אוהדי בית"ר, אוהדי הפועל (צילומים: אורן בן חקון)
אוהדי בית"ר, אוהדי הפועל (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | כך תהרוס בית"ר להפועל את העונה המוצלחת בתולדותיה

עד כמה אבסורדי שחופן המחמאות שנשפך השנה על הפועל יתאדה על רקע הנפת גביע של הצהובים?

פורסם בתאריך: 9.5.23 10:28

האמת שבדיעבד זה היה די צפוי ושקוף, אבל אף אחד לא ראה את זה בא. יכול להיות שהיה כאן תפקיד מפתח לתשקורת הספורט, שטפטפה לאט אך בהתמדה באיזו קלות עומדת מכבי תל אביב להעפיל לגמר הגביע. ואנחנו האמנו. עד שהגיע מיסטר פריידי, שמוכר לאוהד הכדורגל הממוצע פחות מכוכב נס ציונה, יוני סטויאנוב, והשחיל שוס מנצח בין הרגליים של דניאל פרץ, לא לפני שהשאיר אבק לשחקני ההגנה שלו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


מה שקרה מכאן כבר לא ממש דורש פרשנות. הפועל ירושלים, שחוגגת כבר תקופה את העובדה המשמחת שהיא ויריבתה העירונית אפילו לא באותו פלייאוף, סיימה את העונה בן רגע מבלי ששיחקה, בדיוק בגלל אותה קבוצה שנואה שחשבה שכבר לא תיתקל בה העונה.

עד כמה אבסורדי שחופן המחמאות שנשפך השנה על שחקניו של זיו אריה יתאדה על רקע הנפת גביע של בית"ר? נסו אתם להמר נגד זולל הגביעים יוסי אבוקסיס, שכבר הכריע את נתניה בגמר הגביע באותו לוקיישן ועם אותם הבעלים כשהדריך קבוצה חלשה בהרבה מזו הנוכחית. כשמדובר בהפועל, כמה לא מפתיע, הכל אפשרי.

 

 

את התוצאות של סיום העונה המעשי ואיבוד הסיכוי לכרטיס היסטורי לאירופה ראינו היטב מול הפיינאליסטית שכולנו מתפללים שתניף גביע. מכבי נתניה באה לנוח ולשמור על הרגליים לקראת הגמר, ואפילו עשתה כבוד לשוער הנוער שלה, תומר צרפתי.

אותו צרפתי רשם שתי פעולות במשחק בתחום 20 הדקות הראשונות – להוציא כדור מהרשת תודות לדון סדריק הנפלא, ולהציל הזדמנות פז מרגליו של אופק ביטון. המהלך הבא שלו, אי שם באזור הדקה ה-70, היה לבעוט כדור ישיר מתיבת החמש שנעצר במעמקי הספסל של הפועל. נדמה היה שהוא רוצה לומר: אפילו בנוער לא היו לי משחקים בהם יכולתי לתפוס תנומה קלה מסוג זה.

כאמור, בנתניה רצו בעיקר לתת במה למחליפים ולא להפריע, אבל מה יכלו לעשות כשבהפועל פשוט התעקשו לבשל להם שערים במתנה פעם אחר פעם (אחר פעם אחר פעם)? שווה לבדוק במינהלת אם ניתן לרשום כבישולים מן המניין את המהלכים הכושלים של אילוז' יאהו ונדב נידם.

הטעויות הגסות של גיא בדש (בשער השני) ואדבאיו אדליי (ברביעי) מכעיסות לא פחות. הראשון ממשיך לסרב להיפטר מהכדור ונראה כי עיקר מעייניו מתרכזים בשיפור קלטת הביצועים בעולם הדריבלים (ללא הצלחה יתרה) בדרך לתחנה חדשה בעונה הבאה. השני, כרגיל, ממשיך לשחק באש בכוח ולהניע כדור סמוך לשער. נדמה שלא משנה עוד כמה פעמים זה יוביל לשערי חובה, השוער בעל האשראי הבלתי מוגבל ימשיך בשלו.

ומה עם האיש על הקווים, מר זיו אריה? במקום להבין את הרמז לכך שהעונה הסתיימה ולשחק חופשי ומשוחרר לטובת כ-1,000 האמיצים שבחרו בכדורגל במקום בכדורסל, הוא הציג שוב בונקר עם שלושה קשרים אחוריים נטול חלוץ טבעי, וכולנו תקווה שהיחיד שהופיע להתמודדות וגם חתום על שער שני רצוף הוחלף בהפסקה כדי לשמור כוחות למשימה החשובה של הנוער ביום חמישי.

איפה יואב תומר? למה נואף בזיע לא בסגל? ומדוע צריך לחכות לספוג את השלישי משום מקום כדי שיפול האסימון לכך שמקומו של איתי זדה על המגרש? המון שאלות קונקרטיות, אבל בדיוק כמו הפרש השערים שהתקלקל אתמול – מניין התשובות מצד הצוות המקצועי עומד על 0 עגול.

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. דילרי

    גם שני גביעים לא ישכיחו את זה שהפועל בפלייאוף העליון, ובית"ר הרחק מאחוריה….

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר