ראונו סאפינן, שחקני הפועל (צילומים: באדיבות צוות המדיה של הפועל ירושלים)
ראונו סאפינן, שחקני הפועל (צילומים: באדיבות צוות המדיה של הפועל ירושלים)

דעה | לפנינו עונה ארוכה ומאתגרת

אחרי עונה מוצלחת מאוד, המטרה המקצועית שלי השנה צנועה יותר ואסתפק במרכז טבלה בלי דפיקות לב, אבל יותר מהכל אשמח ליציע מאוחד

פורסם בתאריך: 26.8.23 01:27

סוף סוף עברו ימי הקיץ החמים ומתחילים להרגיש את צינת האוויר הירושלמי בלילות, כשהפועל שלנו מתחילה שוב את דרכה בליגת העל. היה כיף גדול לסיים את משחקי המבחן של גביע הטוטו בניצחון מתוק של הדקה ה-96 מפנדל שלא היה מול יריבתנו העירונית. 5,000 הצופים שהגיעו סבלו ממשחק משעמם וחלש ללא מצבים, אבל אלו שבאדום נהנו מהתענוג האולטימטיבי של ניצחון דרבי ברגע האחרון. למעט הניצחון, אין נקודות חיוביות להסיק מהמשחק המשמים ונראה כי לפנינו עונה ארוכה ומאתגרת.

פציעתו הקשה של החלוץ הזר סאפינן שסיים את העונה לא תרמה שעות שינה לקברניטי הקבוצה ואוהדיה. עכשיו נצטרך בנוסף להחתמת בלם וכנף למצוא גם חלוץ 9 חדש וכל זאת עד סיום החלון באמצע החודש הבא. אני מאמין ששי אהרון וזיו אריה יעמדו במשימה הקשה ויצליחו לחזק את קבוצתנו בנקודות החלשות.

צירוף בלם הוא חשוב, כשהמועמד העיקרי הוא שחר פיבן ממכבי ת"א יחזק מאוד את חולית ההגנה ותגרום לביטחון לשאר השחקנים. ביטחון זה יגרום גם לקישור וההתקפה להיות טובים יותר.

 

נראה שהצורך הלא צפוי להתחזק בחלוץ ברמה גבוה בעקבות פציעתו של סאפינן יצריך את עזרתו של אורי אלון, אשר מוכיח את נחיצותו הרבה למועדון ואת התחייבותו להצלחה. טוב שיש לנו ספונסרים ושותפים כמוהו וכמו לארי טננבאום וג׳ואל גרינברג, ואסור בשום אופן לקחת אותם כמובן מאליו.

אין הרבה קבוצות שבורכו בכאלו ספונסרים וחייבים לתת מילה טובה וחיזוק למנכ"ל אורי שרצקי ולמנהל המקצועי שי אהרון אשר יחד עם הועד המנהל, מתחזקים קשר רב שנים ופורה עם האנשים הנדיבים.

מבחינה מקצועית ברור לכולנו שיהיה קשה מאוד לשחזר את הצלחת עונה שעברה. עונה רגועה במרכז הטבלה תחשב להצלחה יפה. כולי תקווה שהיציע שלנו שעבר תלאות ומתחים בנושאים שונים, ידע להתאחד לטובת הקבוצה. חייבים להתמקד בחצי הכוס המלאה ויש הרבה יותר מחצי כוס.

הפועל ירושלים חזרה להיות קבוצה לגיטימית בליגת העל, קבוצה שאיש לא מזלזל בה. קבוצה שמפחידה את אוהדי היריבה העירונית וגורמת להם לאי נוחות ובצדק. קבוצה שמראה רף שיפור קבוע במספר הקהל במשחקי הבית (יש עוד עבודה בנושא) ומביאה איתה כמות מכובדת של קהל מעודד ודוחף לכל משחקי החוץ.

עם הזמן והעונות החולפות יירגעו ויעברו כל רחשי הרקע והרעש שיצר האיחוד בין קטמון להפועל ותישאר רק קבוצה אדומה בת כמעט 100 שנים שתדע לשמח את אוהדיה בשמחות קטנות, ובתקווה שגם בשמחות גדולות יותר.

אוהדים צנועים אנחנו בלי דרישות גדולות, תנו לנו 11 שחקנים שילחמו בשבילנו ויתנו את הנשמה על המגרש ודיינו. בהצלחה בעונה החדשה הפועל ירושלים, לעולם לא תצעדי לבד.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר