זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים צילום אורן בן חקון
זיו אריה (צילום: אורן בן חקון)

דעה | עם הפנים קדימה

משחקי גביע הטוטו וההכנות לליגת העל הסתיימו ועכשיו מגיע הדבר האמיתי. הפועל בהנהגתו של זיו אריה צריכה לשאוף להיות קבוצת צמרת קבועה והפעם גם לשים דגש על משחקי גביע המדינה בתקווה להתקדם כמה שיותר

פורסם בתאריך: 25.8.23 20:05

רשמית הסתיימה לה עונת המלפפונים, משחקי האימון וגביע הטוטו (ותודה על הניצחון בדרבי), ועכשיו לעולם האמיתי. לאחר עונה נפלאה שבה סיימנו במקום הרביעי, ולאחר שעזבו אותנו כמה מעמודי התווך בקבוצה ובעיקר גיא בדש, הצוות המקצועי בראשותו של שי אהרון וזיו אריה דאגו למלא את החסר, ובעיקר דאגו לשמור על רוב הסגל שהצטיין בעונה שעברה.
כאשר גיא בדש עזב וחתם בהפועל באר שבע חששו רבים האם ימצא ישראלי ברמתו. לעניות דעתי אכן הגיע אחד כזה, הלוא הוא מתן חוזז. במשחקי גביע הטוטו ראינו את ביצועיו ובעיקר מנהיגות על הדשא דבר שאפיין בעונה שעברה את בדש.

לאחר עונה ראשונה בליגת העל שהייתה רוב הזמן קשה לצפייה עקב משחק הגנה בעיקר, כשהמטרה הייתה הישארות בליגה, הגיעה העונה השניה עם סיבוב הראשון שהפתיע אפילו את קברניטיה של המועדון עם כדורגל מהנה, וכמובן נצחונות מרשימים על מכבי חיפה ולאחריו בדרבי, וכן בסיבוב השני ניצחון בבלומפילד נגד מכבי תל אביב שהבטיח לנו פלייאוף עליון. אנחנו בפתחה של העונה השלישית המטרה חייבת להיות שיפור בהישגי הקבוצה. זכינו שיש לנו מאמן מהמובילים בארץ עם תנאי אימון ומעטפת מצויינת והמשכיות של שחקנים שרובם משחקים מס' עונות יחד. כאשר יגיעו שחקן הזר הנוסף וכן מחליפו של ראונו סאפינן (ומכאן נאחל לו חזרה מהירה למגרשים) אשר יוסיפו לנו מחץ להתקפה. פלייאוף עליון חייב להיות דבר מובן מאליו ולא כהבלחה חד פעמית. המטרה צריכה להיות גם במסגרת גביע המדינה שבה כל משחק הוא גמר בפני עצמו, בשילוב של מזל בהגרלה, חייבים לעשות הכל כדי להתקדם משלב לשלב ולאחר 50 שנה להחזיר אלינו את התואר היחיד שזכינו בו.
לא נשכח שגם ליגת הנשים כבר בפתח. זכינו לחיזוק בסגל הקבוצה וזאת לאחר שזכינו להשאיר את רוב הסגל האיכותי מהעונה שעברה. רק שקצת עצוב מצב כדורגל הנשים במדינה. חייבים תקציבים שיוזרמו לפיתוח הנערות והילדות כדי להוסיף עוד קאדר של שחקניות לבוגרות, ובעיקר צריכים לחייב את קבוצות ליגת העל לגברים לפתוח קבוצות נשים ולחייבם לתקצב אותם באחוז מסויים מתקציבם. לא ייתכן שנשים אשר מגיעות למשחקי הגברים לא ידרשו שלקבוצתם לא יהיה קבוצת נשים. המועדון היחיד בארץ שמחזיק קבוצת נשים זו הפועל ירושלים. בתקווה שנראה את השינוי במהרה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר