שחקני הפועל לאחר ההפסד בגמר (צילום: FIBA.COM)
שחקני הפועל לאחר ההפסד בגמר (צילום: FIBA.COM)

אכזבה במלאגה: הפועל ירושלים הפסידה בגמר ה BCL

בתום משחק דרמטי, האדומים הפסידה בגמר ה-BCL לבון הגרמנית 77-70. טי ג'יי שורטס הבלתי ניתן לעצירה, כיכב בשורות הגרמנים עם 29 נק'. לייואי רנדולף עם 27 נק' לאדומים שלא הספיקו

פורסם בתאריך: 15.5.23 00:10

ערב מאכזב להפועל ירושלים הערב(ראשון) אחי שהפסידה בגמר ה-BCL לטלקום בון הגרמנית 77-70, לאחר משחק צמוד בפיינל פור במאלגה. הגרמנים שלטו לאורך כל המשחק פרט ליתרון 0:2 בפתיחה של האדומים, וגרמה לחניכיו של אלכסנדר דז'יקיץ' לרדוף אחרי בון לאורך כל המשחק. טי ג'יי שורטס, כוכבה של טלקום בון וה-MVP של המפעל, היה בלתי ניתן לעצירה כשקלע 29 נק'.


טי ג'יי שורטס - MVP של המפעל (צילום: אתר FIBA.COM)

טי ג'יי שורטס – MVP של המפעל (צילום: אתר FIBA.COM)


 

הפועל כבר הייתה בפיגור 15 נקודות במהלך הרבע השני, אך הודות לליוואי רנדולף הנהדר שסיים את עם 27 נק' היא חזרה עד לפיגור של 2 נקודות בתום הרבע השלישי 57-55. ברבע האחרון האדומים לא הצליחו להשלים את הקאמבק וסבלה מיום לא טוב של שחקני מפתח כמו ספידי סמית', קאדין קארינגטון וברנדון בראון.

קלעו להפועל: ליוואי רנדולף 27, מארקס מייריס 12, קאדין קרינגטון 9, זאק הנקינס (10 ריבאונדים) וספידי סמית' 7 כל אחד, עוז בלייזר 5, אור קורנליוס 3.

4,500 אוהדי הפועל שליווי את הקבוצה עד למאלגה, דחפו את קבוצתם תוך כדי תצוגת עידוד נהדרת ביציעים, אך הם חוזרים כעת לארץ מאוכזבים לאחר שקבוצתם לא הצליחה לשחזר את ההישג מ-2004, אז זכו בגביע היול"ב. עכשיו, הפועל שסיימה היום באופן רשמי במקום השני את הליגה תתרכז בנסיונות לזכות באליפות שלישית בתולדותיה, כשאת המסע שלה היא תחל בשלב רבע הגמר נגד בני הרצליה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר