אווקה אשטה וראונו סאפינן (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק הרשמי - הפועל ירושלים)
אווקה אשטה וראונו סאפינן (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק הרשמי - הפועל ירושלים)

דעה | לקחת בפורפורציה הנכונה

הפועל נראית טוב בסך הכל במשחקי גביע הטוטו והם הכנה טובה לליגה, אבל צריך לקחת הכל בערבון מוגבל כי הליגה זה סיפור אחר לגמרי

פורסם בתאריך: 10.8.23 14:12

בסרט הידוע "מועדון קרב", הכלל הראשון הוא שלא מדברים על "מועדון קרב". זאת הגישה שיש לנקוט לדעתי גם עם משחקי גביע הטוטו. טוב ונחמד לנצח בהם, אבל אסור להשליך מהם לגבי מידת ההצלחה והמוכנות שלנו לליגה. מדובר, כמו שאמר שוב ושוב זיו אריה, במשחקי אימון ושום דבר מעבר.
אבל כן אפשר ללמוד על הרכב הקבוצה ועל שיטת המשחק הצפויה. בשער ימשיך אדליי ויש להמשיך לצפות להצלות גרנדיוזיות לצד התקפי לב. נקווה שהתבגר מנטלית, כי אז הוא עשוי להפוך לאחד השוערים הטובים בארץ. כשוער שני הובא נדב זמיר מקריית שמונה, הוא חזר מפציעה קשה ויש לקוות שיקח את ההזדמנות שיקבל בזמן שאדליי ישחק בנבחרת ניגריה במסגרת אליפות אפריקה, מה שגורם לחשיבות רבה ליכולתו של השוער השני.

בהגנה יש לנו את אילוז' יאו בימין ואת מקסים ג׳רצקין בשמאל, כששניהם שיחקו בעבר גם כבלמים, ויתכן שנאלץ להסב אחד מהם לעמדת הבלם. כרגע ניכר שחסר לנו בלם המשתווה לבאצו’, נקווה שגלזר, מליח או אריאלי שהושאל מהפועל באר שבע ימלאו את החור הגדול שהשאיר נועם מלמוד, שזוהי הזדמנות נוספת לאחל לו ולקוות להחלמתו המלאה בהמשך.
יש לציין שעומר אגבדיש הראה ניצוצות, ויתכן שאפשר יהיה להסיט את יאו לעמדת הבלם ולתת לו לפתוח כמגן ימני. בקישור יש את תומר אלטמן, אווקה אשטה שמפתיע לטובה ואופק ביטון שנקווה שימשיך במגמת העלייה שלו מעונה שעברה. יחד עם ה מחליפים, נדב נידם שכולם מחכים שיתפוצץ, איינאו פרדה שהוא שחקן בית המשתייך לנבחרת הצעירה ודון סדריק שנראה שהוסב לקישור – אפשר בהחלט לקוות לטוב.
ההתקפה תורכב ממתן חוזז שכרגע הוא הרכש הכי נוצץ שלנו ועידן דהן מחליפו שנקווה שיחזור מהר מפציעתו המטרידה וימשיך לתרום שערים מדהימים כמו אחד משני השערים שכבש כששיחק. כחלוץ מרכזי הובא ראונו סאפינן הזר החדש, שהוא עדיין בגדר תעלומה ויש להתפלל שיצליח לכבוש יותר מוויליאם טוגי אותו הוא מחליף. גם מחליפו בן אז'ובל הוא פוטנציאל לא ממומש שיקבל הזדמנות חדשה אצלנו.
בצד שמאל אנחנו מחכים ומייחלים לזר ברמה גבוה שיוכל להחליף את גיא בדש שהיה השחקן הבולט ביותר אצלנו עונה שעברה, כאשר אור רויזמן המושאל ממכבי ת"א בהחלט יכול להוות מחליף ראוי.
ישנם כמובן עוד שחקנים בסגל ובראשם השחקן בעל השם המבטיח – אופק נדיר וכולם יקבלו הזדמנות לתרום כמיטב יכולתם בדקות שיקבלו.
הקבוצה תתבסס על משחק מסודר מאורגן וממושמע של מסירות ובניית התקפה מלמטה כפי שהתרגלנו מזיו אריה. אני אופטימי בצורה זהירה למרות שיהיה קשה עד בלתי אפשרי לשחזר את ההצלחה של עונה שעברה. כל זמן שלא ניקלע למאבקי תחתית מורטי עצבים – דיינו. בנימה אישית, ברצוני להודות בשמי ובשם הקבוצה לאבישי בלום אשר היה נציגי בוועד במשך עונות רבות והמשיך כחבר ועד נבחר בעונות האחרונות, אשר עזב את תפקידו בוועד השבוע. בורכנו באוהדים כמוהו ובטוחני שימשיך לתרום ולאהוד גם מחוץ לוועד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר