אוהדי הפועל, אורי אלון (צילומים: אורן בן חקון, תמונת פרופיל פייסבוק)
אוהדי הפועל, אורי אלון (צילומים: אורן בן חקון, תמונת פרופיל פייסבוק)

דעה | נורמה או אפיזודה חולפת?

חשוב לעשות את קפיצת המדרגה כדי שהפלייאוף העליון לא יהיה אירוע חד פעמי, ולשם כך יש להפעיל כבר כעת את התותחים הכלכליים ולשקוד על חיזוק משמעותי ומנוסה לעונה הבאה. במקביל, יש לחשוב לעומק איך להגדיל את כמות האוהדים

פורסם בתאריך: 4.4.23 12:44

אז מה שלומך, הפועל ירושלים? מצוין, תודה ששאלתם. כמה נעים להשתכשך במים הצוננים אותן שותות הקבוצות הגדולות, רחוק כל כך מביצת התחתית העכורה והתקפי הלב במאבקי ההישרדות אשתקד. כעת ניתן לתהות מיהם אלו שאמורים לקצור את הפירות על ההישג הכביר, מלבד הנפשות הפועלות על כר הדשא ובסביבתו?


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

התשובה נמצאת בגוף השאלה. מועדון אוהדים שטורח מדי משחק, בלי קשר לתוצאה, לזעוק בגאווה שאנחנו בעלי הבית, מתהדר בראש ובראשונה ביושבי היציע. לכן, ממש לא ברור איך במשחק הביתי הראשון במסגרת הפלייאוף העליון, מול קבוצה גדולה לכל הדעות, התמקמו ביציע המזרחי בטדי כ-1,700 אדומים בלבד, מיעוט מול כ-2,500 צהובים.
נכון לכתיבת שורות אלה, מספר חברי העמותה עומד על כ-850 איש. בחשבון פשוט, זולת אלו שחיים ונושמים את הפועל, וממילא התחייבו מראש להתפקד בקביעות במשחקיה, העלייה המרשימה של האדומים לפלייאוף העליון מעניינת במקרה הטוב פחות מאלף איש – נתון מביך ומאכזב לכל הדעות.
ספק גדול מתי בפעם הבאה תתמזג הפועל במועדון הגדולות של הכדורגל הישראלי, וחשוב לקרוא מכאן לכל אלו שלוקחים את הפלייאוף העליון כמובן מאליו ומעודדים נמרצות מהסלון – נוכחותכם באצטדיון חשובה מאין כמוה. גם אם היכולת לא מזהירה, חשוב לכל הפחות ליישם את הסלוגן הבוהק על הצעיף: "הפועל של האוהדים".
מעניין לעניין באותו עניין, מתי באמת תהיה הפעם הבאה בה תהיה הפועל חלק מחבורת הצמרת? האם אנחנו בדרך להפוך את העונה הנוכחית לנורמה או שמדובר באפיזודה חולפת וכבר עתה המציאות בדרכה לטפוח על פנינו?
לא מעט תשובות לשאלות המסקרנות הללו נמצאות עמוק בכיסו של אורי אלון. הספונסר הראשי כבר הודיע שיגדיל משמעותית את תמיכתו בעונה הבאה, ועל פי ההערכות צפוי התקציב של הפועל להאמיר לאזור ה-40-45 מיליון שקלים ולהיות בסדרי הגודל של חמש הגדולות בליגת העל.
בחשבון פשוט, אם התקציב בעונה הנוכחית הספיק למקום החמישי בעונה הסדירה, בהחלט יש למה לצפות. למי שכבר הניף צלחת אליפות עם האחות הגדולה מהכדורסל נאחל הצלחה, ורק נזכיר כי בזמן הבירור המעמיק האם הפועל מסוגלת כיום להיות יותר מקישוט בפלייאוף העליון, מוטב להפעיל כבר כעת את התותחים הכלכליים שברשותו ולשקוד על חיזוק משמעותי ומנוסה לעונה הבאה. גרזן בקישור האחורי וחלוץ בעל שיעור קומה עם יכולות מוכחות יהיו בהחלט צעד ראשון בכיוון הנכון, ויפה שעה אחת קודם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר