אירוע הספורט הגדול של 'ליגת האלופים' בכדורסל (צילום: באדיבות עיריית ירושלים)
אירוע הספורט הגדול של 'ליגת האלופים' בכדורסל (צילום: באדיבות עיריית ירושלים)

לכבוד יום המעשים הטובים: אירוע הספורט הגדול של 'ליגת האלופים' בכדורסל לאנשים עם מוגבלות יתקיים בירושלים

האירוע יתקיים באולם מלחה ביום שלישי, 14.3, עם מאות שחקני 'ליגת האלופים' הירושלמית וקהל של כאלף צופים, יחד עם השתתפותם המרגשת וההיסטורית של כוכבי ליגת העל של בית"ר ירושלים והפועל ירושלים בכדורגל

פורסם בתאריך: 13.3.23 10:15

בתשע השנים האחרונות, עיריית ירושלים מפעילה בעיר את 'ליגת האלופים' בכדורסל – הליגה הראשונה מסוגה בארץ המיועדת לאנשים עם מוגבלות. הליגה הייחודית, אשר מנוהלת על ידי עיריית ירושלים בשילוב כוחות של אגף הספורט ומחלקת צמי"ד, מקיימת משחקים לאורך כל השנה ומאפשרת למשתתפים בה ליהנות ממסגרת מסודרת של משחקי כדורסל תחרותיים, לפתח ולמצות את הפוטנציאל האישי של כל אחד מהם. "הליגה מעניקה לשחקנים חווית משחק ברמה מקצועית גבוהה וכוללת, בין היתר, מתקנים איכותיים בהם מתקיימים המשחקים השונים, מדי ספורט, צוות שיפוט מקצועי שלוקח חלק במשחקים ועוד", אומרים בעיריית ירושלים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בהר חומה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


כחלק מפעילות הליגה בירושלים ובמסגרת 'יום המעשים הטובים', אשר יצוין ביום שלישי, 14.3, יתקיים ביום זה בעיר אירוע הספורט המרכזי של הליגה, הנותן לכל שחקניה במה גדולה ומרגשת, עם קהל של אלפי אנשים שיגיעו לצפות בספורטאים משחקים ולהכיר אותם מקרוב.

במהלך היום, יתקיימו משחקי כדורסל משותפים לשחקני הליגה, יחד עם תלמידים מבתי ספר ברחבי העיר – שיגיעו לאירוע גם כקהל וגם כספורטאים. בנוסף, ייקחו בו חלק מתנדבים מארגונים שונים השותפים לליגה, וביניהם חברת 'מובילאיי' ומשטרת ישראל.

 

 

מהעירייה נמסר כי "השנה, בפעם הראשונה, האירוע יתקיים בהשתתפות מרגשת במיוחד של כוכבי ליגת העל של בית"ר ירושלים והפועל ירושלים בכדורגל, שיאחדו כוחות למען השחקנים של ׳ליגת האלופים׳, במטרה לשמח אותם ולקחת חלק בפעילות הליגה. שתי הקבוצות הירושלמיות, יפגשו ויכירו את שחקני הליגה, כשבמהלך היום, גם ייערכו משחקים משותפים של כוכבי שתי הקבוצות יחד עם ׳ליגת האלופים׳".

האירוע יתקיים בין השעות 8:00-13:00 באולם הכדורסל במלחה (רחוב שטרן 3), במעמד ראש העיר משה ליאון, שגם יעניק אותות מיוחדים ותשורות לראשי הקבוצות ולספורטאי 'ליגת האלופים'.

ראש העיר משה ליאון: "עיריית ירושלים נרגשת לקיים גם השנה את האירוע המרכזי של 'ליגת האלופים' בכדורסל, ולחגוג עשייה ספורטיבית, ערכית ושיוויונית. הליגה הירושלמית הייחודית פועלת כל השנה עבור שחקניה הנפלאים, ומאפשרת לקדם הן את ההעצמה האישית של כל אחד מהם והן את עוצמת הקהילה שלנו. אני מברך על פעילות הליגה החשובה והמרגשת, גאה בשחקנים ומאחל הנאה גדולה לכל המשתתפים באירוע הקרוב שיתקיים בעיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר