אוהדי הפועל, אורי אלון (צילומים: אורן בן חקון, תמונת פרופיל פייסבוק)
אוהדי הפועל, אורי אלון (צילומים: אורן בן חקון, תמונת פרופיל פייסבוק)

דעה | לתת לאלון את המפתחות

לא בכל יום להפועל ירושלים יש משקיע בסדר גודל של אורי אלון מבחנה כלכלית שגם אוהד את הקבוצה. כדי להיות קבוצה יותר דומיננטית בכדורגל הישראלי יש למצוא את הנוסחה כדי לשלב בצורה עמוקה יותר את איש העסקים

פורסם בתאריך: 13.7.23 18:45

השבוע התפרסם ראיון נדיר ב"ידיעות אחרונות" עם אורי אלון, שחשף את מעורבותו בהפועל ירושלים. בסוף דבריו הוא רמז שלמרות שהוא מבין ושמח על בעלות האוהדים, יתכן ובעתיד דברים יכולים להשתנות והוא יכול להיות מעורב עוד יותר.
לדעתי, אנחנו חייבים לנצל את אהדתו של אלון לקבוצה ולמצוא את הדרך להביא אותו לכדי מעורבות ושליטה גדולים יותר. אין ולא יהיו עוד רבים כמוהו. אוהד ותיק של הפועל ירושלים שהצעיד את קבוצת הכדורסל להישגים חסרי תקדים, והוכיח שהוא יכול להתמודד פיננסית מול "אימפריית הרשע" של מכבי תל אביב. יש כאן שילוב נדיר של מועדון ותיק ומוערך שמתקרב לשנתו ה-100 ובידו תואר אחד מלפני 50 שנה, ובעל הון צעיר ודינמי שרוצה ויכול להוביל אותנו לתארים בעתיד. חייבים לנצל את ההזדמנות הנדירה, כיוון שחוששני שאדם כמוהו לא ימצא עניין לאורך זמן בקבוצה שלא תיאבק על תארים, ולצורך כך חייבים כסף גדול.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

לטעמי אין צורך לערוך עימו משא ומתן לגבי מספר העונות בהם יקבל שליטה בקבוצה על ידי הקמת קבוצת ניהול בראשותו, קבוצה שתהנה מסמכויות כמעט בלתי מוגבלות, כשהבעלות נותרת של האוהדים, אלא יש לסמוך עליו שאם אכן יש עניין, הוא יעשה כמיטב יכולותיו הגדולות לטובת והנאת כולנו.
הרי אין ספק שתחת אחריותו הוא ירצה להצליח יותר מכל אדם אחר. המשא ומתן היחיד שהייתי מקיים הוא על היום, אם יגיע, שבו יחליט שעשה את שלו. זו סיטואציה שבה חייבים לנהל משא ומתן שאם אכן תקרה – הקבוצה חייבת לחזור לניהול האוהדים באפס חובות, ובתקווה למטריה של תמיכה מאלון לעוד עונה או שתיים של התאקלמות הדרגתית אחרי שיעזוב ועד שנתארגן. זאת הדאגה היחידה שלנו כאוהדי הפועל שנכוו דיים על ידי הבעלים הקודם. נראה שגם אלון עצמו מבין את חשיבות ורגישות הנושא (כפי שלא הפקיר את קבוצת הכדורסל ודאג לה מאחורי הקלעים), ואני מאמין שימצא לכך פתרון הולם שישמור על הצביון המיוחד שלנו. אם אכן נמצא פתרון הוגן ליום שאחרי, בתקווה שלא יגיע, אין לי ספק שרוב אוהדי הפועל ישמחו מאוד לקבל אדם בשיעור קומתו של אורי אלון.
לקראת שנת ה-100 המתקרבת במהירות, אנחנו חייבים שוב לצאת מהקופסה והדרך היחידה בה נוכל באמת להיות הקבוצה הדומיננטית בעיר ולמלא את היציע במלוא הפוטנציאל, היא במלחמה על תארים ואירופה וזאת נוכל לעשות רק תחת בעל הון ואוהד נאמן כאורי אלון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הפועל בלב נקי

    מסכים כל מילה. חייבים לתת לאורי את ההנהגה והאחריות להוביל את הפועל קדימה. אינ ראוי ממנו והוא הוכיח את זה במשך שנים…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר