אוהד גל, שחקניות אס"א ירושלים (צילומים: עודד קרני - מנהלת הליגה, באדיבות אס"א ירושלים)
אוהד גל, שחקניות אס"א ירושלים (צילומים: עודד קרני - מנהלת הליגה, באדיבות אס"א ירושלים)

דעה | הרבה יותר מניצחון והפסד

אומנם הפסדנו 12 משחקים ברציפות שלא שיקפו את יכולת הקבוצה, אבל ידענו להתאושש מכך ולהישאר בליגה, תוך כדי שלא פסחנו על הזהות של המועדון ומה שהיא מייצגת שהיא מעבר לקבוצת כדורסל

פורסם בתאריך: 4.4.23 13:25

יצאנו לדרך בשביל לשנות. זו אמירה גדולה ואולי לא אחראית לקבוצת כדורסל קטנה, אבל זו המוטיבציה שלנו. החזון הוא לאפשר מסגרת של לימודים ברמה הגבוהה בישראל לצד פיתוח יכולות אישיות במסגרת משחקי כדורסל בליגה הבכירה בארץ. רבים לא האמינו בנו, ראו בנו אפיזודה חולפת, גחמה של אגו ועוד. את המשוכה הראשונה עברנו, ונשארנו בשביל להמשיך לספר את הסיפור, בשביל להמשיך לשנות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

התחלנו את העונה עם ניצחון מרשים ובמשחק השני, לרוע מזלנו, נכנסנו לסחרור של פציעות שדרשו החלפת שחקנית משמעותית בתזמון הכי קשה שאפשר, בלוח משחקים צפוף וקשוח. לא היה לנו זמן ללמוד, לא היה לנו באמת זמן להכיר, רצינו לנצח בכל מחיר והפסדנו 12 משחקים ברציפות.

בתוך תוכנו ידענו שזו לא האמת, זאת אומנם המציאות אבל אפשר אחרת. הקבוצה הזו נועדה לייצג הרבה יותר מניצחונות והפסדים. הקדשנו משחק בשביל להזכיר לכל אישה ללכת להיבדק לגילוי מוקדם של סרטן השד, הקדשנו משחק להגברת המודעות למניעת אלימות כלפי נשים, תוך שיתוף התמרורים והאזהרות של פורום מיכל סלה, נרתמנו ליום פעילות עם המקסימים מעמותת "ברכת רעות", השתתפנו באימוני העשרה לילדות ולילדים מכל העיר, רק בזכות אהבה לכדורסל, ידענו בתוך תוכנו ש-12 ההפסדים הללו הם לא המשמעות שלנו.

אז למדנו אחת את השנייה, התאמנו קשה יותר, השקענו יותר, עשינו את ההתאמות המקצועיות ואז זה הצליח. נשמע פשוט, ובכן, זה לא היה פשוט, אבל כששילבנו בזה את הפעילויות הקהילתיות החשובות באמת, אז השינוי הזה היה קצת פחות מסובך.

עצם ההשתתפות בליגה הבכירה של ליגת הכדורסל בישראל מביאים עימם את הזכות והחובה לקרוא ולפעול לשינוי. 99ש לנו את ההזדמנות ליצור קהילה שמאמינה באותם ערכים ובדרך המיוחדת הזו, וההזדמנות הזו היא זכות גדולה.

באופן אישי, הכדורסל הציל אותי ממקומות קשים, אני חב (גם) לו את חיי, ואני אסיר תודה שניתנה לי ההזדמנות להחזיר באמצעותו לחברה שלנו. כולי תקווה שהכלים והחוויות מעצם העיסוק בספורט מקצועני, יחד עם הלימודים האקדמאים יביאו את השחקניות שלנו למקומות בהן הן ישפיעו ויצרו עתיד טוב יותר לילדות ולבן שלי, ובעצם, לילדות ולילדים של כולנו.

תודה לכל אלו שליוו אותו העונה, תודה רבה ל'בנק יהב', ל'דרך ארץ' ול'בירתנו' על התמיכה. תודה לעיריית ירושלים, שרואה ומאמינה בחשיבות הפעילות הזו, תודה להנהלה שלנו, תודה לצוות המופלא שליווה אותי ותודה ענקית לשחקניות שלא הפסיקו להאמין.

אנחנו יוצאות לפגרה קצרה, נעדכן כשנשוב, מוזמנות ומוזמנים להצטרף למסע שלנו.

אנחנו – אס"א 'בנק יהב' ירושלים של כולן.ם.

 

*הכותב הינו מאמן קבוצת אס"א ירושלים בכדורסל נשים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר