עידן דהן, מקסים גרצ'קין ( צילומים: באדיבות הפועל ירושלים)
עידן דהן, מקסים גרצ'קין ( צילומים: באדיבות הפועל ירושלים)

דעה | תתעוררו על עצמכם

עמוד הפייסבוק הרשמי של המועדון עמוס בבשורות על פעילויות חשובות, קהילתיות וחברתיות שכבודן בהחלט במקומן מונח, אבל החתמות משמעותיות בסגל של זיו אריה עדיין אין

פורסם בתאריך: 6.7.23 13:20

נפתח בחידה: מה משותף ליום עיון מיוחד למחלקת הנוער, חיזוקים אין סופיים בגזרת קבוצת הנשים, נאום של יו"ר הוועד המנהל בכנס של ארגון האוהדים האירופי במנצ'סטר וסרטוני קיץ משעשעים תחת הטייטל 'איך זה להיות בעלים של קבוצת אוהדים?'.
התשובה פשוטה ומדאיגה כאחד: כל הדיווחים המרגשים הללו הגיעו מבית היוצר של הפועל ירושלים בקיץ הנוכחי. פעילויות חשובות, קהילתיות וחברתיות שכבודן בהחלט במקומן מונח, אבל עומס היתר גורם לאוהד הממוצע לנוע באי נוחות בכסאו ולתהות האם נשכחה מטרת העל שלשמה התכנסנו – ההכנות של קבוצת הבוגרים לקראת עונת 2023/24 – עונת מפתח עבור מי שסיימה את זו החולפת במקום הרביעי עם חזה נפוח מגאווה ושואפת, כך לפחות אנחנו מקווים, לייצר המשכיות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


למה רק מקווים? כי עם כל יום שעובר מתחזקת התחושה שבכל מה שקשור להמשכיות הקודקודים האדומים ישנים בעמידה. מה כן היה לנו בגזרה הבוגרת? רכש בדמות המגן מקס גרצ'קין, שמגיע אחרי עונה חלשה בלשון המעטה מהיריבה העירונית, הקיצוני עידן דהן והשוער נדב זמיר. איך נאמר בעדינות? בתכתובות הפנימיות בין אוהדי הפועל השאלה הרווחת לגבי שני האחרונים הסתכמה בשתי מילים: מי אלה?
היו גם הארכות חוזים לארבעה מתוך ששת הזרים ולמספר שחקנים משלימים, אבל כשהעולות החדשות מתחמשות בתותחים מוכחים מסוגם של בן שהר ואיתי שכטר, וגם בשאר הקבוצות שמוגדרות בליגה של הפועל יצאו במסעות חיזוק מרשימים, ההתנהלות האדומה בפגרה רחוקה מלהספיק, שלא לומר מקוממת, בטח עבור אלו המתלבטים האם לחדש את המנויים.
שתי נקודות התורפה העיקריות של הפועל ידועות לכל. חוסר היכולת לשים יד על חלוץ בעל שיעור קומה והנטייה הבלתי נסבלת לחכות לרגע האחרון כדי שאולי מישהו ייפלט מהגדולות ויוכל להגיע בהשאלה שסופה ידוע מראש – השחקן יושבח ויברח.
גם בכל הנוגע לחיזוק השפיץ לא צפויות הפתעות מרעישות. מעבר לכך שזיו אריה לא מאמין בהתקפה כאידיאולוגיה, את התפוקה של שני חלוצי החוד של הפועל בשנתיים האחרונות – צמד הוויליאמים אגאדה את טוגי, אפשר לספור בקושי על אצבעות שתי ידיים. סביר להניח שגם הזר התורן (אם בכלל) שינחת בעמדה הזו יספק מספרים דומים, עד שיאבד את מקומו לטובת חלוץ מדומה שמטבעו מייצר מצבים ולא מסיים אותם.
וכשאלו פני הדברים, ואיש לא טרח לבקש תמורה ראויה (לא רק כסף, שחקנים!) עבור גוני נאור אשתקד, ועבור גיא בדש את הראל שלום, שמחליפיהם הפוטנציאליים אפילו היו שומרים על צבע החולצה, כדאי מאוד שמקבלי ההחלטות ישימו את הדברים על השולחן עבור כולנו.
אורי אלון, שרץ לתפוס פלאשים אחרי הניצחונות המזהירים על נציגת ליגת האלופות, התאדה ואיתו גם ההבטחות המופרכות על תקציבים בסדר גודל של 40 מיליון שקלים. מה שנשאר מהן זו קבוצה חלשה, שצוללת ביודעין מהצלחות בחזרה למחילות וכנראה חיה בסרט שבלי חיזוק משמעותי תוכל לשחזר משהו מהעונה שעברה. כרגע זה נראה כמו הישרדות. בקושי.
תתחזקו כבר בשחקנים אמיתיים ותתעוררו על עצמכם, הפועל! (אם אתם בכלל יודעים איך עושים את זה..). בזמן שחלמתם, גביע הטוטו כבר מעבר לפינה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר