ניקול מיכאליץ' (צילום: עודד קרני, מינהלת הליגה)
ניקול מיכאליץ' (צילום: עודד קרני, מינהלת הליגה)

דעה | כמו בקולג'ים

ניקול מיכאילץ, הקפטנית של קבוצת כדורסל הנשים הירושלמית, מספרת על הפרויקט הייחודי באס"א ירושלים, שדוחף את השחקניות לשלב בין ספורט מקצועני ללימודים אקדמאיים | טור דעה

פורסם בתאריך: 19.3.23 12:56

שמי ניקול, הקפטנית של אס״א ירושלים, מליגת העל בכדורסל נשים, סטודנטית בשנה א׳ לקרימינולוגיה ויחסים בין לאומיים באוניברסיטה העברית.

אני רוצה לשתף אתכם על החוויה האישית שלי ואיך הגעתי לאיפה שאני נמצאת היום. גדלתי במחלקת הנערות של ראשון לציון, ובמהלך הדרך עברתי בכל נבחרות ישראל הצעירות. לפני כשנתיים שיחקתי כבר במועדון, עוד שהיינו בליגה הלאומית והגענו עד למשחקי הפלייאוף. במהלך חודשי הקיץ קיבלתי הצעה שלא יכולתי לסרב לה, מבחינתי. אוהד גל, מאמן הקבוצה פנה אליי, וסיפר לי שברצונו להקים פרויקט מיוחד המשלב כדורסל ברמה הכי גבוהה ולימודי אקדמיה באוניברסיטה העברית בירושלים, הנחשבת במדינה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בניות? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


 

 

היו לי הרבה התלבטויות, ובראשן איך אוכל להיות שחקנית מקצועית, שמתאמנת כל יום ואפילו פעמיים ביום, ובמקביל למצוא זמן לשלב לימודי תואר ראשון? למרות החששות, החלטתי ללכת על זה. זה לא קל, הדרישות האקדמאיות והדרישות הספורטיביות גבוהות, אבל אני מגלה על עצמי עוצמות חדשות ומצליחה להנות מהדרך ומהחוויה.

כל הפרויקט החשוב הזה לא היה מצליח אילולא התמיכה של המועדון והחזון לקידום השחקנית הישראלית. במסגרת היותי שחקנית באס״א ירושלים, העניקו לי מלגת לימודים מלאה. נוסף לכך, הגמישות והתאמת הפרטים הקטנים כמו לו״ז האימונים למערכת שעות האקדמית שלי, דחיית מבחנים או עבודות במידת הצורך.

חשוב לציין כשחקנית כדורסל מקצועית יש צורך במעטפת ואותה ממלא המועדון כגון: חדר כושר, בריכה, סאונה עיסויים וליווי מנטלי. זוהי מסגרת אשר מדמה קולג׳ים ואוניברסיטאות בחו"ל. אני שמחה ומודה שנפל בחלקי להיות חלק בצעדיו הראשונים של הפרויקט.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר