בתאריך: 23.2.23 00:55

אנחת רווחה גדולה נשמעה מגרונות אוהדי הפועל ירושלים בסוף המשחק מול נס ציונה במוצ"ש. לאחר תשעה משחקי ליגה (ו-11 בסך הכל) זכינו שוב להינות מתחושת הניצחון ומשלוש נקודות חשובות מאין כמותן במאבק על כרטיס כניסה לפלייאוף העליון.
נס ציונה אומנם הפתיעה בחולשתה ובחוסר נחישותה להילחם, אך עדיין התקשינו. מצד שני, טוב שהשכלנו להבקיע בתחילת המחצית השנייה, כיוון שקשה לתאר לאן המשחק יכל להתגלגל אם לא היינו כובשים. לאחר ההרחקה של אלמוג בוזגלו, נדמה היה שבנס ציונה הרימו ידיים לחלוטין, וחבל שלא השכלנו לכבוש עוד שערים שהיו יכולים לעזור לביטחון השחקנים בהמשך.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

מעניינת גם החלטת המאמן זיו אריה שלא לשלב בכלל את וויליאם טוגי ודור ז׳אן, שיכלו לכבוש במשחק כזה ולהחזיר לעצמם את הביטחון שאבד. הכנסתו של הראל שלום כשחקן אגף היתה מעניינת, והוא אכן הזכיר את ימיו כחלוץ בקבוצות הנוער. חבל רק שהחמיץ את ההזדמנות הקורצת אליה הגיע בסוף המשחק.
לאחר השלמת המחזור נראה כי הפועל נמצאת במקום מצוין לקראת שלושת המשחקים הנותרים לה.
נראה שמכבי נתניה כבר סגורה בפלייאוף העליון, אבל אנחנו נמצאים במקום הטוב ביותר מארבע הקבוצות האחרות שמתחרות על שני המקומות הנותרים.
תוצאת התיקו של בית"ר והפועל חיפה עזרה לנו והשאירה את חיפה ארבע נקודות מאחורינו ואת היריבה העירונית במקום השישי, כשלפניה שלושה משחקים לא קלים – נגד מכבי חיפה ולאחר מכן תפגוש שתי יריבות מסורתיות כמו הפועל תל אביב ובני סכנין, שיעשו הכל למנוע מבית"ר ואוהדיה להגיע לפלייאוף העליון. גם להפועל חיפה נותרו משחקים קשים מאוד – הפועל, מכבי תל אביב ודרבי, כך שניתן לשער בוודאות די גבוהה שרק נצחון חוץ שלהם במשחק הקרוב מולנו ישאיר אותם במאבק. גם למ.ס אשדוד הכשרונית, אך לא יציבה יש סיכוי להפתיע ולהתברג בשישייה הראשונה. למזלנו, גורלנו נמצא בידנו (או ברגלינו) וכנראה שהמשחק האחרון במסגרת הליגה הסדירה, מול בני ריינה החלשה יחסית, בעוד שלושה מחזורים, הוא זה שיקבע אם נשלים עונה חלומית והיסטורית ונסיים בפלייאוף עליון. אם וכאשר זה יקרה, זה יהיה הישג יפה מאוד שנשמע כרגע טריוויאלי ומתבקש, אך בתחילת העונה היה נשמע כחלום רחוק וכמעט בדיוני.
נראה אומנם שאנחנו מגיעים לשם בכוחות אחרונים ואחרי מאמץ גדול, לאחר שפתנו חזק מאוד ונחלשנו, ועדיין הישג שכזה ישים חותם סופי וזוהר שהפועל ירושלים חזרה למרכז הבמה של הכדורגל הישראלי, שם מקומנו הברור והטבעי. באופן אישי, אני מאחל גם ליריבתנו העירונית להגיע לפלייאוף, על מנת שנזכה בעוד שני משחקי דרבי מעניינים ומרובי הכנסות, דבר שיעזור לקבוצות לקראת העונה הבאה, וייקבעו את ההגמוניה העירונית לעונה זאת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר