אוהדי הפועל ירושלים (צילום: ברני ארדוב - מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)
ממשיכים לחלום - אוהדי הפועל ירושלים (צילום: ברני ארדוב - מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)

דעה | כנגד כל הסיכויים

אחרי שני הפסדים רצופים, בלי בלם ועם הרבה חששות הפועל (והשופטים) עשתה את העבודה מול נתניה ושמרה בחיים את הפנטזיות על הופעת בכורה באירופה | טור דעה

פורסם בתאריך: 5.4.23 16:48

1. מי שהאמין שהפועל ירושלים תתייצב בערב פסח במקום הרביעי, שיקום. אחרי שנשארתם לשבת חובה לברך פעמיים את הקבוצה שסידרה לאוהדיה סופר חג שמח, עם 'דאבל' בכדורגל ובכדורסל. כל הנתונים היו לרעתם של זיו אריה ושחקניו. שלושה הפסדים רצופים, ללא בלם טבעי ועם קושי מתמשך בייצור מצבי הבקעה כלשהם, היוו קרקע פורייה עבור מכבי נתניה לצאת ממשבר משלה.

תוסיפו לזה פציעה מוקדמת של הג'וקר אופק ביטון, ותבינו למה 200 המסורים שעשו את הדרך לנתניה היו מוכנים לחתום על תיקו מאופס אחרי פחות מ-20 דקות. אבל את אריה זה לא עניין. הוא הגיע מוכן, ועשה בית ספר לחבורה המבוהלת – לא ברור ממה – של רן קוז'וק.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


2. אבחון מדויק של חוסר התיאום בין הבלמים הצהובים אפשר לכדורי סרגל של אדבאיו אדליי לייצר הזדמנויות עבור וויליאם טוגי ולהביך את נתניה לא אחת במחצית הראשונה. משראו שהשד לא נורא כל כך (או בכלל), הגיעה ההברקה עם שילובו של הילד כארם זועבי – מברוק על בכורה נחושה ואמיצה בליגת העל כשטרם מלאו לו 17. חמש דקות על המגרש הוא כבר סחט פנדל, תודות לעוד טעות קריטית בשרשרת של רז שלמה.

 

 

המחליפים המקומיים, עוז בילו האנרגטי ואיגור זלטנוביץ' המסוכן, זעזעו את שולחן הסדר של הפועל עם פצצות לקורה ולמשקוף, ונתנו את הדרור לג'ורדן בוטאקה להזכיר בזעיר אנפין מדוע הללו אותו בפתיחת העונה, עם דריבל לפנתיאון, סחיטת פנדל שני (מי שורק להפועל ירושלים שני פנדלים במשחק, ועוד בחוץ?!) וכיבוש במיני פננקה קלאסית.

3. הסטתו של אילוץ' יאהו לעמדת הבלם, גם אם נבעה מאילוץ, התבררה כבינגו גדול והאיש למשימות מיוחדות היה המצטיין על כר הדשא. יחד עם אונדרז' באצ'ו, שקט ותכליתי כרגיל, בנתניה נותרו מתוסכלים ויוכלו להוסיף הערב קושיה לארבע הקיימות ולתהות כיצד נותר השוער של הפועל חסר תעסוקה במרבית דקות המשחק.

בדרך לחנייה, לקול צהלות אדומות מתונות, אפשר היה להחזיק אצבעות לאדומה הדרומית ואפילו לקדם בברכה את המבצע הנהדר של שגיב יחזקאל, שפגם בהפרש השערים של אשדוד והבטיח להפועל להשקיף מלמעלה על שתי יריבותיה במאבק על המקום הרביעי, לפחות עד שבת.

שני משחקי הפתיחה בפלייאוף העליון לא נתנו יותר מדי סיבות לאופטימיות, כמו גם השיח התקשורתי המעיק על כך שהקבוצה כבר עשתה את שלה מעצם ההגעה למעמד ואפשר להוריד את השלטר על העונה בטרם עת. ניצחון הבכורה של הפועל בליגה של הגדולות הוכיח שאפשר גם אחרת. חג שמח ואדום.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יאו שיחק שנים כבלם

    יאו היה בלם וזה בעצם התפקיד הטבעי שלו . בהפועל הוא הוסט למגן . יאו ובאצ'ו הם מי שהובילו את הפועל לכל ההישגים השנה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר