שחקני הפועל על רקע האוהדים (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק הרשמי - הפועל ירושלים)
שחקני הפועל על רקע האוהדים (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק הרשמי - הפועל ירושלים)

דעה | יש מקום לאופטימיות

משחקי גביע הטוטו המוצלחים מפיחים הרבה אופטימיות לקראת העונה הבאה, זאת לצד דברים מסוימים שיש לעבוד עליהם, אבל בסך הכל רואים מגמה חיובית

פורסם בתאריך: 10.8.23 18:35

משמח היה לראות את הפועל במשחקי גביע הטוטו. ההפסד למכבי פ"ת קצת קלקל, אבל עדיין יש סיכוי לחצי הגמר וזה נחמד. למרות זאת, מאמן הקבוצה זיו אריה מתייחס בצדק למשחקים הללו כמשחקי הכנה לליגה, וכיאה לשלב טרום העונה עורך ניסיונות רבים על מנת למצוא את ההרכב הטוב ביותר שיעמוד לרשותו לאורך העונה.
בחלק האחורי יוראי מליח צובר ביטחון ומקבל דקות משחק משמעותיות בעמדת הבלם, ועד כה מצליח לספק את הסחורה ועושה את מה שנדרש ממנו, אך ברור מאוד שבליגה זה לא יספיק ולכן כפי שכתבתי בטור קודם, אריה חייב לדאוג לחיזוק משמעותי בדמות בלם בעל שיעור קומה שישדרג את הקבוצה ובכך יסגור את הסגל לעונת המשחקים הקרובה.

שחקני הרכש החדשים מרשימים עד כה: אור רויזמן נראה מצויין באגף, וככל ששחקני הקבוצהישכילו לשתף אותו יותר במשחק הוא יהווה פקטור משמעותי יותר ויספק כדורים רבים ואף יאיים בעצמו על השער וייצור מצבי הבקעה לשחקני ההתקפה. החלוץ ראונו סאפינן כבש את שער הבכורה במשחק מול מ.ס אשדוד וסיפק תצוגה מרשימה. מהמשחקים עד כה ניתן לראות שמדובר בשחקן איכותי ביותר עם ראיית משחק מפותחת במיוחד. בשונה ממה שהתרגלנו מחלוצי הקבוצה בשנים האחרונות, ספינן מחפש את הכדור כל הזמן ויורד אחורה כדי לייצר מצבים ולשחרר קדימה יותר את אופק ביטון, ולשמחת כולם זה בא לידי ביטוי וכבר זכינו לראות את מגע הקסם שלו בפעולות אישיות יוצאות מן הכלל.
התבשרנו על פציעתו של עידן דהן שהשתלב נהדר בקבוצה וכבש שני שערים בשני המשחקים הראשונים, אך ייאלץ להיעדר בחודשיים הקרובים לפחות עקב שבר ביד. מתן חוזז כבש שער מרהיב בניצחון המוחץ נגד הפועל פ"ת, והיה שותף לשער הראשון של ביטון נגד אשדוד והוא ניחן בטאץ' מיוחד, אך יחד עם זאת ניתן לראות שהוא עדיין לא בכושר ונדרשת עוד עבודה בעיקר שהכדור מגיע לרגלו הימנית.
הפועל בועטת מרחוק יותר ממה שהתרגלנו בעונה הקודמת ומנסה לאיים על השער, התקפיות וההתלהבות יחד עם האנרגיה והדחיפה של הקהל עוד יניבו לנו הרבה שערים העונה. לגביע הטוטו יש משמעות רבה והמיקום שבו הקבוצה תסיים הוא קריטי מבחינה כלכלית ויכול בהחלט לסייע להבאת רכש נוסף לפני פתיחת הליגה או בחלון של ינואר.
הקהל של הפועל ממשיך להגיע ואנו רואים שינוי חיובי, יפה היה לראות את העידוד של הדור הצעיר לאורך כל המשחק ונראה שיש הצטרפות חדשה של אוהדים. התחושה לקראת פתיחת הליגה בהחלט טובה ונראה שבכל משחק הקבוצה מתקדמת ומשתפרת, בהקשר הזה מגיע קרדיט לזיו ולצוות המקצועי על החילופים הטובים ושילוב כלל הסגל במשחקים.
נסיים במזמור החדש מהיציעים לקראת השבת "בצהריים בבוקר ובליל אני רק חושב על הפועל" – יש מקום לאופטימיות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר