זאק הנקינס, מוריס נ'דור (צילומים: הפועל ירושלים, האפליקציה הרשמית)
זאק הנקינס, מוריס נ'דור (צילומים: הפועל ירושלים, האפליקציה הרשמית)

דעה | עזר כנגדו

זאק הנקינס היה בשנה שעברה בסימן שאלה, אבל סיים את העונה כאחד הסנטרים הטובים בליגה וב-BCL, וזה כמעט הספיק לתואר אירופאי. עכשיו מגיע מוריס נ'דור לצידו כששניהם יחד יכולים להיות צמד מפחיד שאמור להוביל את הפועל לתארים

פורסם בתאריך: 7.9.23 23:20

כשזאק הנקינס הגיע בקיץ שעבר להפועל ירושלים, הרבה גבות הורמו. הוא לא שיחק כדורסל במשך שנה וחזר לשחק בליגת הג’י ליג כדי להוכיח שהוא כשיר. דז’יקיץ’ הימר עליו, ופגע בינגו בהחתמה שלו. הנקינס נכנס לשיטה של הסרבי בצורה מושלמת והפך להיות העוגן של הפועל מתחת לסל, ומשום מקום כמעט הוא היה לאחד הסנטרים הטובים במפעל של פיב”א ולסנטר המצטיין בליגה. אוהדי הפועל כבר מזמן שכחו מתי היה להם סנטר דומיננטי בצבע שמספק את הסחורה. מצד שני, ככל שהעונה התקדמה ההגנות התמקדו בהנקינס שהיה שחקן למטרה והוא התעייף במקצת ונשמר חזק במפעלים השונים.

השאיפות של מתן אדלסון הן, כידוע, גבוהות מאוד ומעבר לשאיפות היורוליג העתידיות, בעונה הבאה הבעלים של הפועל רוצה תארים משמעותיים כמו אליפות הליגה או BCL ולשם כך הוא פתח את הכיס והתקציב בפני דז’יקיץ’. הסרבי ידע שהנקינס, טוב ככל שיהיה, זקוק לעזרה בצבע, כדי שיהיה לו יותר קל.
אם זה היה תלוי בקואץ’ דז’יקיץ’ כנראה שהיינו שומעים שאקיל מיטצ’ל, היריב הקשוח של הנקינס מא.א.ק אתונה מתאמן עכשיו בשורות הפועל באחד מהאולמות בלגרד, אבל המציאות הכתיבה אחרת והסנטר האמריקאי של א.א.ק חתם בסין. במקומו הגיע “הזר האכזר”, הלא הוא מוריס נ’דור, שיכול לשחק גם כסנטר וגם בעמדה 4, אבל מגיע בעיקר להיות “עזר כנגדו” של הנקינס. הם יכולים להפוך לצמד האימתני של אירופה ושל הליגה, צמד שיהיה קשה מאוד לעצור, עם הרבה כוח, פיזיות וסיומת טובה בצבע. בשנה שעברה מארקס מייריס החביב מילא את התפקיד, אבל הוא לא היה מספיק פיזי כדי להיות גם גיבוי לעמדה מספר 5, ואמנם נתן תצוגות הגנתיות יפות עם הבלחות התקפיות מדי פעם, אבל זה בוודאי לא הספיק ולא סתם הלטבי הנחמד הוחלף בנ’דור, שממנו יש לא מעט ציפיות לאור הרזומה המרשים שלו וסגנון המשחק האתלטי.
נ’דור הוא שחקן וותיק בכדורסל האירופאי וההתאקלמות שלו אמורה להיות חלקה, במיוחד לאור ההיכרות הטובה עם ספידי סמית’, איתו הוא שיתף פעולה בריטאס וילנה לפני כשנתיים. ואם בספידי סמית’ עסקינן, דז’יקיץ’ ראה שגם הוא זקוק לעזרה והתוספת של בריינטון לאמר, גם הוא מא.א.ק חשובה מאוד ויכולה להשלים היטב את סמית’. לאמר יכול לשחק הן בעמדה 2 וגם קצת בעמדת הרכז ויש לו יכולות מוכחות כפי שראינו. עכשיו נותר לנו לראות בטורנירים הקרובים של פתיחת העונה איך התבשיל של הסרבי יצא, מה שבטוח זה הולכת להיות אחת הקבוצות המסקרנות והטובות שנראו בארנה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר