נדב נידם, אוהדי הפועל (צילומים: באדיבות צוות המדיה של הפועל ירושלים, אורן בן חקון)
נדב נידם, אוהדי הפועל (צילומים: באדיבות צוות המדיה של הפועל ירושלים, אורן בן חקון)

דעה | נקודה למחשבה

משחק פתיחת העונה של הפועל מרגיש כמו פספוס גדול. למרות שנדב נידם היה נהדר בתוספת קהל אדום וגדול שהגיע עד לפתח תקווה, זה לא הספיק לנצחון בכורה במחזור הראשון אחרי שנים רבות

פורסם בתאריך: 31.8.23 01:35

העונה של הפועל נפתחה עם תחושת החמצה ופספוס. כ-1,500 אוהדים הגיעו למשחק נגד מכבי פתח תקוה באצטדיון המושבה, וחבל שהאדומים לא הצליחו לנצח. למען האמת, כבר שנים שהפועל לא מצליחה לנצח במחזור הפתיחה וכמה חבל על אובדן הנקודות.
אז מה היה לנו במשחק הפתיחה? אתחיל במשחקים המיותרים של אדליי ברחבה, שפעם אחר פעם גורמים ללחץ בקרב שחקני ההגנה והפעם גם הובילו לשער מיותר. הבלם שחר פיבן מצטרף, וזו בשורה מעודדת להגנה הפועל, שכן עמית גלזר ואונדז’יי באצ’ו מאטים את קצב המשחק בהנעת הכדור. חזרתו של אילוז’ יאו לעמדת המגן הימני ואופק נדיר שהיה מצויין מהצד השמאלי, היו חשובים – והם אלה שצריכים לשחק כמגנים כל השנה.

בחלק הקדמי – דון סדרריק הצעיר מתרוצץ על המגרש ללא הפסקה ומאוד משמעותי, אך לצערי הוא לא מספיק כדי לסכן את השער, וזועק שחסרים לנו חלוץ ושחקן כנף. עד שיגיעו שני זרים לעמדת האלה, נשאלת השאלה מדוע בן אז’ובל מייבש את הספסל.
ועדיין – אני אופטימי: בואו נסתכל על הנקודות החיוביות מהמשחק. זיו אריה נתן את המפתחות במרכז השדה לנדב נידם, שהיה מצויין, וכיף היה לראות את הביצוע המושלם שהעלה אותנו ליתרון. החלק הקדמי הראה יכולת טובה מאוד – מתן חוזז נראה נהדר וחייב להיות נוכח על המגרש כל המשחק ולהיות המוציא לפועל.
אווקה אשטה נכנס אך התפקוד שלו בצד השמאלי של המגרש לא הועילה לנו במיוחד, כך לגבי אופק ביטון שחייב להיות במרכז הקישור והיה הרבה יותר יעיל ומסוכן במחצית השנייה.
בהסתכלות קדימה, צפויה לנו כעת סדרת משחקים קשה במיוחד, שתתחיל ביום ראשון במשחק בית מול האלופה מכבי חיפה. בהמשך – אחרי פגרת הנבחרת, יש דרבי שהפך שוב לאטרקטיבי ומסקרן. אני סמוך ובטוח שעד אז נתבשר על החתמת שחקן כנף וחלוץ 9 בעל שיעור קומה.
אסיים במסורת של הטורים האחרונים במזמור לכבוד נידם – “נדב נידם נדב נידם כל החלומות מתגשמים בלב”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אנונימי

    כתבה אדירה חבל שאין יותר כתבות כאלו רציניות וברורות במקום בלבולי מוח של פרשנים בשקל

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר