שחקני הפועל חוגגים אחרי הנצחון על מכבי חיפה (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)
שחקני הפועל חוגגים אחרי הנצחון על מכבי חיפה (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)

דעה | נצחון כפול

העונה החלומית של הפועל נמשכת והפעם עם דאבל מוצלח ביותר - נצחון דרמטי על מכבי חיפה במגרש והכנסה מרשימה ממכירת אלפי הכרטיסים לאוהדים הירוקים. בבקשה לא להעיר אותנו מהחלום

פורסם בתאריך: 19.4.23 23:39

מעט מאוד אוהדים בכדורגל הישראלי נתנו להפועל ירושלים סיכוי אמיתי במשחק האחרון מול מכבי חיפה. גם המושבעים שבאוהדי הפועל התקשו להאמין שנוכל לחזור ולהפתיע שוב את האלופה (היוצאת ושבדרך) בטדי, והפעם מלא בירוקים, כפי שעשינו בסיבוב הראשון. נוסף על החשש מהיתרון המקצועי, נשמעו טענות על אובדן הביתיות לקהל האורח שאכן בא ביחס של חמישה לאחד לעומת הקהל הביתי.
ברשתות החברתיות החלו לעלות רעיונות על הצורך להגביל את מספר הכרטיסים שיוקצו לאוהדי חיפה, כפי שאכן מותר וחוקי לעשות לפי התקנון. לשמחתי ולשמחת רוב האוהדים הוחלט אחרת.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

פתיחת כל היציעים, בתורם, למעט היציע המזרחי שנותר בלעדי לאוהדים האדומים שאכן הגיעו במספרים יפים, אם כי נושא זה ניתן עוד לשיפור, ועל כך יש עוד לתת את הדעת בעונות הקרובות ובטוחני שכך יעשה.
זכינו בהכנסה נאה וחשובה לעתיד וכבונוס ראינו כ-17,000 אוהדים חיפאים חוזרים אבלים וחפויי ראש. הפועל ירושלים הצטרפה לשתי הקבוצות היחידות שניצחו פעמיים את החיפאים הגאים העונה, כאשר לראשונה קוראים פריז סן ז’רמן ולשניה בנפיקה ליסבון. לקרוא ולא להאמין.
ההחלטה לפתוח את האצטדיון לכולם הוכיחה כי המנטרה "הכדורגל שייך לאוהדים", היא לא רק סיסמא חלולה, אלא דרך חיים ספורטיבית ונכונה גם אם היינו יורדים מהמגרש עם הפסד, הרי שבהחלטה הזאת ניצחנו.
אין שום דרך להצדיק לאחרים ולעצמנו מניעה של אוהדים שרוצים לראות את קבוצתם משחקת,
בזמן שיש אלפי כסאות מיותמים. הרעיון אומנם היה מאושר תקנונית, אבל נוגד מצפונית לעיקרון הספורטיביות. היינו יוצאים קטנים וקטנוניים ובצדק.
הנהלת הקבוצה לקחה החלטה נכונה וברורה ובשום אופן אסור לראות את העניין ככניעה לכסף הגדול ומכירת הנשמה, כפי שנטען בידי המצדדים בהגבלה.
השיקול הכספי חשוב מאוד לקבוצה לא מרובה באמצעים כשלנו ובשום אופן אין לזלזל בו. נותר להצטער שבית"ר כשלו בניסיונם להעפיל לשש הגדולות וכך נמנעו מאיתנו עוד שני משחקים מעניינים, מרתקים ומרובי הכנסות.
שמחתי מאוד לראות את אורי אלון עולה וחוגג עם השחקנים, אין ספק שטוב שהוא והספונסרים האחרים יתחברו כמה שיותר לקבוצה, טוב להם וטוב לכולנו ולעתידנו. כיף גדול להיות אוהד הפועל גאה ובעונה הזאת יש להנות, להעריך ולהפנים את ההישג. בבקשה לא להעיר אותנו מהחלום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר