זיו אריה, גיא בדש (צילומים: אורן בן חקון)
זיו אריה, גיא בדש (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | תודה

עם ההגעה לפלייאוף העליון, הישג מדהים לכשעצמו, זה הזמן להגיד תודה לצוות המקצועי, להנהלה, לשחקנים וכמובן לאוהדים שלקחו את גורלם בידם והחזירו את הפועל ירושלים לחיים. פשוט תודה

פורסם בתאריך: 8.3.23 23:00

פלייאוף עליון. קשה להאמין שקבוצתנו הצנועה רשמה לעצמה את ההישג המדהים הזה ועוד לאחר ניצחון חוץ סנסציוני מול מכבי תל אביב.
לאחר סיבוב ראשון נפלא, נראה היה שהפועל חזרה לסורה ותצליח לבעוט בדלי שמילאה כמעט עד תומו בסיבוב הראשון. למרות שמבחינה לוגית – גם החלק העליון של הפלייאוף התחתון היה בגדר הצלחה ועמידה ביעדים, הרי שהיינו כולנו מרגישים פספוס וחמיצות שחזרנו להיות הקבוצה שכרגיל מאכזבת את אוהדיה. לכן, הישג העליה לפלייאוף העליון הינו חשוב ומרשים כל כך.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

הצלחנו להוכיח לכולם, ובעיקר לעצמנו, שהפועל ירושלים, אותה קבוצה שכמעט נעלמה מהעולם, עברה פיצול כואב ואיחוד שלעיתים מרגיש כואב לא פחות – חזרה. לא סתם – חזרה בגדול.
אין ספק שמגיע לנו את הנחת הזו לאחר כל מה שעברנו. יש חן בלהיות אוהד של קבוצה קטנה וחסרת שאיפות אמיתיות לתארים (לפחות בעתיד הקרוב), אבל גם לנו כאוהדים מגיע לשמוח מדי פעם ולעבור את רף הציפיות שהצבנו לעצמנו מקבוצתנו האהובה.
אין כיף גדול יותר מאשר להסתכל אחורה בטבלה ולראות את יריבתנו העירונית הגדולה והמפוארת בעיני עצמה, נאבקת עד הרגע האחרון להגיע למחוז אליו כבר הגענו, בידיעה שאם יכשלו (סבירות גבוהה מאוד) הרי ההגמוניה העירונית תישאר בוודאות בידנו, ואם יצליחו בדרך נס, אז נזכה לפחות לעוד שני משחקי דרבי כשההכנסה מהמשחק שנארח תיתן לנו עוד סכום גדול שיעזור לנו בעונה הבאה.
באופן אישי אני מקווה שבית"ר כן תצליח להשתחל ברגע האחרון למועדון הגדולות שבו אנו נמצאים, כיוון שאפקט הפחד מיריבתנו העירונית כבר לא קיים אצלנו, ואשמח לעוד הזדמנות להוכיח מי הקבוצה החזקה בעיר.
זאת גם הזדמנות מצוינת להודות להנהלה ולצוות המקצועי כולו שהשכילו להוביל אותנו להישג מרשים זה. לא תמיד ישנן הסכמות מוחלטות על הדרך הנכונה וביקורת לגיטימית תמיד מקובלת ואף רצויה לטעמי. ועדיין, מבחן התוצאה הוא הדבר החשוב ביותר ועליו נמדדים, ובמבחן הזה עמדה גם ההנהלה וגם הצוות המקצועי בענק. אני בטוח שדי מהר יחזרו גם הביקורות וגם התלונות, כדרכו של עולם, ולכן חשוב מאוד שידעו להנות עד כמה שניתן מהפירגון הערכה ואהבה שמגיעים להם. קרדיט גם לאוהדים שלקחו את גורלנו בידנו, שברנו עוד תקרת זכוכית ולא האחרונה שבהן. מילה אחרונה לשחקנים האהובים שלנו, גם שחקני הבית וגם שחקני החיזוק גם הישראלים וגם הזרים – ת ו ד ה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. היו התבטאויות מיותרות

    היו לכותב כמה התבטאויות מאוד לא סימפטיות השנה . יותר מכך בעניין ההתנהלות הלא מכובדת של חלק מאוהדים הוא הגן על מי שרצו לעשות פרובוקציות ותקפו ללא הצדקה את המאמן והמנהל המקצועי . יש להניח כי זה יחזור ואוהדים מרירים , גזענים שמחפשים על מה לריב ינצלו הספדים או משברים שאני מקווה כי לא יהיו . המורשת החיובית של הפועל ירושלים היא ההיסטוריה העתיקה לפני עידן סאסי וכל מה שקטמון נתנה . שום דבר טוב, כולל אוהדים של עידן סאסי, לא קיבלה הפועל ירושלים החדשה . יש לקוות כי הקומץ האלים מחפש הקטטות והגזעני . פחות מ 35 אוהדים יספיקו לבוא . למשחקי חוץ בלאו הכי הם לא מגיעים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר