אלכסנדר דז'יקיץ', שחקני הפועל (צילומים: אורן בן חקון)
אלכסנדר דז'יקיץ', שחקני הפועל (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | בלתי ניתנים לעצירה

החבורה של אלכסנדר דזי'קיץ' שוב הוכיחה את עצמה במאני טיים והפועל של הגנרל הסרבי נראית בלתי עצירה. עכשיו רק נותר להעפיל לפיינל פור כדי שיתקיים בארנה

פורסם בתאריך: 15.3.23 23:33

נצחון עשירי ברציפות בכל המסגרות של הפועל ועוד איזה נצחון. בפעם המי יודע כמה הוכיחו שחקניו של אלכסנדר דז'יקיץ' מאיזה חומר מיוחד הם קורצו. עוד W מרשים במאני טיים, הפעם על דיז'ון הצרפתית, כשהפסד היה מסבך את הפועל, אבל עכשיו נותן לה את האפשרות לסיים במקום הראשון עם יתרון ביתיות בשלב רבע הגמר, אבל בשביל זה היא תצטרך לנצח ביום רביעי את שטרסבורג בצרפת.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

מה לא נאמר על משחק ההגנה של הפועל? פשוט תענוג. עוד שנים ידברו בשבחי ההגנה האדומה שמתעללת משחק אחר משחק ביריבה ובעיקר בכוכביה. בבתי הספר לכדורסל עוד ילמדו מאמנים את "תורת דז'יקיץ'". הגנרל הסרבי הוא אחד המאמנים הגדולים בתולדות המועדון, ולא מפתיע שהוא הוחתם עוד במהלכה לשנתיים נוספות, אירוע שדי נדיר לראות במחוזות הארנה. הוא לא רק מאמן מצויין, אלא ג'נטלמן אמיתי, צנוע ולא מחפש שיהללו אותו. לא פלא שהפך להיות האדם הכי אהוד ואהוב בקרב הקהל במועדון, יותר מכל שחקן אחר. להפועל יש כמה שחקנים טובים, אבל המאמן הוא הכוכב הראשי בהצגה.
בחזרה למשחק: הפעם אור קורנליוס, ספידי סמית' ושאר הגארדים התעללו בדייויד הולסטון קטן הקומה מדיז'ון והוציאו אותו מאיזון, אחרי שבמשחק הקודם הוא ניצח את הפועל בארנה. דז'יקיץ' מסמן מטרה והוא לא מפספס. אם הוא רואה שהיריבה איכשהו חוזרת למשחק הוא כבר יקח טיים אאוט ויחזיר את שחקניו למסלול.
ממש בדומה לקרב אגרוף, שחקני הפועל מגיעים חדים, מפוקסים כדי לתת נוק אאוט ברבע האחרון. השבוע קראתי ברשתות החברתיות כל מיני אנשי כדורסל שמוחים על צורת המשחק של הפועל. להם נותר לי להגיד – תאכלו את הכובע או תורידו את הכובע, זה לא ממש משנה, תצדיעו למאמן הסרבי ולשחקנים שלא ממצמצים כי הם חדורי מטרה. אחרי שלוש שנים של כשלון, הפועל שוב מרימה את הראש וזוקפת קומה. עם קצת מזל בהגרלה (למרות שגם את זה לא בטוח צריך) הפועל תצלח גם את רבע הגמר בדרך לפיינל פור, בתקווה שהוא יהיה בארנה כהחזר חוב להבטחה ישנה שניתנה לראשי המועדון אי שם בקורונה.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר