זיו אריה, אוהדי הפועל (צילום: אורן בן חקון)
זיו אריה, אוהדי הפועל (צילום: אורן בן חקון)

דעה | החלום האירופי עדיין חי

למרות עוד בעיטת וולה מיותרת בדלי - מי שחשב שניתן יהיה לכתוב משפט מופרך שכזה שלושה מחזורים בלבד לתום העונה - שיקום | טור דעה

פורסם בתאריך: 2.5.23 14:46

זה לקח אמנם כמעט עונה שלמה, אבל סוף סוף הצליח זיו אריה לגבש הרכב מתקבל על הדעת בעל אופי התקפי במשחק החוץ מול מכבי תל אביב בבלומפילד. בלי חלוץ טבעי אמנם – לא צריך להגזים – אבל רביעייה קדמית שכוללת את דון סדריק, ג'ורדן בוטאקה, אופק ביטון ונואף בזיע בהחלט עונה על הציפיות במשחק בו פוגשת קבוצה נטולת לחץ שנושמת אוויר פסגות יריבה חזקה שעיניה כבר נשואות לחצי גמר גביע המדינה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בהר חומה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


וראו זה פלא: 90 שניות לתוך המשחק קיבל המהלך ביטוי על לוח התוצאות, תודות לשילוב בין סדריק ובוטאקה פלוס סיוע מבית של אנריק סבוריט. פתיחה חלומית ומיני נקמה על השער המהיר של ג'ורג'ה יובאנוביץ' במפגש הקודם בטדי. כמה חבל שמספר אדומים שרופים איחרו להיכנס בשערי האצטדיון ופספסו את הביצוע של הטאלנט סדריק בלייב.

 

 

לדאבון ליבם של האוהדים באדום-שחור, למאמן שלהם כל הטוב המוקדם הזה הספיק. לא שלמישהו היה ספק באשר לפוטנציאל החזרה של המארחת, מפארפה גויאגון שתפר את הפועל מדונם עוד כשלבש את מדי מכבי נתניה בעונה שעברה, ועד ערן זהבי שעדיין חולם לעקוף את עומר אצילי במאבק על תואר מלך שערי ליגת העל. תוסיפו לזה את המנהג המגונה של שער חובה בתוספת הזמן של המחצית, ותבינו למה האדומים ירדו להפסקה בפיגור.

ומה עשה מר אריה למראה התוצאה? מיהר לפלוט החוצה עם פתיחת המחצית השנייה את ביטון ובזיע, המסוכן בשחקני הפועל במחצית הראשונה, ושלח למגרש את רוי רביבו ונדב נידם הדפנסיביים. למי משניהם סבר המאמן שיש את היכולת להשיג את השוויון לא ברור, מה שכן ברור הוא שבכל המחצית השנייה רשמה הפועל החמצה בודדת של רביבו, בעוד שחלוצים מבטן ומלידה כמו כארם זועבי ויואב תומר נותרו על הספסל. תחליטו אתם אם מדובר בחילופים מבית או חלמאות לשמה.

למרות עוד בעיטת וולה מיותרת בדלי, הפועל מגיעה לישורת האחרונה של הפלייאוף העליון במצב מצוין בכל הנוגע למאבק על המקום הרביעי. את שתי יריבותיה הישירות היא תארח בשני המחזורים הקרובים, כשעד אז אחת מהן – זו שתעפיל לגמר הגביע – תאבד לחלוטין עניין בליגה.

במקביל, תחזיק הפועל אצבעות למכבי תל אביב בחצי הגמר השני מול זו שאסור לומר את שמה, ובקרוב תדע האם גם אחרי יום הפועלים, אפשר להשתעשע עוד קצת בחלומות מתוקים על מקום באירופה.

מי שחשב שניתן יהיה לכתוב משפט מופרך שכזה שלושה מחזורים בלבד לתום העונה – שיקום.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר