שחקני הפועל ירושלים חגיגה צילום אורן בן חקון
שחקני הפועל ירושלים חוגגים (צילום: אורן בן חקון)

דעה | מכור לרגעים איתך

ההצלחה של הפועל לא מקרית והיא מגיעה אחרי תהליך של שנים. אחרי ההעפלה לפלייאוף העליון יש עוד מטרה אחת - לשחק כדורגל יותר פתוח וחיובי לעין

פורסם בתאריך: 15.3.23 23:22

לפני כחודש כתבתי כאן שגורל הקבוצה בידינו בלבד, ושאם "נשמור על הבית" נבטיח מקום בפלייאוף העליון, אלא שבחורינו החליטו קצת אחרת.
לאחר סיבוב ראשון שבו התמקמנו במקום הרביעי עם כדורגל מהנה ותוצאות טובות, התחלנו את הסיבוב השני עם תוצאות שקצת גרמו לנו להיזכר בשנה שעברה. תיקו ועוד תיקו, שערים בדקות האחרונות, הפסדים כואבים, והנה ארבעה מחזורים לסיום העונה הסדירה מקומנו בפלייאוף היה בסכנה. אבל בחודש האחרון הוכיחה הפועל שהשנה הזו תחקק בהיסטוריה כאחת המוצלחות של המועדון.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

ניצחון בית נגד נס ציונה ולאחריו תיקו מול הפועל חיפה הביא אותנו למשחק מול מכבי ת"א. שם עם הרבה אופי ומלחמה, ולמרות פיגור בתחילת המשחק, חתמנו ניצחון שהבטיח לנו לראשונה את המקום בפלייאוף העליון.
עם כל השמחה בכך חייבים להפנים שזהו בסך הכל עוד צעד בתהליך מבורך שהמועדון התווה והציב עם היווסדו. דברים טובים קורים בתהליכים של שנים. כאשר הקבוצה עלתה לליגת העל, מטרתה היתה לתקוע יתד, והנה בשנה השניה שלה, ולמרות שתקציב השחקנים בין הנמוכים בליגה, העפילה לפלייאוף העליון תוך כדי הצגת משחקים יפים ומהנים, קידום שחקני בית, ומעל הכל מכירת שני שחקני בית – אחמד סלמן לנתניה ובעיקר הקפטן גוני נאור למכבי חיפה.
עכשיו הגיע זמן להנות עד סיום העונה, לשאוף ולגרום לעוד קהל להגיע למשחקים ובעיקר להיות המראה לשנה הבאה – זה שניתן כדורגל פתוח וחיובי ומהנה לעין, מה שיגרם להערכתי שמספר חברי העמותה יעלה וכן כמובן מספר המנויים.
בשבוע שעבר צוין יום האישה הבינלאומי, וזכינו שיש לנו במועדון קבוצת נשים אשר מביאים לנו אושר ושמחה ובעיקר גאווה, שבשנה הראשונה בליגה היא נמצאת במקום השני (הבטיחה את הפלייאוף עליון 4 מחזורים לסיום העונה הרגילה), ובעיקר ביצעה מהפך מרשים בשמינית גמר הגביע מול בנות עמק חפר, לאחר פיגור של שני שערים כבר בדקה העשירית, כאשר הלביאות שלנו הפכו בזכות שער ניצחון של מיה חיטמן בדקה ה-90, מה שהסב שמחה לקהל שהגיע למגרש בפתח תקווה ובבית. בקרוב נראה אותן בשלב הבא, בתקווה שנשמח עם גביע אדום נוסף השנה, הפעם בנשים. יאללה הפועל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר