אוהדי הפועל (צילום: אורן בן חקון)
אוהדי הפועל (צילום: אורן בן חקון)

דעה | נא להדק חגורות

לראשונה בתולדותיה, הפועל השתתפה במשחק פלייאוף עליון, ואיזו חוויה (כן, למרות ההפסד) זו היתה. אור בוקר עם הרשמים מטוטו טרנר | טור דעה

פורסם בתאריך: 19.3.23 19:54

1. כיף גדול לראות את הפועל ירושלים עולה לכר הדשא בטוטו טרנר כשותפה מלאה, לראשונה בתולדותיה, לחוויית הפלייאוף העליון. ואם כבר, מן הראוי שהספתח יהיה מול אחות גדולה אדומה באווירה מחשמלת מול 12,500 צופים, זאת תוך כדי הפקה מרשימה כמיטב המסורת של ארגון האוהדים Ultra South, עם רעשי המראה של מטוס לצד השלט 'נא להדק חגורות' וכמובן דמות נשית צבעונית ומחויכת שנחשפה בסיוע יקירת הארגון – המנואלה המפורסמת – ובישרה רשמית: "הפלייאוף מתחיל".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


בנוסף, כשהמארחת משיקה קמפיין ערכי להעלאת מודעות למיגור תופעת החרם בקרב ילדים בבתי הספר ומחוצה לו, פלוס חולצות עם הכיתוב: 'חרם – לא במשפחה שלי', כיף להיות חלק מדבר כזה על הבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי, ועל הדרך לנסות ולשכוח שרק לפני שנה הלחץ של קרבות התחתית חירב כל חלקה אדומה טובה.

 

 

2. ייתכן וגל ההתרגשות הזו הוא גם הסיבה שהפועל לא ממש הופיעה למחצית הראשונה, עם מערך לא ברור מבית היוצר של זיו אריה, שלא ממש ניסה לגרום לעומרי גלזר להתאמץ. ההגנה עשתה את שלה פחות או יותר, ושאפו לעמית גלזר שנכנס היטב לנעליים הגדולות של נועם מלמוד, אבל בדיוק כשכמה אופטימיסטים האמינו שאפשר לשרוד את המחצית ולהלחיץ את באר שבע, שבה הפועל להרגל המגונה של לחטוף רגע אחרי הנפת השלט של תוספת הזמן.

החילופים בפתיחת המחצית השנייה לימדו בפעם המי יודע כמה שמקומם של המחליפים על המגרש, והרבה לפני הדקה ה-46. נואף בזיע היה הטוב בשחקני הפועל עם טכניקה טובה באגף, רוי רביבו הוסיף ממד התקפי, וכמה חבל על החמצת ענק שאביו ודאי היה קורע ממנה את הרשת בעיניים עצומות, ודון סדריק, למרות הפספוס מקרוב, תמיד פעלתן ומסוכן.

3. שני ניסיונות בלבד למסגרת לא מספיקים כמובן מול מכונה משומנת וקבוצה מאומנת מסוגה של באר שבע. ולמרות זאת, צריך בהחלט לומר תודה על מה שיש. פסילה תמוהה של השער השני של שאפי סולימנוב נתנה להפועל ולאוהדיה עוד פרק זמן של מתח ולהט יצרים, ואפילו הרוויחה עבור הילדים עוד מופע למזכרת של כרוז מצוין וססגוני במיוחד בשאגה הקבועה 'This Is Terner'.

נכון, לא ברור איך במשחק מול יריבה איכותית ומנוסה כל כך, לא נמצא מקום בין 16 שחקני הפועל ששותפו לשניים מהיותר מנוסים בשורותיה – ג'ורדן בוטאקה ודור ג'אן, אבל מצד שני, גם שתי יריבותיה למאבק על המקום הרביעי פתחו את הפלייאוף ברגל שמאל. בחשבון אחרון, כולנו רק רוצים למתוח עד כמה שאפשר את החלום המתוק (והבלתי מושג בעליל) על כרטיס לאירופה, לא?

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר