חגיגות העלייה לגמר הגביע (צילום: אורן בן חקון)
חגיגות העלייה לגמר הגביע (צילום: אורן בן חקון)

דעה | כל האורות דולקים

גיא אדרי בוחר את המצטיינים בחצי הגמר, מפרגן בענק לקהל ולא שוכח להגיד תודה לברק אברמוב. ניפגש ב-23.5 בגן סאקר? | טור דעה

פורסם בתאריך: 4.5.23 11:46

"כל האורות דולקים הלילה למענך רק אהובה" – אלו הם המילים שנכתוב על שלט הענק שהניפו אוהדי בית"ר רגעים ספורים מופע האבוקות והזיקוקים ביציע הצפוני של אצטדיון סמי עופר אמש (רביעי). וכמה שהמילים הללו – האורות דולקים – התאימו בסיומו של הניצחון הענק שהעלה את הצהובים-שחורים לגמר הגביע.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בגבעת מרדכי? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


האבוקות הללו, שהגיעו אחרי פתיחה חזקה של מכבי תל אביב, עצרו את המומנטום של הצהובים-כחולים, נתנו ליוסי אבוקסיס זמן להרגיע את העניינים והכניסו לטירוף את השחקנים בצהוב-שחור.

לאחר חידוש המשחק בית"ר ייצרה מהלכי כדורגל יפים מאוד בחלק הקדמי והביכה את ההגנה התל אביבית, כשעל התזמורת מנצח טרזי תומא – איש המשחק בפער.

בית"ר הסתכלה בלבן של העיניים של מכבי תל אביב ועלתה ליתרון מוצדק בהתקפת מעבר מהירה כמו שכתובה בספר, שתומא התחיל את המהלך ואף סיים אותו לאחר בישול גדול של ירדן שועה.

 

 

הפציעה של ערן זהבי שיבשה למכבי תל אביב את כל התכניות, וכמו שאמרו גדולים ממני – בלי זהבי מכבי תל אביב שווה פלייאוף תחתון העונה. חסרונו של הסקורר הישראלי בלט מאוד במחצית השנייה, כשלמרות שליטה ולא מעט מצבים – הצהובים-כחולים לא הצליחו לייצר יותר מדי בעיטות מאיימות למסגרת.

מצד שני, השער של פריידי היה בית ספר לכדורגל במעברים מהירים. אבישי כהן חתם את תוצאת המשחק, וכמה שזה הגיע לו. לטעמי הוא רושם עונת שיא ובכושרו כיום הוא המגן הימני הישראלי הכי טוב בארץ, ומקומו בנבחרת ישראל. לא פחות.

שבחים צריך לתת גם לקהל של בית"ר שלא הפסיק לעודד מהדקה הראשונה ועד לשריקה האחרונה. העוצמות של הקהל הבית"רי זה משהו שלא ניתן לתאר במילים. פשוט צמרמורות.

ואי אפשר בלי לדבר על אבוקסיס, שנתן נוקאאוט מהדהד לקארנקה. יוסי חייב להמשיך בבית"ר, לבנות את הקבוצה מלמטה על בסיס השלד הקיים. רק לחשוב על היכולת ההתקפית האדירה של בית"ר עם הגנה וקישור חזקים יותר. ללקק את האצבעות. מגיע ליוסי קרדיט גדול על השינוי שהוא עשה בבית"ר.

תודה מיוחד מגיעה לברק אברמוב, שהציל את בית"ר מתהומות, והרבה מאוד בזכותו ב-23.5 נחגג, בעזרת השם, עם גביע המדינה בגן סאקר. יאללה בית"ר.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר