שי אהרון, זיו אריה ( צילומים: אורן בן חקון)
שי אהרון, זיו אריה ( צילומים: אורן בן חקון)

דעה | הרגע לו חיכינו חוזר

בשנה שעברה הקבוצה הצליחה והגדול גם ללא שמות גדולים. חשוב לתת קרדיט ואמון לצוות המקצועי שידע גם השנה לתת לנו רגעי אושר גם בלי שמות מפוצצים

פורסם בתאריך: 27.7.23 19:47

סוף כל סוף הגיע הרגע המיוחל לו חיכינו, פתיחת העונה של האדומים מהבירה בשבת הקרובה מול הפועל תל אביב בגביע הטוטו. בדיוק כמו בשנה שעברה. הציפייה של האוהדים מהעונה הקרובה היא מטבע הדברים גדולה, זאת לאור ההצלחה וההתברגות בפלייאוף העליון והמיקום הגבוה במעלה הטבלה לאורך כל העונה שעברה. הקבוצה הוכיחה הרבה אופי ובגרות, וגם שינתה תפיסה והפכה לווינרית. זה בא לידי ביטוי בתצוגות כדורגל סוחפות וניצחונות בבית ובחוץ שיזכרו פה לעוד הרבה שנים.

 

כל זה לא היה קורה ללא הצוות המקצועי בראשות המאמן זיו אריה והמנהל המקצועי שי אהרון, שהחדירו שבוע אחרי שבוע לראש של השחקנים את האמונה שניתן לעשות דברים גדולים ולהסתכל בלבן של העיניים לכל קבוצה בליגה, והוכיחו שגם ללא שמות גדולים ניתן לעשות את מה שפעם היה נראה כבלתי יאומן.
נראה שהמועדון עבר מתיחת פנים רצינית, שהתחילה בינואר שנה שעברה, זאת אחרי הפרידה מהקפטן גוני נאור ובקיץ הנוכחי מכוכב הקבוצה גיא בדש, שחקן הבית הוותיק הראל שלום וכן ממספר שחקנים משמעותיים אחרים.
המנהל המקצועי שי אהרון הצליח להנחית אצלנו רכש מבטיח – חלוץ נבחרת אסטוניה ראונו ספינאן והקשר מתן חוזז, שאמורים להיות המוציאים לפועל. כבר עכשיו ברור ובולט שכדי להשלים את הסגל צריך להחתים שחקן כנף וחלוץ נוסף. המגמה של זיו אריה ברורה, ומאז שהוא מאמן הפועל נחתו כאן לא פחות מ-18 שחקנים שאותם אימן בעבר במכבי ובית"ר תל אביב. והגדולה שלו לפי ניסון העבר, היא לסחוט מהם את המקסימום. על מנת שנחווה עוד רגעים מרגשים צריך ליצור המשכיות ולשלב בהרכב את שחקני הבית דוגמת: איתי זדה וליאור קאסה. בגזרת הקהל, אנחנו חייבים להגדיל משמעותית את כמות האוהדים ביציע על מנת לדחוף את השחקנים לניצחונות והישגיות בכל המפעלים, עיין ערך גביע המדינה.
מטרה נוספת ומשמעותית היא להגדיל את מספר הניצחונות הביתיים, ולהשאיר אצלנו כמה שיותר נקודות בטדי. לכם השחקנים יש כל השקט והמעטפת הדרושה לעשות עוד עונה אדירה ולהמשיך לגרום לנו לחייך.
הילדים שלי, שגיא ואוהד, כבר יושבים וסופרים את הדקות עד לשריקת הפתיחה, וכמאמר השיר של הזמר חנן בן ארי, "אותי לא מרגש כלום" עם תוספת קטנה חוץ מכדורגל והפועל. בהצלחה לשדים האדומים.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר