אוהדי הפועל נגד א.א.ק אתונה (צילומים: אורן בן חקון)
אוהדי הפועל נגד א.א.ק אתונה (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | כוחנו באחדותנו

בתחילת השנה זה היה נראה כמו עוד קבוצה חלשה שנבנית בארנה, אבל דברים השתנו לחלוטין בהמשך ושינתה את פניה, וכשקהל מאוחד כולו כמו מול היוונים זה נראה כמו אגרוף חזק שקשה לעצור

פורסם בתאריך: 26.4.23 23:56

תחילת העונה, ה-19.10, משחק ביתי בליגת האלופות של פיב"א, אלפי אוהדים אדומים ביציע בארנה מאוכזבים מעוד משחק נפל של קבוצתם האהובה, במיוחד מאוכזבים מההגנה הנרפית ומכוח התקפי לא חזק דיו, ואני אומר לחברתי הדס ביציע: "וואו, זאת הקבוצה החלשה מזה שנים שיש לנו". הדס המשיכה בקו שלי, והשיבה: "בלי שינוי של 180 מעלות נראה שנסבול היטב השנה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

כמו שני מזוכיסטים, המשכנו להגיע לכל משחק, כי מה לעשות ש"נולדנו לסבול"? והנה עוד משחק עובר ועוד אחד, בליגה ובאירופה ומתחיל להבנות פה דבר שמזמן לא ראינו, קבוצות שבאות עם ממוצעים של 80 נקודות למשחק ומעלה קולעות במקרה הטוב 65 נקודות.
כך קרה שבמלחמה במשחקי הגביע, ובעיקר בחצי הגמר אנחנו נמצאים בגמר מול מכבי ת"א, ושם בניצוחו של המאסטרו המאמן אלכסנדר דיז'יקיץ', לקחנו גביע כאשר מכבי ת"א אינה מצליחה להביא את הכוח ההתקפי שלה כלל לידי ביטוי.
באחת הפעמים המאמן לקח המיקרופון וצעק "נקסט גיים טן טאוזנד" (הכוונה שבמשחק הבא הוא רוצה שיהיו 10,000 אוהדים), והנה במשחקים לאחר מכן, עדיין היינו בארנה עם מקסימום 7,000 אדומים, והבנו שזה באמת הכוח של הקבוצה כנראה.
והנה חג הפסח הגיע, ולאחר ניצחון בארנה נגד א.א.ק אתונה יצאו הבחורים למשחק שני בסדרה, ושם, באתונה, כנראה חשבו שספורט ובעיקר כדורסל אמור לכלול ירי זיקוקים בכינון ישיר, סלעים, רימוני הלם ועוד שאר אמצעי לחימה. דקות לפני המשחק כבר ידעו שמתוכנן שם פוגרום כאשר הבחינו באבני שיש ובזריקת רימוני הלם שהרעידו את יושבי האולם ובעיקר את אוהדי ושחקני הפועל. כל מי שנכח במשחק ידע שאם חלילה הפועל תנצח, לא בטוח שהוא ייצא בחיים. אוהדי א.א.ק אתונה וכן הנהלתה (לפי תגובותיה) שטופי שנאה ואנטישמיות, אשר חושבים שבכוח הזרוע והטרור ינצחו.
אבל כמו בתחילת העונה, השחקנים ובעיקר האוהדים, הבינו שמה שקרה באתונה זה אבן דרך בהיסטוריה של המועדון. התגובה – 11,600 אדומים מילאו כל כיסא ביציעים, בכללם ניתן היה לראות את כל אוהדי הכדורגל הוותיקים, אשר תפסו את מקומם של האוהדים בשער 4, שממוקם מאחורי הספסל של א.א.ק, ודאגו להראות לכולם שכדורסל זה משחק ספורט, והאהדה יכולה להיות ללא אלימות, אבל עם רעש כבד.
את השאר עשו הגיבורים על הפרקט, שהביסו ללא תנאי ודאגו לנקמה מושלמת בדמות תבוסה ב-40 הפרש. כוחנו באחדותנו כאגרוף חזק כל האדומים, וכולי תקווה שכולם יבואו אוהדי הכדורגל לכדורסל ובעיקר אוהדי הפועל בכדורסל לאחות הגדולה בכדורגל, וגם לקבוצת נשים. יאללה הפועל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר