בנות קבוצת מעורב ירושלמי (צילום: דנה פרבר)
בנות קבוצת מעורב ירושלמי (צילום: דנה פרבר)

קבלו במחיאות כפיים סוערות את אלופת הכדורשת – קבוצת מעורב ירושלמי שהעפילה לליגה הלאומית!

זה התחיל כתחביב של אמהות בליגת "מאמאנט" שעד מהרה הבינו את הפוטנציאל והתחברו לקבוצת מקצוענית בליגת הכדורשת. קבוצת מעורב ירושלמי העפילה לאחרונה לליגה הלאומית והן לא מתכוונות לעצור שם

פורסם בתאריך: 27.6.23 18:21

 

קבוצת מעורב ירושלמי מענף הכדורשת ניצחה ברביעי שעבר בגמר הליגה הארצית מחוז שפלה באיגוד הכדורשת, לקחה את אליפות הליגה והעפילה לליגה הלאומית המכובדת, עם מטרה ברורה – להמשיך לשחק, ליהנות ולהתקדם עד לליגת העל.

כשמשחק הכדורשת נכנס לחיינו לפני כמה שנים, לא יכולנו לנחש איזה נפח זה יתפוס בחיינו בהמשך. זה התחיל בתור תחביב ספורטיבי נחמד של אמהות, במסגרת "מאמאנט". נאמר לנו, "אה אם שיחקת כדורעף או כדורסל בעבר – בטוח תהיי טובה", אז באנו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

 

לאחר כמה שנים בליגת "מאמאנט" הירושלמית, נרקמו בינינו חברויות גם עם יריבותינו מקבוצות אחרות והכל בספורטיביות וברוח חברית. נוצרה ברית אחיות בין קבוצות 'בית הכרם' ו'אקדמיה', שהתאמנו זו לצד זו, ומתוך המרקם האנושי הזה, החלטנו להקים קבוצה טובה של שחקניות שמוכנות להשקיע זמן וכסף נוסף – כי אין לנו שום תמיכה מהעירייה או מגוף אחר, כדי להתחרות בליגה 'של הגדולות', באיגוד הכדורשת, שטרם הגיע לירושלים. ליגה ארצית באיגוד היא הליגה שבה קבוצות מתמודדות מול קבוצות ממחוזות אחרים, על העפלה לליגה לאומית.

הרגשנו שיש לנו שחקניות מדהימות ורוח טובה שיכולה להביא הישגים, ושיש במה להשקיע. עשינו סקאוטינג ואיתרנו כמה מאמנים פוטנציאליים. לאחר אימון ניסיון בחרנו את רומן איזקסון, המאמן האלוף שלנו. סיכמנו עם אולם הבית שלנו במתנ"ס זיו בבית הכרם, ונרשמנו לאיגוד עם מטרה ברורה – לעלות לליגה לאומית.

כדי להתחזק, צירפנו בשנה שעברה גייסנו את מאיה מנג'גלדזה התותחית, שחקנית קבוצת קשת תלפ"ז, שחשבנו שיכולה להשתלב בצורה מעולה בקבוצה שלנו, ולהוסיף ליכולת המעולה של הקבוצה, ורצנו קדימה.

ידענו שהליגה הארצית מהווה כרטיס כניסה לתחום התחרותי של הכדורשת בישראל, ממנה קבוצות יכולות להתקדם ולעלות לליגה לאומית ומשם לליגת העל, כמקובל בליגות הספורט בארץ ובעולם.

האימונים היו קשוחים, המשחקים היו מאתגרים ביותר (כולם מחוץ לעיר כמובן), וההישגים לא איחרו לבוא. באנו מירושלים קבוצה של לביאות, לוחמות ובמהרה יצא לנו שם של אריות ירושלמיות.

על הדרך התגבשנו, השתפרנו, למדנו אחת על השנייה והבנו שבנינו משהו מיוחד. מעורב ירושלמי ייחודי מאוד, רק שלנו. עולות חדשות לצד ותיקות וצבריות, אמהות צעירות יותר ופחות, כל אחת עוסקת במקצוע אחר – שום דבר לא יכול היה לחבר אותנו אילולא הספורט המדהים הזה, שהיום אף אחת מאיתנו לא יכולה לדמיין את חייה בלעדיו.

כמה כיף להשלים את המשימה ולהשיג את המטרה, ועל הדרך, לייצג את העיר שלנו בכבוד רב. נמשיך בכל הכוח במטרה לכבוש גם את הליגה הלאומית, כל הדרך לצמרת בליגת העל, בתקווה לייצג את ירושלים גם במכביה ובטורנירים בינלאומיים. שחקניות הקבוצה הראויות לכל המחמאות הן: דנה תמר-פרבר, נועה פלג, כרמל אש, תושיה לוי, מוניקה גלילי, מאיה מנג'גלדזה, סטלה פודקופייב, סיגל אשכנזי, אנה פולטרוביץ, גלי טייג ברין, מרינה סובולבה, דפנה חורש, גליה לוי.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר