זיו אריה, אוהדי הפועל (צילום: אורן בן חקון)
זיו אריה, אוהדי הפועל (צילום: אורן בן חקון)

דעה | שעמומון והפסד – רק שהפלייאוף לא ייראה כך

פורסם בתאריך: 12.3.23 20:38

1. כמות הפיהוקים שנרשמו עם השריקה להפסקה במשחק בין הפועל ירושלים לבני ריינה לא היתה מביישת מכון שינה מקצועי. אם לא די בכך, במחצית השנייה מצב העניינים הפך לגרוע עוד יותר. מצד אחד, חלומם הרטוב של 2,500 האדומים ביציע היה להגיע למחזור האחרון ללא לחץ עם הכרטיס לפלייאוף העליון בכיס, אבל מצד שני, כך לא אמורה להיראות קבוצה משוחררת במסיבת הסיום של העונה הסדירה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בבית וגן? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


כל ציפייה לרענון של ההרכב במשחק שלמעשה לא קבע להפועל דבר, או רחמנא לצלן, מגמה התקפית מול קבוצה לחוצה המסובכת בתחתית, הפכה עד מהרה לאכזבה. הפועל אמנם החזיקה בכדור באחוזים מרשימים, אבל הניעה אותו לאחור בעצלתיים והזמינה (ולא בפעם הראשונה) את היריבה להאמין שהמשימה לשדוד את כל הקופה בהחלט אפשרית.

2. בשום משחק ובשום מסגרת, קל וחומר מול יריבה נחותה מקצועית, הפועל לא יכולה לסיים 90 דקות עם ניסיון בודד למסגרת של וויליאם טוגי, שהיה חלש להחריד והוכיח כי אין לו מקום בקבוצה בעונה הבאה. מעבר לכך, אם לתקציר במשחק שכזה צריכים להשחיל ניסיון הקשתה מדונם וחצי של תומר אלטמן, בהפועל מוכרחים לעשות חושבים בכל הנוגע להתקפה בהמשך הדרך.

 

 

גיא בדש, שישב ביציע מחויך בלוק היפסטרי עם משקפיים עגולים בעמדת המרצ'נדייז, הצטלם למזכרת וחתם על חולצות המשחק של ילדי דור העתיד, הוכיח שכשהוא מושעה בשל צבירת צהובים אין מי שימלא את מקומו. הדברים נכונים גם לגבי נועם מלמוד, שבצהוב שני מיותר וחסר אחריות יפקיר את ההגנה במשחק מול ההתקפה האימתנית של הפועל באר שבע במשחק פתיחת הפלייאוף העליון בטוטו טרנר.

כשגם בריינה לא ידעו לנצל את המתנות שחילקה הפועל, היה שם עבורם שופט ה-VAR הפרובלמטי אלי חכמון, שחרף דחיפות הדדיות ולגיטימיות ברחבה חייב היה להתערב שלא לצורך והותיר את השופט אוהד אסולין בפני שוקת שבורה. נקודה חשובה שהלכה לפח והותירה את האדומים ביציע עם טעם חמוץ.

3. כל זה כמובן היה נכון עד צמד המשחקים שהכריעו את העולה השישית והאחרונה לפלייאוף העליון. בני סכנין עשתה את העבודה בגדול (תודה מיוחדת לדור חוגי על ביצוע מלוטש), השלימה ניצחון כפול של נציגות המגזר על אלו של אל קודס, ובדרך השאירה את בית"ר להתבוסס בשעמום הפלייאוף התחתון מינוס שני משחקי דרבי פוטנציאליים.

את החגיגות הגדולות של אוהדי הפועל שמעו היטב הן בצפירות הרמות של האוהדים בדרכם הביתה והן ביציעי הארנה, שם שייטה האחות הגדולה מהכדורסל לניצחון סולידי על הפועל באר שבע. ורק על הסיכוי המזערי שהאחות הקטנה תשחזר את ההישג בעולמות הכדורגל, יש פתח לתקווה עבור זיו אריה וחבורתו. בבית"ר מוזמנים לצפות בקנאה ולתעד ביומן צהוב חוויות אדומות. להתראות בפלייאוף של הגדולות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר