אורי שרצקי, שי אהרון (צילומים: יח"צ, אורן בן חקון)
אורי שרצקי, שי אהרון (צילומים: יח"צ, אורן בן חקון)

דעה | לשמור על איזון

קרדיט למנהל המקצועי שי אהרון ולמנכ"ל אורי שרצקי, שמצליחים לתמרן נכון בן הגורמים השונים בתוך המועדון ומוצאים את הדרך הנכונה להצלחת הקבוצה, אך יש עדיין נושאים לשפר כדי להמשיך להיות פקטור בכדורגל הירושלמי והישראלי

פורסם בתאריך: 4.4.23 12:52

על פניו נראה כי לא נשפיע יתר על המידה על מרוץ האליפות, שגם כך נראה די נעול וחתום. נותר לנו להצטער על כשלונה של בית"ר להעפיל לפלייאוף העליון, העפלה אשר היתה נותנת לנו שני משחקים מעניינים ומרתקים יחד עם הכנסה גבוהה, שהיתה עוזרת מאוד לעתיד.
העונה הבאה נראית מאתגרת מאוד. סבירות גדולה ששתי קבוצות חלשות וצנועות כנס ציונה ובני ריינה ירדו מהליגה, ובמקומן תעלנה קבוצות חזקות בהרבה, ככל הנראה שתי הפתח תקוואיות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


יהיה קשה מאוד לשחזר את ההצלחה של העונה, אבל לחלוטין לא בלתי אפשרי. התבשרנו כי אורי אלון ממשיך ואף מגדיל את תמיכתו בקבוצה, ונראה כי גם שני הספונסרים המשמעותיים האחרים, לארי טננבוים וג׳ואל גרינברג, ימשיכו גם הם עם תמיכתם הגדולה והמבורכת.
תמיכת הספונסרים הינה חיונית ואף הכרחית להמשך הצלחת הקבוצה, ונראה כי הגענו לאיזון נכון בין קבוצת אוהדים לבין רצון הספונסרים להשפיע ולהביע את דעתם.
יש לתת קרדיט למנהל המקצועי שי אהרון ולמנכ"ל אורי שרצקי, שמצליחים לתמרן נכון בן הגורמים השונים. קרדיט נוסף יש לתת לחברי הוועד הנבחר – יותם כרמון, ירון דוויק ואבישי בלום הוותיקים, יחד עם התוספת המבורכת של רפי יונה שנבחר אף הוא בבחירות שנערכו לאחרונה, אשר ממשיכים לייצג את אינטרס האוהדים (בעלי הבית) ודואגים שהאיזון בן הספונסרים, בעלי התפקיד בשכר ובעלי הבית ישמר לטובת המועדון.
בחירתו של רפי יונה, בנו של ויקטור יונה, מבעלי הבית הקודמים של הפועל ירושלים ודמות שנויה במחלוקת בקרב חלק מהקהל, היא בחירה מעניינת ומרעננת, אשר מראה בגרות של המועדון והאוהדים, ותקל מאוד על איחוי הקרעים ביציע, זכר לשנות הפיצול הקשות.
רפי, אשר לא הצליח להיבחר לוועד בשנה שעברה, לא התייאש אלא שינס מותניים והראה מעורבות ותרומה למועדון, בא על שכרו ובצדק. זאת גם עצתי למועמדים הראויים האחרים שניסו להיבחר העונה ונכשלו, חלקם בקולות ספורים וכמובן לכל מי שרוצה להיות בוועד בעתיד – תמשיכו לתרום ולהיות מעורבים.
קבוצה כשלנו חייבת אוהדים טובים ותורמים כדי שגם בעתיד נהנה מוועד ראוי וחזק. ברצוננו להמשיך ולהיות פקטור בכדורגל הירושלמי והישראלי ולמרות שיש עוד מה לשפר ולחזק, אין ספק שאנחנו בדרך הנכונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר